The final call

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • The final call

      Beste spelers & spelerinnen,

      Laat we maar meteen ter zake komen: zoals 't er nu uitziet zal ik eind deze maand officieel mijn taken als admin, team member en waarschijnlijk ook als speler neerleggen. Het zal de oplettende mensen al wel op gevallen zijn dat de laatste maanden Lord steeds meer naar de voorgrond is getreden met betrekking tot bord & spel zaken en het zal dan voor niemand een verassing zijn als ik hierbij eveneens mag mede delen dat Lord mijn zal opvolgen als Lord of the Boards.


      2018 is voor mij een bijzonder jaar. De spanning bouwde al enige tijd op, maar dit jaar is voor mij een keerpunt van jewelste. Niet alleen ben
      ik tot nu toe geslaagd in het voltooien van 3/4e van mijn goede voornemens, tegelijkertijd zijn een aantal van mijn dromen en helaas ook ergste nachtmerries uit gekomen met als gevolg dat mijn leven in de 2e helft van 't jaar danig ontwricht raakte dat ik mijn prioriteiten heb moeten bijstellen en eigenlijk nog steeds mijn draai moet vinden.

      De dieptepunten(in no particular order):
      -Gescheiden van mijn high school liefje na bijna 17 jaar.
      -Mijn twee (zwarte) katten moeten achterlaten bij ex.
      -Besloten te stoppen met adminnen & teamleren.
      -Mijn (perfecte huis &) thuis moeten verlaten.


      De highlights(also in no particular order):
      -Gestopt met sigaretten roken.
      -Zomer meet in Heidelberg.
      -Bruiloft van twee teamlers.
      -Boom festival in Portugal.
      -Nieuwe dame ontmoet.
      -Infected Mushroom live meegemaakt op Neverland Festival (Israel).
      -Intrek genomen in mijn nieuwe woning.


      Al met al een aardige lijst met veranderingen die veel tijd en vooral veel mentale energie hebben ontrokken aan mij.
      Na 13 jaar ogame spelen, 10 jaar als teamlid en 9 jaar als admin is voor mij, zoals een wijs iemand ooit al zei: "de koek op."

      Mijn reis met jullie is ten einde, maar de herinneringen leven voort en de stempel op mijn leven zal voor altijd een goede herinnering blijven aan de avonden dat ik met jullie heb gelachen, gevloekt, gehuild en gejuicht. It was awesome and I wouldn't have wanted to miss it! Dank jullie allemaal for putting up with me for so long ;)

      Waarschijnlijk laat ik m'n kop nog weleens zien bij een meet of een bbq, maar ik geef geen garanties.


      Signing out,
      Rey Nemaattori

      "When everything is all right, there's nothing left," -Su Majestad Rey Nemaattori el Primer, 1e .nl'er met 2,5mil score.
      Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail | PM