het aanvallen gaat prima heerlijk rustig ingame
je had gewoon na 3 uur niet meer moeten uitloggen,dus eigen schuld
discordia wrote:
discordia wrote:
Alpatsjino wrote:
Pft, aanvalsblokkade tot 10 uur morgenochtend is wel beetje overdreven hoor. Wat moet ik nou doen op m'n werk in hemelsnaam
Obi12try wrote:
Ik ben anti Apple!
Wish2Die wrote:
Beste spelers,
Helaas is het sinds vannacht rond 3:00 niet mogelijk voor velen om in te loggen. Dit probleem is bekend bij GameForge en ze zijn er mee bezig.
Er is in ieder geval een aanvalsblock reeds actief tot morgenochtend 10 uur, welke afhankelijk van de ontwikkelingen eventueel nog verlengd kan worden. Er is nog geen rollback aangekondigd, dus of dit wordt ingezet is de vraag. Mocht dit niet worden gedaan en je door dit probleem vloot kwijt bent, dan moet je dit bij ons melden en dan gaan wij daar voor je achteraan.
We houden jullie op de hoogte zoveel we kunnen.
Met vriendelijke groeten,
Jullie Admin Team
fearlessz wrote:
An Apple a day keeps the doctor away Ik ben pro AppleObi12try wrote:
Ik ben anti Apple!
3cl1ps3 wrote:
Ingame staat de aanvalsblokkade vermeld tot 28-6 om 22:00 i.p.v. 29-6 om 10:00 wat jij hier zegt. Tot wanneer duurt het blok nu precies?Wish2Die wrote:
Beste spelers,
Helaas is het sinds vannacht rond 3:00 niet mogelijk voor velen om in te loggen. Dit probleem is bekend bij GameForge en ze zijn er mee bezig.
Er is in ieder geval een aanvalsblock reeds actief tot morgenochtend 10 uur, welke afhankelijk van de ontwikkelingen eventueel nog verlengd kan worden. Er is nog geen rollback aangekondigd, dus of dit wordt ingezet is de vraag. Mocht dit niet worden gedaan en je door dit probleem vloot kwijt bent, dan moet je dit bij ons melden en dan gaan wij daar voor je achteraan.
We houden jullie op de hoogte zoveel we kunnen.
Met vriendelijke groeten,
Jullie Admin Team
darkdjproject wrote:
Wel leuk, aanvals blok en nu komen er allemaal acties..... waar je je vloot voor nodig hebt en je kunt alleen vriendschappelijke missies doen.
Lekker bezig met die acties.
7 Guests