Merge?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Beste

      Voor de zoveelste keer!
      Is het nu echt niet mogelijk om eens te zien voor een merge????
      Iedereen vraagt het, iedereen wilt het!
      De uni s zijn dood, iedereen is in V mode!
      Geen spanning meer niets.
      Een nieuwe uni open is een volledige flop! De mensen willen het niet bovendien zijn ze na een maand al voor de helft leeg.
      Nochtans veel werk kan het toch niet zijn?? Met Fr en Org lukt het ook en die zijn met veeeel meer.
      Kijk bijvoorbeeld in Rigel! Nog geen 5 spelers die nog spelen en de 1ste heeft meer dan 100Miljard meer punten dan de 2de!

      ???????????????

      Nochta
    • Goku ssb xalynth wrote:


      Nochtans veel werk kan het toch niet zijn?? Met Fr en Org lukt het ook en die zijn met veeeel meer.


      Als ik even in org kijk zie ik dat de laatste merge daar in 2016 was, precies hetzelfde moment als bij ons.
      Het feit dat iedereen een merge zou willen betekent niet dat die er komt. Je kan hoog en laag springen maar daar kunnen wij vrij weinig mee.
      Het feit dat er kennelijk in Rigel iemand 100mld voorsprong heeft betekent dat diegene de rest er goed uitgespeeld heeft en daarna actief is gebleven.
    • bon ik zal het anders zeggen wat heb geen goesting om rond de pot te draaien..
      Buiten de beheerders van deze forum wilt iedereeeeeeen een merge..
      Iedereen praat erover op elke uni waar ik speel.. elke alliantie, elke speler, iedereen wilt het.

      Die team buildings die jullie organiseren op ogame onder elkaar zijn toch ook mogelijk, die vragen ook voorbereiding?
      Kan er nu eens niet iemand zijn energie steken in een merge?
      Of maak een poll dat we kunnen stemmen en stuur dat door naar gameforge ofzo maar dan wordt er toch iets ondernomen.

      Vind het een beetje gemakkelijk dat gameforge nieuwe uni s open doet om ons geld leeg te zuigen..

      En om terug te komen als iemand meer dan 100Miljard voorsprong heeft is het
      1 omdat hij geen leven heeft en geen vrienden
      Of
      2 omdat de uni dood is
    • Laat ik dit keer het standaard praatje maar houden. Het team bestaat uit vrijwilligers die hier 0,0 invloed op hebben en uit kunnen oefenen. Een merge is niet het antwoord op de afnemende activiteit, in principe dood dat de activiteit op de lange termijn alleen maar verder (binnen 2 maanden heb je veelal precies dezelfde situatie weer). Gameforge is een bedrijf, bedrijven willen geld verdienen en in een nieuwe uni zijn er altijd spelers die ff flink dm kopen. NB4 is simpelweg the last man standing in Rigel en is nu vrolijk door aan het groeien, kan je hem moeilijk de schuld van geven. Ogame is een spel met afnemende spelersaantallen omdat iedereen na een crash direct stopt en er blijkbaar te weinig mensen zijn die in oudere uni's dm kopen, dit is al jaren en jaren bekend en ben bang dat het zo blijft tot de stekker eruit wordt getrokken. Een merge gaat daar geen verandering in brengen, enkel een kleine en korte boost van activiteit waarna het des te leger is (zoals we bij de vorige merges gezien hebben)


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • Er heeft hier niemand 100 miljard punten voorsprong overdrijver. Waarschijnlijk bedoel je 100 miljoen punten. Is toch ook weer niet zoveel.
      En als je vind dat er wat aan moet gebeuren, doe het dan.

      PS,
      Overigens hoef ik ook geen merge, dus praat voor jezelf in plaats van te denken dat je voor iedereen praat.
      De speler hierboven weet het perfect uit te leggen, die denkt namelijk wel na.
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Goku ssb xalynth wrote:

      bon ik zal het anders zeggen wat heb geen goesting om rond de pot te draaien..
      Buiten de beheerders van deze forum wilt iedereeeeeeen een merge..
      Iedereen praat erover op elke uni waar ik speel.. elke alliantie, elke speler, iedereen wilt het.

      Die team buildings die jullie organiseren op ogame onder elkaar zijn toch ook mogelijk, die vragen ook voorbereiding?
      Kan er nu eens niet iemand zijn energie steken in een merge?
      Of maak een poll dat we kunnen stemmen en stuur dat door naar gameforge ofzo maar dan wordt er toch iets ondernomen.

      Vind het een beetje gemakkelijk dat gameforge nieuwe uni s open doet om ons geld leeg te zuigen..

      En om terug te komen als iemand meer dan 100Miljard voorsprong heeft is het
      1 omdat hij geen leven heeft en geen vrienden
      Of
      2 omdat de uni dood is

      1. Van mij hoeft een merge ook niet. Komt hij er dan is het prima, komt hij er niet dan is het ook prima. Dat iedereen staat te springen op een merge is dan ook complete onzin. Dan ga je enkel met jezelf om en/of een handjevol mensen die er precies zo over denkt.
      2. Ik snap niet waarom mensen altijd denken dat je als #1 geen leven hebt. Je zult je verbazen hoe ver je kunt komen door zeer efficiënt op te bouwen en slim te spelen met minimale tijdsinvestering. Beetje je verstand gebruiken zeg maar, iets wat 90% van de spelers hier op OGame.nl nog altijd niet doet na zoveel jaren spelen.
      3. Een dode uni zou juist ervoor moeten zorgen dat je minder hard gaat? Je hebt immers vele malen minder targets om extra inkomsten uit te halen. Onzin argument dus.
    • in de latere fases van het spel wordt er niet veel dm meer gebruikt behalve wat onderzoekjes die misschien afgekocht worden en offi's/boosters die enkele altijd aan hebben.

      een nieuwe uni heeft in het begin een flinke "wallet-hero" factor, vandaar die actie van veel uni's openen.

      Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker voor een merge. Maar dat is hoogstens een oplossing voor een paar weken, na die paar weken zijn de noobjes die in dode uni's groot geworden zijn weer gesloopt en beginnen ze weer in de nieuwe uni die opent.

      :love: Thanks Syrabi