(Hele) oude slagen bekijken...

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Met de migratie naar het nieuwe forum is er ontzettend veel qua gearchiveerde draadjes en oude troep geschoond van het forum. Dit omdat het anders weken zou kunnen duren voordat de migratie klaar was. Plus dat, hoewel het voor ons natuurlijk heel leuk is om once in a blue monday te gaan zoeken naar oude forumdraadjes, elk oud forum topic natuurlijk wel ruimte inneemt op de servers van GameForge zonder echt veel gebruikt te worden.

      Als je het draadje niet kunt vinden dat je zoekt, dan kun je er vanuit gaan dat deze dus destijds zijn weggeschoond.

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Helaas wel. Ik kan me voorstellen dat Odlaw Jr. I, Odlaw Jr. II en Odlaw Jr. III (ik ga uit van 3 voor het gemak) een zware jeugd tegemoet gaan als ze dat niet kunnen lezen, dus wellicht is het een goed idee om in het heden je flame en fleet kunsten nog maar een keertje te tonen. Ik kan me niet voorstellen dat je het verleerd bent. ;)

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • odlaw wrote:

      Je wilt zeggen dat jullie ware kunststukjes vermoord hebben?! O.o

      Nu kan ik mijn kinderen nooit meer laten zien wat een geweldige Ogamer en flamer papa wel niet was... ooit!!! SCHANDALIG!
      Ach, waar gehakt wordt vallen spaanders. Gelukkig zijn er tijdens het opschonen prioriteiten gesteld en kun je je kinderen gewoon nog laten zien welke muziek wij zo'n 10 jaar geleden allemaal luisterden.

      Het "Welk Lied Speel Je Af" Topic #03
      Vloot mag kapot en deut moet rollen.
      Ogame is toch al jaren dood.
    • Wellicht kunnen andere oud gediende wel nog de verhalen over jou vertellen ;) Zo van, vroeger he, toen heb ik jouw vader nog gekend en die kon er toch wat van :P Generaties hebben het op die manier moeten doen, wij zijn één van de eerste generaties verwend genoeg dat wij onze geschiedenis volledig kunnen vast leggen :)

      Overigens vind ik het toch zo mooi om te zien dat terug komende naar dit forum na 6 jaar afwezigheid dat hier nog steeds dezelfde mensen rond hangen en het mooie is dat die mensen allemaal nog zowat hetzelfde profielplaatje hanteren als 10 jaar terug :paniek:

      Persoonlijk vind ik natuurlijk nog steeds de nieuwe gevechtsrapporten van het redesign verschikkelijk, het berichtensysteem ingame is afschuwelijk, de overpowered specs van de uni's zijn belachelijk, het nieuwe forum is ook al zo'n mislukking, maar al met al is er nog net genoeg ogame over om het een beetje nostalisch te maken.

      Het is als terug keren naar een ruine van wat eens je thuis was, je weet nog wel waar de woonkamer was en de slaapkamer, maar buiten de herinneringen is er niet veel meer van over. Soms heb ik het gevoel dat ik op een lege stoel zit in wat eens de eetkamer was, de muren staan er al lang niet meer, de tafel die gevuld was met heerlijk eten en vrienden is weg, maar als ik mijn ogen sluit dan zie ik ze weer en even, heel even, lijkt het toch weer dat ik terug ben daar in die goede oude tijd. Maar dan open je je ogen en zie je weer de ruine van ogame en voel je je toch weer een beetje melancholiek en denk je bij jezelf met een beetje onderhoud had dit toch langer kunnen staan. Een likje verf hier en daar, zodat de oude draagbalken van het dak niet waren gaan rotten, zonde hoe het leeg geplunderd is en uiteindelijk ingestort omdat niemand er iets om gaf... Je denkt aan hoe het had kunnen zijn, maar helaas het is voorbij, die mooie tijd.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik wou mijn sprongpoort ninja laatst opzoeken wat mijn grootste slag was t/m 2 weken geleden, maar die is ook weg ;( en ik kan niet meer opzoeken wat mijn voorheen grootste vloot was, want die was gecrashed.. Maar ik snap het wel, na zoveel jaar was het forum ook wel erg vol. Dus nu maar screenshots enzo maken voor het geval mijn slagen nu worden verwijderd :D
    • Maar ik ken jou ook nog wel van de uni 10 tijd en daar staan alle slagen nog volgens mij, tenminste dit kon ik van mezelf vinden...

      board.nl.ogame.gameforge.com/i…hResult/92887/?highlight=

      Misschien nog eens proberen te zoeken op auteur en dan op topics die jij gestart hebt en dan alleen zoeken in de hof van desbetreffende uni? Veel succes ermee :)
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Wellicht kunnen andere oud gediende wel nog de verhalen over jou vertellen ;) Zo van, vroeger he, toen heb ik jouw vader nog gekend en die kon er toch wat van :P Generaties hebben het op die manier moeten doen, wij zijn één van de eerste generaties verwend genoeg dat wij onze geschiedenis volledig kunnen vast leggen :)

      Overigens vind ik het toch zo mooi om te zien dat terug komende naar dit forum na 6 jaar afwezigheid dat hier nog steeds dezelfde mensen rond hangen en het mooie is dat die mensen allemaal nog zowat hetzelfde profielplaatje hanteren als 10 jaar terug :paniek:

      Persoonlijk vind ik natuurlijk nog steeds de nieuwe gevechtsrapporten van het redesign verschikkelijk, het berichtensysteem ingame is afschuwelijk, de overpowered specs van de uni's zijn belachelijk, het nieuwe forum is ook al zo'n mislukking, maar al met al is er nog net genoeg ogame over om het een beetje nostalisch te maken.

      Het is als terug keren naar een ruine van wat eens je thuis was, je weet nog wel waar de woonkamer was en de slaapkamer, maar buiten de herinneringen is er niet veel meer van over. Soms heb ik het gevoel dat ik op een lege stoel zit in wat eens de eetkamer was, de muren staan er al lang niet meer, de tafel die gevuld was met heerlijk eten en vrienden is weg, maar als ik mijn ogen sluit dan zie ik ze weer en even, heel even, lijkt het toch weer dat ik terug ben daar in die goede oude tijd. Maar dan open je je ogen en zie je weer de ruine van ogame en voel je je toch weer een beetje melancholiek en denk je bij jezelf met een beetje onderhoud had dit toch langer kunnen staan. Een likje verf hier en daar, zodat de oude draagbalken van het dak niet waren gaan rotten, zonde hoe het leeg geplunderd is en uiteindelijk ingestort omdat niemand er iets om gaf... Je denkt aan hoe het had kunnen zijn, maar helaas het is voorbij, die mooie tijd.
      Tering... om te janken, zo mooi omschreven... Ik geloof echter niet dat er een hele grote kans is dat Odlaw jr. I, Odlaw jr. II en Odlaw jr. III (want het zijn er inderdaad 3) jou snel zullen tegenkomen, als in dat zij jou dan ook direct zullen herkennen als Swami-dude... Even zo goed is de gedachte natuurlijk prachtig dat het wel degelijk mogelijk is...

      paul-maximilianus wrote:

      Mooi geschreven Swami.


      Odlaw: lees je Sig nog een keer en laat het inwerken...

      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

      En kom in Cygnus spelen, pull ik je wel als dat nodig is.
      Ik heb het al druk zat met Ursa, joh... maar... daar het vakantietijd is, neem ik het in overweging! ;)
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Yggdrasill wrote:

      Heb hier het archief van uni 4 kunnen vinden, was even zoeken, wel 30 hele tellen, maar dat heb ik er nog wel voor over :)

      Hall of Fame
      Dient wel bij gezegd te worden dat deze "archieven" allesbehalve compleet zijn, en zoals Wish2Die al aangeeft er een hoop is opgeschoond.

      Als ik zo bijvoorbeeld het HoF archief van uni 2 op m'n eigen naam zoek komen er slechts 3 resultaten. Een post van mijzelf en twee posts van anderen waarin deze geciteerd wordt. Dat terwijl ik toch destijds een paar dozijn HoFjes heb mogen laten zien. Kan me voorstellen dat 't voor Odlaw 'n soortgelijke situatie is. Jammer maar helaas, niet belangrijk genoeg om gearchiveerd te worden.

      [Cries in 2006]
      Vloot mag kapot en deut moet rollen.
      Ogame is toch al jaren dood.