Hitsugaya Toushiro

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ht opent zelf dit topic, na een jaar krijg je als speler een warn voor necrologie, maar oke, hij is een teamler.
      Maar, we leven in een vrij land, soms twijfel je daar wel eens aan, dus mag je zeggen wat je wilt, mits binnen de perken van fatsoen, normen ne waarde.
      Maar hier gelden duidelijk andere regels!!
      We (ik) bespreek geen functioneren van een teamlid, alleen zijn cv!
      Naar mijn mening is die verre van toereikend om deze functie te bekleden !!
      Misschien een openbare stemming als er een funcie ingevuld moet worden??????
      Als je gebruikt maakt van de mogelijkheden die een functie bied, mits in algemeen belang, is het prima.
      Maar als je deze mogelijkheden voor eigen gewin gaat gebruiken dan is dat in MIJN ogen hartstikke fout!!
      Het blijkt dat er tussen de regels veel te doen is over zulke kwestie's, en ik bedoel dit in het algemeen.
      Iedereen die hier ook maar een klein beetje zijn nek uitsteekt en kritiek heeft, word genadeloos afgeschoten, dus lees je alleen maar lovende posts....
      Hoe ik dit spel speel is mijn zaak, al vinden sommige van niet en moet je spelen zoals zij vinden, ik doel hier op vmode hoppen!
      Hoe je als een lid van een team de zaken behartigt is van algemeen belang zou ik zeggen, dus mag je hier iets over zeggen !!


      ==Yoshi 28/11/20 12:43 een kleine edit of eigenlijk toepassing. Je zegt ''Naar mijn mening is die verre van toereikend om deze functie te bekleden !!'' Dit is dus letterlijk het bespreken van het functioneren van een teamlid. Als je denkt dat een teamlid verkeerd handelt dan escaleer je dat naar de SGO/GA of bij het board naar de BA toe. Het board is hier geen plaats voor.

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • Bolder wrote:

      Ht opent zelf dit topic, na een jaar krijg je als speler een warn voor necrologie, maar oke, hij is een teamler.
      Maar, we leven in een vrij land, soms twijfel je daar wel eens aan, dus mag je zeggen wat je wilt, mits binnen de perken van fatsoen, normen ne waarde.
      Maar hier gelden duidelijk andere regels!!
      We (ik) bespreek geen functioneren van een teamlid, alleen zijn cv!
      Naar mijn mening is die verre van toereikend om deze functie te bekleden !!
      Misschien een openbare stemming als er een funcie ingevuld moet worden??????
      Als je gebruikt maakt van de mogelijkheden die een functie bied, mits in algemeen belang, is het prima.
      Maar als je deze mogelijkheden voor eigen gewin gaat gebruiken dan is dat in MIJN ogen hartstikke fout!!
      Het blijkt dat er tussen de regels veel te doen is over zulke kwestie's, en ik bedoel dit in het algemeen.
      Iedereen die hier ook maar een klein beetje zijn nek uitsteekt en kritiek heeft, word genadeloos afgeschoten, dus lees je alleen maar lovende posts....
      Hoe ik dit spel speel is mijn zaak, al vinden sommige van niet en moet je spelen zoals zij vinden, ik doel hier op vmode hoppen!
      Hoe je als een lid van een team de zaken behartigt is van algemeen belang zou ik zeggen, dus mag je hier iets over zeggen !!
      V-hoppers verpesten het spel voor iedereen, het is de meest laffe speelstijl. De enige reden dat GF er niets tegen doet is omdat het dezelfde flapdrollen zijn die het meeste geld in het spel stoppen. Maar ik weet dat er genoeg mensen gestopt zijn omdat het sneue v-hoppen geaccepteerd blijft. Verder mag je uiteraard huilen over iedereen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk blijf je een sneue laffe v-hopper en handel je alleen maar uit eigenbelang. Wellicht moet v-mode ingame ook gekoppeld worden aan v-mode op het forum. Lekker rustig.

      OT: geniet van je vakantie HT
    • Azenomei wrote:

      V-hoppers verpesten het spel voor iedereen, het is de meest laffe speelstijl. De enige reden dat GF er niets tegen doet is omdat het dezelfde flapdrollen zijn die het meeste geld in het spel stoppen. Maar ik weet dat er genoeg mensen gestopt zijn omdat het sneue v-hoppen geaccepteerd blijft. Verder mag je uiteraard huilen over iedereen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk blijf je een sneue laffe v-hopper en handel je alleen maar uit eigenbelang. Wellicht moet v-mode ingame ook gekoppeld worden aan v-mode op het forum. Lekker rustig.
      Het (ik) zit toch wel erg diep in je hoofdje!! lol
      Over lekker rustig gesproken, je bent weer terug na een jaar?
      En meteen een erg grote mond en janken over vmode..
      Heb je niets meer te doen !!!!
    • Bolder wrote:

      Azenomei wrote:

      V-hoppers verpesten het spel voor iedereen, het is de meest laffe speelstijl. De enige reden dat GF er niets tegen doet is omdat het dezelfde flapdrollen zijn die het meeste geld in het spel stoppen. Maar ik weet dat er genoeg mensen gestopt zijn omdat het sneue v-hoppen geaccepteerd blijft. Verder mag je uiteraard huilen over iedereen tot je een ons weegt, maar uiteindelijk blijf je een sneue laffe v-hopper en handel je alleen maar uit eigenbelang. Wellicht moet v-mode ingame ook gekoppeld worden aan v-mode op het forum. Lekker rustig.
      Het (ik) zit toch wel erg diep in je hoofdje!! lolOver lekker rustig gesproken, je bent weer terug na een jaar?
      En meteen een erg grote mond en janken over vmode..
      Heb je niets meer te doen !!!!
      Thuiswerken is een bitch. En ik was je eigenlijk vergeten/dacht dat je een nieuwe naam had (zippp). Maar ja, v hoppers zijn nog steeds de meest sneue droeftoeters die er in dit spel te vinden zijn. Schuilen in v, onverwacht eruit komen, groot spio net, toevallig verkeerd gesaved subje pakken, snel weer terug in v en groot doen op het forum met een "top-skill slag". Zout op man, de enige reden dat je nog kunt spelen is v-hoppen want als je eruit blijft sloopt iedereen je zooi en loop je weer te huilen dat de bashing regels te soft zijn ofzo.
    • Die vakantie was al bezig en erna pas een zwart gaatje.

      Anyway. Ik ga jullie allemaal verlaten. Het is voor velen dus feest, dus hier heb je de virtuele champagne. Ik stop met het teamler gebeuren en OGame in zijn geheel. Het wordt tijd om andere hobbies te volgen waar ik al een poosje mee bezig ben. Geniet van mijn afwezigheid. Ciao for now...
    • Al een tijdje niet meer hier op het forum gezeten, en tot mijn spijt te lezen dat ook jij gestopt bent met alle taken als vrijwilliger. In ieder geval al het beste gewenst en geniet van je wel verdiende vrije tijd!

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker