Merge

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:

      in de uni waar ik wel herplaatsingen gekregen heb met de merge, daar heb ik dus geen extra herplaatsingen gekregen vandaag.

      dus misschien alleen accounts met geen herplaatsingen?
      Daar lijkt het wel op. ik had ook 0 herplaatsingen en nu ik even inlog en kijk zie ik 2 stuks staan.
      Netjes gedaan van GF, gewoon alle accounts tenminste 2 herplaatsingen geven. dank.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Malle PietJe wrote:

      nou ik heb er 4 gekregen en van mij is er maar 1 stelsel verhuist!

      Die mogelijkheid is er.

      Stel je hebt op 9:499:6 en 9:499:7 een planeet. Op 9:499:6 ligt al een speler in een doeluni, dan krijg je hiervoor 2 herplaatsingen. Waarom? Op coördinaten worden de planeten geplaatst. Die op plaats 6 gaat naar plaats 7, waardoor plaats 7 bezet is voor je eerdere plaats 7. Deze gaat dan naar 8. Dan lijkt het alsof er 1 planeet verplaatst is, want je hebt maar 1 verschil in coördinaten, maar eigenlijk zijn ze beiden 1 plekje verplaatst. Dit is bij mij ook gebeurd, waardoor ik een extra herplaatsing kreeg.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Malle PietJe wrote:

      nou ik heb er 4 gekregen en van mij is er maar 1 stelsel verhuist!
      Die mogelijkheid is er.

      Stel je hebt op 9:499:6 en 9:499:7 een planeet. Op 9:499:6 ligt al een speler in een doeluni, dan krijg je hiervoor 2 herplaatsingen. Waarom? Op coördinaten worden de planeten geplaatst. Die op plaats 6 gaat naar plaats 7, waardoor plaats 7 bezet is voor je eerdere plaats 7. Deze gaat dan naar 8. Dan lijkt het alsof er 1 planeet verplaatst is, want je hebt maar 1 verschil in coördinaten, maar eigenlijk zijn ze beiden 1 plekje verplaatst. Dit is bij mij ook gebeurd, waardoor ik een extra herplaatsing kreeg.
      dankje wel voor de goede uitleg !
      dit kan zeker kloppen!
    • Ik dacht dat itjes itjes bleven. Maar ze zitten allemaal in V-mode een uni met meer Itjes produceert nog grotere vloten. En misschien ooit slagen met meer dan 1Bilioen schade.


      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Malle PietJe wrote:

      nou ik heb er 4 gekregen en van mij is er maar 1 stelsel verhuist!
      Die mogelijkheid is er.

      Stel je hebt op 9:499:6 en 9:499:7 een planeet. Op 9:499:6 ligt al een speler in een doeluni, dan krijg je hiervoor 2 herplaatsingen. Waarom? Op coördinaten worden de planeten geplaatst. Die op plaats 6 gaat naar plaats 7, waardoor plaats 7 bezet is voor je eerdere plaats 7. Deze gaat dan naar 8. Dan lijkt het alsof er 1 planeet verplaatst is, want je hebt maar 1 verschil in coördinaten, maar eigenlijk zijn ze beiden 1 plekje verplaatst. Dit is bij mij ook gebeurd, waardoor ik een extra herplaatsing kreeg.
      Dan was het een programeer foutje in het overiden. Dus speler 1 en 2 reageren op elkaar en pushen elkaar een verplaatsing toe. Omdat de coder waarschijnelijk vergeten is dat waar Speler 1 en vooral 2 vandaan kwamen.. De code is puur geprogrammeerd zodat als 2 spelers of meer op de dezelfde coords komen te liggen en dat ze allemaal dan een herplaatsing krijgen. Dus er is geen regelcode van wie waar vandaan komt en ze krijgen allemaal Free Herplaatsing doordat. Als er toevallig iemand probeert jou coords te overiden, Waardoor het systeem meteen jou checked en je ook een herplaatsing geeft omdat je ook zijn coords bezet houd. Wat gebeurt er toch allemaal in gameforge?

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 4 times, last by Kreela ().