#6 [TOT: 6.006.000] Technocrat Voyager vs. Klapstoeltje (A: 1.036.000, V: 4.970.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • #6 [TOT: 6.006.000] Technocrat Voyager vs. Klapstoeltje (A: 1.036.000, V: 4.970.000)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-08-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Technocrat Voyager
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 9
      Groot vrachtschip 16
      Licht gevechtsschip 192
      Zwaar gevechtsschip 17
      Kruiser 56
      Slagschip 67

      _________________________________________

      Verdediger Klapstoeltje
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 10
      Kruiser 30
      Slagschip 55
      Recycler 36
      Spionagesonde 28
      Raketlanceerder 2

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Technocrat Voyager
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 3 ( -6 )
      Groot vrachtschip 11 ( -5 )
      Licht gevechtsschip 83 ( -109 )
      Zwaar gevechtsschip 6 ( -11 )
      Kruiser 42 ( -14 )
      Slagschip 67 ( -0 )

      _________________________________________

      Verdediger Klapstoeltje
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      200.305 Metaal, 22.999 Kristal en 16.279 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 1.036.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 4.970.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 2.105.000 metaal en 816.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 239.583 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 22%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.590.305
      Kristal: 545.999
      Deuterium: -11.721
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.124.583 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -3.699.305
      Kristal: -1.361.999
      Deuterium: -148.279
      De verdediger(s) hebben een totaal van 5.209.583 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7

      The Script - slag verplaatst naar de HoF, omdat deze voldoet aan de eisen (2m puin uit vloot)

      The post was edited 1 time, last by The Script ().

    • ach zoals in Cygnus, gecrashed ivm privedingetjes en een verhuizing, dus geen tijd maar eigenwijs en niet in vm willen gaan, maargoed, iemand merkt op jammer dat DM je vloot niet saved? really? ik heb 50 euro op mn acc gezet voor 3 maanden officers, als je goed de stats in de gaten hebt gehouden zijn er 2 gasten die letterlijk gs kopen om te stijgen (deze dude en die gozer op de eerste plek ;) ) en nee ik ben niet zuur als in een slechte verliezer, want niet saven is mijn eigen fout, maar wel raar als je 10x de vlootsterkte hebt 2 uur voordat je geprakt word toch? en nergens gs of vloot spot bij een spioronde ziet. om vervolgens te zien dat hij je solo nog wel geprakt heeft. dan ga ik me toch afvragen hoeveel DM hij gespendeerd heeft om vloot te bouwen :rolleyes: :rolleyes:

      ps ik heb zelf ook dm gebruikt voor een snelle start, maar niet om gs eenheden te kopen enzo
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      ach zoals in Cygnus, gecrashed ivm privedingetjes en een verhuizing, dus geen tijd maar eigenwijs en niet in vm willen gaan, maargoed, iemand merkt op jammer dat DM je vloot niet saved? really? ik heb 50 euro op mn acc gezet voor 3 maanden officers, als je goed de stats in de gaten hebt gehouden zijn er 2 gasten die letterlijk gs kopen om te stijgen (deze dude en die gozer op de eerste plek ;) ) en nee ik ben niet zuur als in een slechte verliezer, want niet saven is mijn eigen fout, maar wel raar als je 10x de vlootsterkte hebt 2 uur voordat je geprakt word toch? en nergens gs of vloot spot bij een spioronde ziet. om vervolgens te zien dat hij je solo nog wel geprakt heeft. dan ga ik me toch afvragen hoeveel DM hij gespendeerd heeft om vloot te bouwen :rolleyes: :rolleyes:

      ps ik heb zelf ook dm gebruikt voor een snelle start, maar niet om gs eenheden te kopen enzo
      Wat is het verschil in gs kopen ipv je DM/geld aan andere dingen uit te geven? Bij beide gebruik je toch geld om sneller te stijgen in het spel? Wat boeit het dan of je er gs van koopt of geoloog of een mine boost? Maar jammer van je vloot, succes met de rebuild.
    • Dododream wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      ach zoals in Cygnus, gecrashed ivm privedingetjes en een verhuizing, dus geen tijd maar eigenwijs en niet in vm willen gaan, maargoed, iemand merkt op jammer dat DM je vloot niet saved? really? ik heb 50 euro op mn acc gezet voor 3 maanden officers, als je goed de stats in de gaten hebt gehouden zijn er 2 gasten die letterlijk gs kopen om te stijgen (deze dude en die gozer op de eerste plek ;) ) en nee ik ben niet zuur als in een slechte verliezer, want niet saven is mijn eigen fout, maar wel raar als je 10x de vlootsterkte hebt 2 uur voordat je geprakt word toch? en nergens gs of vloot spot bij een spioronde ziet. om vervolgens te zien dat hij je solo nog wel geprakt heeft. dan ga ik me toch afvragen hoeveel DM hij gespendeerd heeft om vloot te bouwen :rolleyes: :rolleyes:

      ps ik heb zelf ook dm gebruikt voor een snelle start, maar niet om gs eenheden te kopen enzo
      Wat is het verschil in gs kopen ipv je DM/geld aan andere dingen uit te geven? Bij beide gebruik je toch geld om sneller te stijgen in het spel? Wat boeit het dan of je er gs van koopt of geoloog of een mine boost? Maar jammer van je vloot, succes met de rebuild.
      verrschil zit hem op korte termijn stijgen of lange termijn en zelf je shit bij elkaar raiden en crashen en gewoon alles laten aflopen ipv afkopen ;) doet er verder ook niet toe hoor haha, het heeft hem in ieder geval klauwen met geld gekost XD en ik ben toch druk bezig met een verhuizing dus vind het allemaal wel prima ^^
      -Niets Interessants te melden-