Extra planeetvelden verdienen?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Energietech werkt ook als terravormer je kunt letterlijk 25 planeet velden minder gebruiken als je lvl 17 behaald...Dit is ook de sleutel om hoge mines te maken op pos 15 planeten...Ik hoorde jarenlang dat pos 15 bagger is maar dat is niet zo...Ik zie zelfs dat de top 10 in elke uni lvl energietech 13 gemiddeld heeft en dat was het hoofd aandeel van de zeikerds.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Kreela wrote:

      Energietech werkt ook als terravormer je kunt letterlijk 25 planeet velden minder gebruiken als je lvl 17 behaald...Dit is ook de sleutel om hoge mines te maken op pos 15 planeten...Ik hoorde jarenlang dat pos 15 bagger is maar dat is niet zo...Ik zie zelfs dat de top 10 in elke uni lvl energietech 13 gemiddeld heeft en dat was het hoofd aandeel van de zeikerds.
      sinds wanneer is het dat energietechniek je aantal velden op je planeten beïnvloed?
    • Het zorgt er eigenlijk voor dat je meer energie produceert voor je fusie centrale. Mensen die dus nog op zec draaien zouden eventueel over kunnen stappen op fusie voor winst in aantal velden.
      Er zijn zoveel manieren om vooruit te plannen als je weet dat je een wat kleinere planeet hebt.

      • Gebruik alleen opslagen dat genoeg is voor je productie en een beetje extra. Heb je 5 miljoen metaal per dag per planeet, dan hoef je niet op elke planeet metaalopslag 13 te hebben. Hooguit 2 planeten kan dit leuk zijn voor handel.
      • Benut optimaal je velden. Het ziet er misschien niet mooi uit om 12x 40-35-37 te hebben en 1x 40-33-36, maar als je het goed benut, dmv locatie, kan je iets schrappen met een lvl zec/fusie en wat extra satjes te nemen.
      • Niet iedere planeet hoef je te behouden. Natuurlijk is het vervelend om een kleinere planeet op te blazen met 40-35-37 erop, maar je had van tevoren kunnen weten dat deze planeet te klein was en je had hem veel eerder kunnen opblazen. In tijdperk van hoge eco lvls en dikke inkomen is een planeet van 35-30-32 zo weer opgebouwd.


      Uiteindelijk denk je bij je endgame te zitten. Optimaal velden benut ( denk je dan ) en dan zie je bij een spionagerapport dat je robot 16 hebt, werf 18, alliantiehangar... Srsly?, raketsilo 12.
      Ik snap dat je sommige dingen nodig kan hebben ( silo voor abr ). Spelers kiezen zelf voor de schildpaddenkolonie te stichten. Werf kan omlaag, robot kan omlaag. Er zijn van de 100 die beetje endgame zitten en alleen maar wachten op genoeg gs voor nieuwe astro lvls of alleen nog maar vloot pompen of alleen maar def, misschien maar 10 die ook daadwerkelijk aan al die gebouwen denken. Ogame is planning, van het kiezen van je speelstijl vanaf het begin van de uni tot endgame.