Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • TheDutchRitual wrote:

      Baksmurfje wrote:

      dutch ,
      1. het is niet zeuren , het is ontvangen informatie delen ,
      2. iedere keer een pm in je (IRC)mailbox met probeer discord eens uit dat is pas zeuren
      3. het is een dikke 2u geleden aangekondigd
      4. doe is wat aan je zins opbouw
      Het gaat er meer om dat je maar op het team aan het zeiken bent.Effe om het duidelijk te maken in het team werken is 'VRIJWILLIG'. Dus dat ze niet werken in het weekend is heel erg begrijpelijk.
      Ipv begrip tonen aan het team dat je de situatie begrijp en dat ze hun best doen ben je alleen aan het klagen.
      Dan hadden alle zeikers het oude dit betreffende bericht moeten lezen...Ik bedoel dit met de voorspelbaarheid van gameforge.

      1 Febuary 2018

      Kreela wrote:

      Der komt een merge aan jongens en meiden. Waarom opent gameforge anders 3 unis kort achter elkaar? Je kunt een som maken door de andere unis te vergelijken met de Speed en het onderlinge punten verschil bijna gelijk is getrokken tel dat op en je weet ongeveer wel welke uni gaat mergen met 2 andere(Op keuze) daarom moeten der nu 3 unis zijn met bijna gelijke punten de ontvanger unis zullen sneller zijn dan je vorige uni meestal verschilt het niet veel

      Andromeda---->UNI3(Veel punten door ouderdom) en Gemini(Speed 4x) dus gemini word een ontvanger zo wie zo. Want die past op een paar super snelle unis of een hele oude dus uni3 die met tijd de mee op het zelfde level zijn gebracht.
      Oke hier en daar is de nummer 1 een monster maar tja ze kunnen nog friendly zijn XD. Ik zie Adolf Hitler nog niet maar ik zag wel zn Grammar Brigade en zn Anti Grammar SS eskader. (SuperStoppers). Veel personal trolling op elkaar meningen..Maar goed dat jullie elkaar en vooral mij negeren daar word de discussie levendiger van.


      Jillian wrote:

      dus nu moet ik het acc dat ik heb in de doeluni verwijderen? :S

      zit er al een soort van timeframe op wanneer die merge komt?
      Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kreela had het correcte Timeframe voorspelt.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 5 times, last by Kreela ().

    • Kreela wrote:

      Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kreela had het correcte Timeframe voorspelt.
      Kan iemand dit even TL;DR-en want na de eerste zin begon migraine omhoog te komen en gaf ik het op.

      Oke, de merge is dus volgende week, ik weet nu nog steeds niet wat ik met me accs wil doen, en of ik 2 accs naar 1 uni kan gooien en later kan beslissen welke er blijft...

      :love: Thanks Syrabi
    • Jillian wrote:

      Kreela wrote:

      Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kreela had het correcte Timeframe voorspelt.
      Kan iemand dit even TL;DR-en want na de eerste zin begon migraine omhoog te komen en gaf ik het op.
      Oke, de merge is dus volgende week, ik weet nu nog steeds niet wat ik met me accs wil doen, en of ik 2 accs naar 1 uni kan gooien en later kan beslissen welke er blijft...

      Sorry zelfde probleem. Ik blijf het een wonder vinden hoe je zo kunt schrijven dat je letterlijk je hersenen erover moet kraken om het te ontcijferen :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • dit is w

      swami_dude wrote:

      Jillian wrote:

      Kreela wrote:

      Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kreela had het correcte Timeframe voorspelt.
      Kan iemand dit even TL;DR-en want na de eerste zin begon migraine omhoog te komen en gaf ik het op.Oke, de merge is dus volgende week, ik weet nu nog steeds niet wat ik met me accs wil doen, en of ik 2 accs naar 1 uni kan gooien en later kan beslissen welke er blijft...
      Sorry zelfde probleem. Ik blijf het een wonder vinden hoe je zo kunt schrijven dat je letterlijk je hersenen erover moet kraken om het te ontcijferen :P
      dit is weer een punt van iemand beledigen ! kan er iemand naar kijken en een ban geven of een warn we mogen een go niet beledigen dus laat spelers ook in hun waarde met wat iemand hoe opschrijft ik heb een ban gekregen om dat ik een go beledigt dus hier mag van mij ook een ban op!
      aan swami en jilian!

      ~HT @ 16-10-'18/08:04: Als je graag wilt modden, dan kan je ook een sollicitatie opsturen ;)

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Wie baas is bakt koek, GF is de baas en jullie eten netjes de koek.
      Of de koek naar ieders zin is?
      Dat zal GF een worst zijn.... kijk, nu al koek en worst :)
      Heeft iets of iemand het ooit van GF gewonnen?
      Kan het me niet herinneren...
      Maar, waarom moet er altijd gezeur zijn over taalgebruik?
      Mss moet je andere in hun waarde laten, wat taalgebruik aangaat.
      En simpel kijken wat voor jou het beste is om er uit te halen ipv janken en zeuren.
      Koop DM of niet, laat je opslagen vol lopen, verwoest en destroy, bouw vloot of def, maar stop met zeuren over de merge.
    • Voor de spelers die in hun doeluni een account hebben. Deze is nog te verwijderen voordat de hele merge compleet is.
      Van .org forum.

      And here are the other dates:
      Phase 1: Target selection starts on Tuesday 16th and runs until Monday
      22nd. No acc merges during the first week, just target selection.


      Phase 2: Merge running from Tuesday 23rd until Monday 29th of October.


      Keep in mind that we don't have a list of alternate/secondary targets
      yet. So you don't need to delete accounts yet if you 100% want to get
      into the current target unis. You also can still select a targetuni in
      Phase 2, so you have plenty of time to delete your account in a
      targetuni if really needed.
      If you select a target within Phase 1 and don't unselect it, you will get merged into the new uni on the 22nd.

      Dus je kan nog in de week van de merge je targetuni kiezen. Uiteraard heb je niet al teveel tijd om te gaan twijfelen.
    • Malle PietJe wrote:

      hoe kan het zo zijn dat ik doel uni deimos kan selecteren ?
      in cygnus ?

      Atoompje wrote:

      Hoe kan het inderdaad dat Deimos beschikbaar is als doeluni.
      Ik moet momenteel nog wachten op een account verwijdering.
      Maar ik heb nu de optie om met een ursa account ( 60mil punten ) naar deimos toe te gaan, dat lijkt me niet helemaal eerlijk.

      Denk ook niet dat dit juist is. Ik heb even navraag gedaan binnen het team. Laten we wachten op antwoord.
    • Atoompje wrote:

      Hoe kan het inderdaad dat Deimos beschikbaar is als doeluni.
      Ik moet momenteel nog wachten op een account verwijdering.
      Maar ik heb nu de optie om met een ursa account ( 60mil punten ) naar deimos toe te gaan, dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
      Niet eerlijk maar wel geniaal

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/