Onduidelijke Bug

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Onduidelijke Bug

      Curieus op z'n minst:

      - Ik zit momenteel al minstens een half jaar in v.m. (Julius / Uni3), maar log nog elke dag in om een itempje te halen bij de handelaar (en om mijn held He-Man in de gaten te houden).
      - Ik heb verder geen andere accounts.
      - 95% van de keren dat ik inlog doe ik dat via mijn pc (Laatste versie van Firefox / geen extensies), de overige 5% via mijn mobiel (android 7.0).

      Afgelopen zaterdagochtend rond ongeveer 2 uur heb ik via mijn mobiel ingelogd op Uni3. De laatste keer dat ik via mijn mobiel inlogde was ongeveer 2 weken eerder. Vervolgens gebeurde het volgende:

      - Ik checkte eerst mijn mail, er was er slechts 1, van OGame met de 16 jaar verjaardagsmail. Dit mailtje verwijderde ik.
      - Vervolgens kreeg ik een melding dat de pagina niet geladen kon worden, hierop heb ik de pagina gerefreshed.
      - Gelijk vielen mij een aantal zaken op: Ik had opeens zo'n 22 gevechts- en spionagerapporten, ik was uit v.m., en ik had 4 expedities onderweg. Mijn ranking klopte nog wel. (Ik zit dus al een half jaar in v.m. he?)
      - Paniekerig besloot ik de mailtjes te openen, te beginnen bij de 2 spionagerapporten. Het waren rapporten van spionage op MIJN planeten, waarvan er in ieder geval 1 van Troublemaker afkomstig was.
      - Ik opende dit mailtje, waarop de pagina weer niet geladen kon worden. Na refreshen was opeens alles weer bij het oude (alsof dit alles nooit gebeurd was).

      Nou kan ik wel gaan filosoferen over wat er is gebeurd, maar of dat zin heeft? Oude gegevens in de buffer bijvoorbeeld, maar ja dat zou wel heel vreemd zijn als oud en nieuw op deze manier gemixed worden.
      Ik heb er te weinig verstand van, misschien kan iemand anders dit uitzoeken? Voor de zekerheid heb ik mijn wachtwoord maar veranderd, je weet nooit.
      Overigens wil ik erbij vermelden dat ik deze keer geen alcoholische versnaperingen tot mij heb genomen, mochten jullie twijfelen aan mijn geestelijke gesteldheid ofzo.

      Nou succes er mee!

      Juul.
    • Ik denk dat je tijdelijk je internetverbinding kwijt bent geweest. Je browser (ook op mobiel) doet vaak gegevens opslaan tijdens je bezoeken aan websites om het laden van pagina's te versnellen. Wanneer je geen verbinding meer hebt, kan je telefoon proberen de pagina te herstellen in een soort van offline modus met de data in zijn cache/geheugen. In jouw geval dus blijkbaar echt hele oude gegevens. 8|

      Ik ga er vanuit dat dat is gebeurd, maar een berichtje aan de GO zoals Queen voorstelt is natuurlijk altijd handig voor de zekerheid. ;)

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.