Wat is profi rank?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Wat is profi rank?

      Ik had altijd willen weten hoe het komt en waarom sommige mensen de titel Profi hebben..En de meeste het standaard (postranking)systeem hebben(Examples. Hi I am New (0-50 posts). Learning my ABC(50-100posts), I think i spend too much time here(500-1000posts),

      Bij hier stel ik de vraag XD.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 1 time, last by Kreela ().

    • Zijn in de basis idd gebasseerd op aantal posts, maar volgens mij kunnen admins (en mogelijk andere teamlers) ze aanpassen. Dus je ziet een aantal zelfgekozen 'ranks' van teamlers en ex teamlers (of mensen waarbij ze op verzoek veranderd zijn maybe?), een aantal mensen die ze binnen events hebben gewonnen (ik heb bijvoorbeeld de wk toto gewonnen en daarmee mijn 'rank' gekregen) en mogelijk nog andere uitzonderingen


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • Alpatsjino wrote:

      Heeft te maken met het aantal posts.
      Heb het aangepast voor je..Het heeft ook met post ranks te maken de Profi rank schijnt niet te reageren op het aantal post zoals de normale ranglijst wel werkt...Er zijn nogal meer vreemde Duits talige rangen die random mensen hebben gekregen die door de hele mitsglieder heen kunnen worden gevonden.Zowel inactieve accounts als actieve...Als het er naar uit ziet heeft een config glitch(Waarschijnelijk de default ranks van het nieuwe Burning Board systeem ja deze board website die kun je kopen bij WolfLabs) die een gedeelte van de accounts een andere Titel heeft gegeven.

      De lijst inclusief post counts.

      Blauwesterren
      Hi am new(0-25) 1
      Learning my ABC(25-50) 2
      Call me regular now :D(50-100) 3
      Feared enemy…..For some few. 4

      Gele groene sterren
      I think i spend too much time here :D(200-500) 1
      I am one of the big boys now :D(500-1000) 2
      There still many behind me but there still some above(1000 2500) 3
      Me..Adicted?(2000_2500) 4

      Rode sterren(2500 of hoger)
      Back to the basic(2500)
      I almost got a job offer from Gameforge. 1(3000) 2
      Ban me shoot me..Let me go 4(4000) 3

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/