Antigame nog wel toegestaan of niet?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Malle PietJe wrote:

      maf je het nou wel of niet gebruiken waar kan je een ban op ontvangen ??
      staat bij op eigen risico wat moetn we doen voor dat risico met die addon /??

      Ik weet niet precies hoeveel duidelijker je het wilt hebben. Volgens GameForge is AntiGame niet meer toegestaan en afgeraden, omdat er geen garantie is dat er niet eventuele wijzigingen in de addon komen die druisen tegen de regels in. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan functionaliteiten zoals automatisch raiden of spioneren, wat gewoon niet is toegestaan.

      Het gebruik van AGO zoals deze tot nu toe altijd was, zou (in theorie) geen problemen moeten opleveren, daar deze altijd gewoon goedgekeurd is geweest door GameForge. Zolang je de addon niet update of zelf aanpast, zou je het dus ook nog kunnen gebruiken. Maar mocht je hem toch updaten of er aanpassingen aan gemaakt worden, dan loop je het risico dat die extra 'functionaliteiten' wel problemen opleveren en je daardoor mogelijk een ban zou kunnen krijgen. Daarom is het gebruik dus ook op eigen risico.

      Ik hoop dat het zo duidelijk is, op een andere manier kan ik het simpelweg niet verwoorden. Zo niet, dan raad ik je aan om gewoon heel AGO te deïnstalleren om eventuele risico's te voorkomen.

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Iemand spioneerde constant men planeten in onmogelijke korte tijd van een paar seconden en alle 12 planeten...Misschien had iemand toch troll posts(Met SLL proxies) lopen sturen die betrekkelijke klaagden dat AntiGame gehotlinkden links gebruikt met de java code

      Milkyway, System, Position, Amount of espionage probes
      <a onclick="sendShips(6,%1%,%91%,%9%,4,0);return false;" href="javascript:void(0);"

      In feite door dit te runnen kan elke speler spioneren vanaf de melkweg zonder ooit zn stelsel number te hebben veranderd iemand uit vanuit 1:377 kan dus iemand spioneren in 1:456 terwijl die in zn eigen stelsel blijft op zn scherm.(Dit bespaarde vroeger deuterium).. De exploit zelf komt door dat elk schip blind kan worden verzonden vanuit de fleetpage en doordat de coords van spio button kunnen veranderd worden.

      Wat als 1 geheel kan worden beschreven als Semi Automatisch wat dus Banbaar is jammer dat de meeste van jullie antigame gebruikten maar ik heb het nooit zelf gebruikt..

      Ben blij dat AntiGame nu ook echt AntiGame is.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 3 times, last by Kreela ().