Woutasan wrote:
hey illuminati, dat is lang geleden ik weet niet of je me nog kent ooit de alliantie gezeten uni 8
Oude gezichten?
-
-
Van een verslaving kom je nooit helemaal af.....
Helaas was mijn Xalynth account verdwenen (eigen schuld), maar ik heb een rang 29 accountje over kunnen nemen in het geweldig drukke Ganimed haha. Toch maar weer lekker klikken de komende tijd. -
Ohjee uni 2, 10, 15, barium, draco
Pittige tijd terug. Ben benieuwd wie er allemaal nog van toen op het moment speelt. -
Red Dragon wrote:
UWS zegt mij ook nog wel wat, ben er zelfs lid van geweest.
Zijn er hier nog mensen die UBF gekend hebben uit uni 4 ?
-
Ik heb ook nog in uni 8 gespeeld destijds, daar heette ik AmjeeeezingDoomie en zat ik in de ally AmaDuo (met AmjeeeezingSmiley),ik heb ook nog in Red Faction gezeten
Verder speelde ik nog in uni 5, 6, 10, 12, 13, 14 en 15.
Nu enkel nog in 3, gemini en eridanus
Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK] -
present exUWS
uni8/ 11/12 en nog een paar uni's
veel op pad geweest met Pikachu
nu actief in gemini en sleeping acc in uni3{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
Kaj wrote:
Ik heb ook nog in uni 8 gespeeld destijds, daar heette ik AmjeeeezingDoomie en zat ik in de ally AmaDuo (met AmjeeeezingSmiley),ik heb ook nog in Red Faction gezeten
Verder speelde ik nog in uni 5, 6, 10, 12, 13, 14 en 15.
Nu enkel nog in 3, gemini en eridanus
-
ressiv wrote:
present exUWS
nu actief in gemini en sleeping acc in uni3
Heb nog bij je in de ally gezeten en je bent mijn deutboer geweest weet je dat nog?
Ben helaas nu ook weer even terugDefinitief is niet voor eeuwig -
-
Inmiddels ben ik ook weer een tijdje bezig maar dacht als oud ogamer toch even een reactie achter laten.
Vroeger begonnen in u4 als inzane19 en daarna verder gegaan in u10 waarvan later met een nieuwe nickname.
Leuk om weer veel ally genootjes terug te zien. -
@il_patino Ja inderdaad, Uni 4 het langst gespeeld vroeger met pinguin inderdaad ook
Daarnaast ook in alle uni's van uni 1 - andromeda een acc voor korte of langere tijd gehad.
Zit nu in Xalynth10 AGS top 10 - Zagrada
2 Solo top 10 - Zagrada -
ressiv wrote:
present exUWS
nu actief in gemini en sleeping acc in uni3
Samen met pikachu toch wat leuke slagen kunnen maken :), toffe duitser was dat :p
In uni 12 ben ik begonnen met spelen, en daar altijd in de ally Noleader gezet. -
Laaaang geleden top uni 3 gestaan. Veel gespeelt met de mannen van WoM, leuke slagen gemaakt. Nu Hyperion onveilig aan het maken
Edit:Nog even ingelogd op oud accountje van Uni 3: Dit account staat in vakantiemode tot ten minste 07.09.2012 20:41:27.Retired.
- Seek Discomfort - -
Ik heb ook een oud gezicht.
Ik persoonlijk zou het wel leuk vinden als er wat oudgediende naar de meet zouden komen... -
il_patino wrote:
Red Dragon wrote:
UWS zegt mij ook nog wel wat, ben er zelfs lid van geweest.
Zijn er hier nog mensen die UBF gekend hebben uit uni 4 ?
Daarna heeft UBF nog wel (kort?) in andere uni's bestaan dacht ik.mod Ogame NL | | Mail: reddragon[@]ogame.nl -
Hier de koning van Barym.
Nee grapje, ik deed maar wat
If you do not change direction, you may end up where you are heading. -
hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10
-
L3XX666 wrote:
If you do not change direction, you may end up where you are heading. -
L.J.E wrote:
L3XX666 wrote:
-