Viel me laatst al eens op en net ook weer. Bij een vlootverzending (beide gevallen een aanval) dat hij de vloot twee keer verstuurt (komen een seconde na elkaar aan). Dit lijkt me een bug die vrij vervelend uit kan pakken (zeg je verstuurt 2x een grote aanval (niet fullfleet ofc) en verbruikt daarbij dus 2x deut). Weet niet of dit bij anderen ook is opgevallen en zou niet weten waar dit aan kan liggen?
Dubbele Vlootverzending
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Hier heb ik zelf al voor een langere tijd last van. Dit heb ik ook al gemeld via tickets.
GF fixed het niet helaas -
Tegenwoordig draaien veel spelers' Ogame op scripts, waarbij ook vloot aan te pas komt. Hebben jullie scripts draaien als dit gebeurt of gebruik je echt 0 scripts?
Als het eerste het geval is, is het mogelijk dat het daar aan ligt. Ben je zeker van je zaak dat je niks hebt aanstaan wat Ogame bevordert, dan is het handig als dit nagekeken kan worden via een admin die een koppeling mogelijk kan maken naar GF. Niet handig als dit gebeurt, gelukkig nooit zelf meegemaakt. -
UniverseView & Infocompte, draaien allebij al wel langer en pas sinds kort dat dit me opvalt (kan een update daar zijn ofc)
-
op mobiel affentoe last van, zonder scripts.
:love: Thanks Syrabi -
Heb ik dagelijks last van zonder scripts, gelukkig zijn het vaak enkel vrachters...
-
op pc een paar dagen per kwartaal komt het wel eens voor, extreem weinig dus.
geen scripts, greasemonkeys of addons of wat.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
Dit is een bekende bug die op zijn tijd voorkomt, met of zonder scripts. Het probleem ligt al een tijdje bij GameForge, maar die lijken het niet opgelost te krijgen.~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~
~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0