Forum dood maken??

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Begin ook een beetje moe te worden, maar dan van jou redenering richting mij.
      Dat het toevallig deze mod was heeft niets met het beleid te maken!!
      Ook is het geen persoonlijke kwestie, meer een vraag om iets toleranter te zijn, zeker in dit bewuste topic.
      Wat jij blaten vindt is aan jou.
      Mee praten in een topic!! waar is het in godsnaam voor!
      En ook geen poging om een 100 ste topic te openen.
      Het gaat er over om het forum, wat leuker te maken, niet smakeloos.
      Ten slotte, om te forum te vergelijken met ingame slaat natuurlijk nergens op.
      Hou het dan ook bij het punt waar het om gaat... forum leuk of dood maken!
    • Ik wil Bolder graag een hart onder de riem steken en hem in deze kwestie wel steunen... de reden dat ik een hele tijd van het forum ben weg geweest is toch echt wel omdat er steeds minder en minder werd toegelaten... Ja, ik zocht de grenzen op en ging er wel eens overheen, maar op een goed moment kon ik nog geen *********** zeggen, of er kwam een warn. Een goede troll zit er dan niet meer in... en dan helemaal de combi van @mauricovic en ik, soms ook nog gevolgd door @checko (die neemt immers nooit het voortouw, altijd al een volger geweest...). Het was al gauw 'off topic', of anderszinds misbruik van het forum... jammer... we hadden nog vele goede jaren voor de boeg. Gelukkig hebben we ondertussen onze eigen app-groep, dus wij vermaken ons wel, maar het forum is er niet vrolijker op geworden...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...