Lijkt mij vrij logisch dat je niet gaat beginnen aan een merge voordat je een bug opgelost hebt die een dergelijk grote impact heeft op de accounts van mensen. Het gaat hier om jaren werk dat gewoon op verwijderen moet worden gezet. Hoe lang heeft GF nodig om de lobby te fixen? Een maand moet dat toch wel lukken? Doe je de merge dan maar eind November van mijn part.
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe de gedachtegang bij GF loopt soms, ofja bijna altijd...
Verder vind ik het sowieso vreemd dat die hele lobby is ingevoerd en nu niet gefixed wordt. Ik heb hier het gevoel alsof een stagair het heeft geimplementeerd als afstudeerproject en nu die weg is niemand zich er mee bezig houdt...
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe de gedachtegang bij GF loopt soms, ofja bijna altijd...
Verder vind ik het sowieso vreemd dat die hele lobby is ingevoerd en nu niet gefixed wordt. Ik heb hier het gevoel alsof een stagair het heeft geimplementeerd als afstudeerproject en nu die weg is niemand zich er mee bezig houdt...
Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~