Legend.bdr wrote:
2 of 3 dagen uit vm blijven en de echte hoppers spelen niet meer.
Bijna Weekend!
Legend.bdr wrote:
2 of 3 dagen uit vm blijven en de echte hoppers spelen niet meer.
Legend.bdr wrote:
Welk ander doel?Bolder wrote:
Mss zijn de swamidude's wel het uitschot, mja, je moet ook enige hersencellen meer hebben als een swami om te begrijpen dat vmode ook een ander doel heeftswami_dude wrote:
ben het met je eens dat het waarschijnlijk niets gaat worden met dit idee. Verder zijn vmode hoppers natuurlijk wel het uitschot van de community en kun je er weinig tegen doen, hoogstens zo hard mogelijk bashen terwijl ze on zijn.
Spelers die een paar uur uit vm blijven en daarna er weer in springen, de volgende dag weer een paar uur spelen en daarna weer.. welk doel.. ?
Daar kan je aan zien dat die vm hoppers bang zijn om te worden aangepakt.
Wel zelf schade aanrichten bij anderen, maar dan snel weer in smurfen modus verdwijnen.. Heeft niets met werk te maken of situaties.. Zo iemand is een lafaard..
De 1 begrijpt het en de ander heeft een bord voor zijn kop.
Een ander doel... meestal moet je daar scoren..
Bolder wrote:
spelers die epilepsie hebben.Dialyse?
dutchpride wrote:
Lief dat je ook aan andere mensen dan je eigen denktBolder wrote:
Toen ik in yakini speelde was je in het begin zowat iedere dag online zonder vm, tot meer van je geliefden sterker werden en jij weer met regelmaat in en uit de vm ging.
Hieruit blijkt dat jij inderdaad een vm abuser bent.
Als je met alles en iedereen rekening houdt dan zeg je gewoon na dat je de VM uit bent gekomen moet je minimaal 24h wachten tot je terug in de vm kan.
Dan heb ik in draco meer dan genoeg tijd om heel je vloot op te ruimen
Bolder wrote:
Weet je Dutchie, je lult uit je nek en je weet helemaal niets over spelers, aannames, meer weet je niet.Niemand zet hier zijn prive dingen op dit forum, dus FO.dutchpride wrote:
Lief dat je ook aan andere mensen dan je eigen denkt Toen ik in yakini speelde was je in het begin zowat iedere dag online zonder vm, tot meer van je geliefden sterker werden en jij weer met regelmaat in en uit de vm ging.Bolder wrote:
Hieruit blijkt dat jij inderdaad een vm abuser bent.
Als je met alles en iedereen rekening houdt dan zeg je gewoon na dat je de VM uit bent gekomen moet je minimaal 24h wachten tot je terug in de vm kan.
Dan heb ik in draco meer dan genoeg tijd om heel je vloot op te ruimen
Probeer jij nu eens zonder dm en vals spel je ergens te handhaven, Draco is al heel lang dood, dat jij je daar heer en meester voelt, prima, be my guest.
Maar laat andere spelers in hun waarde, val ze aan als je kunt, maar ga niet janken als het niet gaat zo als jij wilt.
Wss komt onze leggert ook weer zijn woordje doen
Gameforce bepaalt de regels, probeer ze te overtuigen en je hoort mij niet zeiken..
Bolder wrote:
Weet je Dutchie, je lult uit je nek en je weet helemaal niets over spelers, aannames, meer weet je niet.
Niemand zet hier zijn prive dingen op dit forum, dus FO.
Probeer jij nu eens zonder dm en vals spel je ergens te handhaven, Draco is al heel lang dood, dat jij je daar heer en meester voelt, prima, be my guest.
Maar laat andere spelers in hun waarde, val ze aan als je kunt, maar ga niet janken als het niet gaat zo als jij wilt.
Wss komt onze leggert ook weer zijn woordje doen
Gameforce bepaalt de regels, probeer ze te overtuigen en je hoort mij niet zeiken..
swami_dude wrote:
Een aanvalsblokkade heeft de normale gebruiker dan weer te veel last van vind ik... Als ik dan uit vmode kom kan ik gewoon 2 dagen niet spelen, wat heeft dat voor zin. Als ik dadelijk 2 weken op vakantie ga gebruik ik de vmode waarvoor die in het spel zit. Beetje vreemd om mij dan ook te straffen als ik terug kom.
Ik vind niet dat vmode gestraft hoeft te worden, slechts de abusers, van mijn part met tussenkomst van de GO. Neem in de regels op dat als je bijvoorbeeld 10 keer binnen 24 uur terug in vmode springt de GO je account gewoon eruit trekt hebben GF niet eens nodig, alleen het team, dat is een veel kortere link
swami_dude wrote:
Een aanvalsblokkade heeft de normale gebruiker dan weer te veel last van vind ik... Als ik dan uit vmode kom kan ik gewoon 2 dagen niet spelen, wat heeft dat voor zin. Als ik dadelijk 2 weken op vakantie ga gebruik ik de vmode waarvoor die in het spel zit. Beetje vreemd om mij dan ook te straffen als ik terug kom.
Ik vind niet dat vmode gestraft hoeft te worden, slechts de abusers, van mijn part met tussenkomst van de GO. Neem in de regels op dat als je bijvoorbeeld 10 keer binnen 24 uur terug in vmode springt de GO je account gewoon eruit trekt hebben GF niet eens nodig, alleen het team, dat is een veel kortere link
Bolder wrote:
Swami, Hysteria zegt het al, vmode duurt 24 uur.Maar een vraagje, hoe kun je iets misbruiken als het simpel binnen de regels valt.. dm gebruikers kopen in de laatste sec def bij.. is dat ook misbruik??swami_dude wrote:
Volgens mij denken jullie dat als iemand je aanvalt en je vlootje sloopt meteen aan wraak !! en vlieg je dus meteen terug om je aanvaller af te straffen.. right..!
Allereerst, als iemand zijn vloot laat slopen en zijn gs laat stelen, zoals jij wel weet in je vorige ogame leven is dat zijn fout, of de aanvaller nu meteen in vmode gaat of niet, je vloot en gs zijn foetsie..
Als iemand speelt en diegene heeft je vloot gesloopt, meteen daarop zo stom is om jou de kans te geven om terug te vliegen? filantropie!!
Als ik de kans heb om te spelen dan ben ik online, in een beginnende unie is het nog niet zo noodzakelijk om continu on te zijn zoals Dutchie zo fijntjes opmerkt over het on zijn..en kun je makkelijker een dag zonder vmode of zijn.
Nogmaals, no hard feelings en als Gforce iets aan het vmode veranderd, prima, dan schik ik mij daar in.. maar nu dus nog niet!!
1 Guest