deut aangeboden

• deut aangeboden

Aanbieding, Deut tegen minimale ratio's onder voorwaarde.

Voorwaarde: de te verhandelen deut is ter vervanging van deut gebruikt in een winstgevende aanval op TDR (deutkosten niet meegerekend)

Reden: Ooit was TDR welkom om een biertje bij mij te nuttigen, maar door zijn respectloze gedrag tegen vrienden van mij zal ik hem tegenwoordig eerder de deur dan de koelkast wijzen. Droevig gedrag als mensen bedreigen met IPR regens en spelbederf als ze de deut niet voor minimale ratio's aan hem willen verhandelen ben ik klaar mee.

@TDR, je hebt zelf de vriendschappen met ons vergooit door je egocentrische houding, het disrespect naar rl en ingame kennissen en vrienden. Koop een leven, je kan dit volgens mij beter gebruiken dan een paar erepunten te halen met zinloze aanvallen.

@het ogame team, volgens mij is mijn actie legaal en anders hoor ik het graag. Ohja,oprichter discord? Ik was in de veronderstelling dat je van enigzins onbesproken spelgedrag moest zijn om in het team te mogen...

Tot slot wens in de rest van Quantum een goede jacht, en natuurlijk een smakelijk biertje later vandaag!

groet
      Mr Nice
    • Mr nice,

Ik vind het spijtig dat jij je frustratie openbaar op het forum zet ipv een dialoog opzetten met mij.

Ik begrijp dat je ook gefrustreerd bent in je huidige situatie. Vooral omdat ik je aanval met rips.
      Om het openbaar netjes te houden.

Mr nice wij waren ooit vrienden. In mijn perspectief hadden beide kanten deze situatie beter kunnen aanpakken. zoals de voor benoemde gesprek die nooit is gekomen.

Ik snap dat mijn speelgedrag nadelig is voor jouw. maar daar bij is het ook duidelijk dat dit een bijzondere situatie is.
      Maar daar bij heb ik wel een dwars gevoel. in mijn mening moet je ogame niet spelen als je niet tegen aanvallen kan.

Als je problemen hebt met mijn speel gedrag dan stel ik voor dat je email stuurt naar Roadrunner@ogame.nl of knigge@ogame.nl

overigens ben ik geen lid van het ogame team. ik kan begrijpen dat het verwarrend kan zijn voor je. Als je de thread hebt gemist waar we uitleggen wat discord pressies is en waar het voor staat. dat laat ik wel een linkje achter onderaan de post.

Als je vragen hebt dan hoor ik ze graag. Wel heb ik het verzoek dat je het via privé kanalen gebruikt. Je hebt mijn 06, je kan een whats apje sturen of mij bellen. Als dat te persoonlijk is, dan kan je via het forum een bericht sturen.
      Laten wij een modder gevecht op het forum voorkomen aub.

Hierbij zal ik ook niet meer op deze thread reageren omdat dit in mijn ogen een privé situatie is.

TheDutchritual

HIER DE LINK OVER DISCORD

Ogame.nl Discord - Voor en door de spelers
    • mr nice wrote:

@het ogame team, volgens mij is mijn actie legaal en anders hoor ik het graag.
      Geen teamler, maar volgens mij heb je bij 't verhandelen van grondstoffen tegen minimale ratios geen expliciet toestemming nodig van 't team. Ten minste, als ik er van uit mag gaan dat je gewoon binnen de toegestane ratios blijft.

Als je hieronder gaat zitten en grondstoffen wilt "weggeven" voor 't neerhalen van een speler waar je mot mee hebt is dat gewoon een headhunt. Regels daarvoor vindt je hier: Handelswaar & Diplomatie Regels
      Dergelijke acties dienen wel van tevoren met een teamler besproken te worden.

Wat je vuile was betreft, laat die lekker in de wasmand, hoef je niet op 't forum uit te hangen. :thumbup:
      Vloot mag kapot en deut moet rollen.
      Ogame is toch al jaren dood.
    • heb er ook even mijn visie over gegooid.

1.zulke zaken zet je niet op forum maar dat doe je dan met een persoonlijk bericht ingame of zoals bij jullie ook mogelijk via whatsapp of mail of iets dergelijks

2. Ogame berichten niet op het forum mogen worden gezet zonder toestemming van beide partijen. Als je dan een bericht op het forum zet. Zet dan er alles op om het transparant te houden

3.met rips en dergelijke zie ik geen verkeerd iets in

al met al ga lekker samen ff op whatsapp en praat het uit of zo

grtzz
    • Legend.bdr wrote:

Kom op zeg, beetje modder aub. :thumbsup:
      Kan wel een lekker modderbad gebruiken, maar door het mooie weer is mijn bad zwaar uitgedroogd.
      Krijg je als je 'Retired "bent, dan droog je uit cq op..
      Maar eens met de uitspraak van Leggert, beetje geneuzel,gespeend van enige vorm van EQ en IQ moet kunnen, tenslotte lees je hier niets anders behalve dooie cr"s.
      Oorlog een optie??
      An advise for all: Carpe Diem because we never know when it's our time to go!

Van Pinky
    • Bolder wrote:

Legend.bdr wrote:

Kom op zeg, beetje modder aub. :thumbsup:
      Kan wel een lekker modderbad gebruiken, maar door het mooie weer is mijn bad zwaar uitgedroogd.
      Krijg je als je 'Retired "bent, dan droog je uit cq op..Maar eens met de uitspraak van Leggert, beetje geneuzel,gespeend van enige vorm van EQ en IQ moet kunnen, tenslotte lees je hier niets anders behalve dooie cr"s.
      Oorlog een optie??

Klopt idd, maar ik wist niet dat het uitdrogen zo hard ging :P
      Kom op mr nice doe je naam geen eer aan :thumbsup:
    • Bij wie kan ik een go rapporteren?

*Klein knipje*
      Een GO kan gerapporteerd worden bij de betreffende SGO.
      Een Moderator kan gerapporteerd worden bij de Smod (dat ben ik).
      Is een Super niet bereikbaar, dan is de volgende stap een Admin, GA voor -game gerelateerde zaken of de BA voor board gerelateerde zaken.

][Lord][ [29-08-18 rond 21:25 uur] Klein knipje om de post te kunnen laten staan. Meteen maar antwoord gegeven op de vraag. Verder contact via pm, je had me al gevonden :) .

The post was edited 2 times, last by Lord ().