De merge, En nu?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:


      Gf ontneemt mij de optie om mijn gekochte DM mee te nemen naar de doeluni waar ik in wil spelen.


      In gewoon kort nederlands : GameForge STEELD hier letterlijk je geld.....
      Wist niet dat ze ZO omhoog zaten dat ze onschuldige spelers nu ook al moeten gaan bestelen...

      Vraag me zelfs af of dit wettelijk uberhaubt wel mag...
      Volgens mij is diefstal toch echt nog steeds n strafbaar feit, waar dus ook straf op staat...

      Het lijkt mij dus dat je hier wel degelijk op een of andere manier iets tegen moet kunnen beginnen,
      maar ik weet niet of je daar de zin, de tijd en het geld voor uit wilt geven .....
      Mortetori Te Salutem...!!!
    • Iedereen Viking Luister.....Gameforge mag accounts niet weggooien met betaalde DM. Omdat de Duitse wet dat niet toestaat...Dus iedereen kan de Gameforge report aanklikken op hun website dus niet ogame support..(Je kunt zelfs een aanklackt doen in duitsland tegen gameforge).Oke dit is een Troll richting het hele Staff team van NL maar ik denk dat hun ook er gewoon niks van wisten..Maar die wet tja die is er nog in Duitsland en Gameforge is Duitsland. gameslaw.org/apps-and-digital-…otection-laws-in-germany/ zelfs buitenlandse game bedrijven gebruiken die wet alleen om oude spelers te houden.. Helaas voor Gameforge teld die echt.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 1 time, last by Kreela ().

    • Ik denk dat je vergeet dat GameForge geen accounts delete, wat Jillian zijn probleem is dat hij beide accounts in Zagadra wilt hebben omdat die uni minder dood is/wordt dan Wasat.
      Het is dus een waste om het account naar Wasat te mergen er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Dus hij wordt gedwongen om een keus te maken tussen zijn ideale Vega account of zijn andere account in Zagadra, beide met DM. Dus als Jillian zijn account verwijderd verliest hij zijn DM, het zou chique zijn van GameForge als ze hier een oplossing voor zouden hebben. Maar dit zijn ze dus niet verplicht en ze doen het dus ook niet.
    • Knigge wrote:

      Ik denk dat je vergeet dat GameForge geen accounts delete, wat Jillian zijn probleem is dat hij beide accounts in Zagadra wilt hebben omdat die uni minder dood is/wordt dan Wasat.
      Het is dus een waste om het account naar Wasat te mergen er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Dus hij wordt gedwongen om een keus te maken tussen zijn ideale Vega account of zijn andere account in Zagadra, beide met DM. Dus als Jillian zijn account verwijderd verliest hij zijn DM, het zou chique zijn van GameForge als ze hier een oplossing voor zouden hebben. Maar dit zijn ze dus niet verplicht en ze doen het dus ook niet.


      het gaat in dit geval dus om een acc in cygnus, en een acc in zaga.

      Zaga = een doeluni van cygnus,

      en de uni waar al me matties heen gaan.

      Ik wil verder spelen in zaga, maar ben niet van plan om in een ander uni nog te gaan spelen, wat dus het cygnus account (waar ik momenteel op speel, en dus 1.3 miljoen dm op staat vanwege actie laatst) overbodig maakt.

      Er is geen optie om deze dm te laten over zetten, dus de enige optie die ik zou hebben om dit dm niet te verliezen, is mijn Zaga acc verwijderen, waar OOK nog 400k dm op staat, wat ook weer zonde is.

      payment support gooit je gelijk met een automatisch antwoord eruit, met dat hier "niets aan gedaan kan worden" wat godvergeten onzin is, ze WILLEN er niets mee doen.

      Nu hebben ze zonder nieuwe reactie mijn ticket overgezet naar de CoMa hier, (athans ik gok hier) die m natuurlijk laat liggen tot NADAT de hele merge voorbij is. en dan ben ik dus al geforceerd geweest om een keuze te maken, en is deze hele discussie dus onzin geweest.

      DAT is waarom ik het een *knip* bedrijf vind, omdat ze dit ALTIJD doen, ze laten problemen/klachten gewoon "verjaren" zonder een inhoudelijke reactie te geven.


      @Lorovus

      ~HT @16-10-'18/23:17 | Knip voor taalgebruik. Gemoederen lopen op, betekent niet dat je dit zo kenbaar hoeft te maken. Deze in combinatie met de vorige post tellen voor de waarschuwing.

      :love: Thanks Syrabi

      The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Enige tip die ik je kan geven als je het echt belangrijk vind is bel ze op, dit is het telefoon nummer dat op de site staat:

      Telefon: +49 721 354808-0

      Geen idee of het helpt. Normaal als ik problemen heb met bedrijven of overheidsinstanties dan ga ik maar gewoon bellen, want op mailtjes en brieven krijg je nooit reacties. Geen idee hoe de telefoonsupport is bij Gameforge, maar wellicht krijg je een vriendelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen ^^

      Edit:

      En anders kun je ze hier gaan opzoeken lol :P

      Albert-Nestler-Straße 8
      76131 Karlsruhe

      Maar goed normaal gesproken denk ik dat bijna geen spelers echt GF gaan bellen, dus wellicht als je ze uitlegt om hoeveel geld het gaat dat ze bereid zijn je wat meer te helpen dan deze korte reactie. Alhoewel ik het gevoel heb dat het voor mij persoonlijk beter is als die DM niet naar Zagadra komt :rolleyes: vind ik het gewoon geen stijl hoe ze hiermee om gaan. :/

      Ik ben wel bang dat je gelijk hebt dat ze waarschijnlijk het laten verjaren, daarom dat ik zou zeggen bel en zit ze op de nek, want anders krijg je niets gedaan... En geloof me wat dat betreft is GF ook geen uitzondering, helaas :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 3 times, last by swami_dude ().

    • Jillian wrote:

      Ik wil verder spelen in zaga, maar ben niet van plan om in een ander uni nog te gaan spelen, wat dus het cygnus account (waar ik momenteel op speel, en dus 1.3 miljoen dm op staat vanwege actie laatst) overbodig maakt.

      Er is geen optie om deze dm te laten over zetten, dus de enige optie die ik zou hebben om dit dm niet te verliezen, is mijn Zaga acc verwijderen, waar OOK nog 400k dm op staat, wat ook weer zonde is.

      Er is ook een mogelijkheid om tijdelijk, maar misschien wel lange tijd tijdelijk je Cygnus account naar een doeluni te brengen en daar in vmode te laten. Er is al een paar keer een topic geopend op verschillende forums om DM global te maken in verbinding met de lobby. Als GF dit ooit gaat toevoegen, dan ben je uiteindelijk niet de DM kwijt, ook al ben je van mening dat je je account toch moet verwijderen. Verwijderen of dan ergens in vmode laten wachten in de hoop dat ooit...

      board.origin.ogame.gameforge.c…11070-Global-Dark-Matter/

      board.origin.ogame.gameforge.c…/11187-Lobby-Dark-Matter/


      Betaalde DM overkoepelend per lobby account in plaats van speelaccount


      Lobby based dm


      Het is niet uit te sluiten dat dit ooit gaat gebeuren, dus wie weet heb je dan nog een kans om het terug te krijgen. GF heeft zich ingedekt met deze merge voor wetten door accounts een keuze te geven. Zijn keuzes bezet, dan zullen ze een forced merge toevoegen, waardoor account blijft bestaan. Ze verwijderen dus geen account en ze verwijderen geen DM. Dat je als speler dan de keuze denkt te moeten maken om een account te moeten verwijderen waar DM op staat, dan staat GF daar buiten, ook al hebben ze indirect je hand geforceerd hierin.
    • Hij zal niet de enige zijn die zijn pas gekochte dm gaat zien verdampen.

      GF doet elke 2 weken of sneller dm acties en dan komen zij niet in actie wanneer spelers accounts plus dm dreigen te verliezen.

      Dit mag echt wel gecompenseerd worden en een antwoord waarin wordt aangegeven dat het niet kan is natuurlijk dikke vette onzin.

      Ik kan er niet bij hoe amateuristisch GF elke keer toch veranderingen als een merge etc opzet.
      Van te voren nadenken is er niet bij en als je dan ziet hoe zij mensen behandelen die geld steken in hun accounts.. om je diep en diep te schamen.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

      Het kan zo makkelijk zijn, maar op 1 of andere reden zit er iemand met zijn hoofd vast geroest in zijn reet en doet waar hij zin in heeft.
      Ex solo no1.NL
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Het is niet uit te sluiten dat dit ooit gaat gebeuren, dus wie weet heb je dan nog een kans om het terug te krijgen. GF heeft zich ingedekt met deze merge voor wetten door accounts een keuze te geven. Zijn keuzes bezet, dan zullen ze een forced merge toevoegen, waardoor account blijft bestaan. Ze verwijderen dus geen account en ze verwijderen geen DM. Dat je als speler dan de keuze denkt te moeten maken om een account te moeten verwijderen waar DM op staat, dan staat GF daar buiten, ook al hebben ze indirect je hand geforceerd hierin.
      Ik reken als klant niet met "What if"

      Ik wil duidelijkheid van te voren, en niet onzekerheid en "hopen" op een uitkomst.

      Het is een beetje alsof je een kaartje voor de efteling koopt voor over 20 november, maar op 20 november is het park gesloten.

      :love: Thanks Syrabi
    • Vergeet niet dat ik alleen maar voor je mee denk en voor anderen. GF gaat echt niet het beleid nu aanpassen, omdat jij ineens in beeld komt. En de uitingen hier zullen vermoedelijk al doorgespeeld zijn naar GF, maar daar weten we pas meer over als een admin er wat voor post. Ik denk mee voor een alternatief, omdat er geen directe oplossingen zijn van de kant van GF. Het zijn misschien tijdelijke oplossingen en misschien is het voor niks dat je dan een account bewaart in vmode, maar als het mij zou gebeuren, dan ben ik liever een half jaartje in vmode, met de kans dat ik de DM er nog van terug kan krijgen dmv implementatie van lobby DM, dan dat ik nu een account verwijder met DM en er over een half jaar spijt van krijg. Het is een longshot, ik weet het. Alleen kunnen we hier verder niks mee. In de ogen van GF zijn ook wij als team gewoon spelers met een nummer. En je bent echt niet de enige waarbij dit allemaal gebeurt.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Vergeet niet dat ik alleen maar voor je mee denk en voor anderen. GF gaat echt niet het beleid nu aanpassen, omdat jij ineens in beeld komt.

      Niet klagen is hetzelfde als opgeven.

      NEVER SURRENDER, NEVER BACK DOWN.

      Het moment dat er niet geklaagd wordt leg je je er bij neer dat het een tering snert bedrijf is, en geef je de hoop op op verandering.

      :love: Thanks Syrabi
    • Meer alsof je een kaartje kan kopen voor een festival, maar waarvan de line up nog niet bekend is of beter nog een festival waarbij de 2 artiesten waarvoor je gaat allebei gecanceld worden.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Smoothly wrote:

      Jillian wrote:

      GeneralDuke wrote:

      Stiekem had je dus gewoon het mailadres van al je accounts moeten veranderen zodat ze niet in 1 lobby samen kwamen :rolleyes:
      Dan zat je dus weer met het probleem dat je maar op 1 acc tegelijk kan inloggen enzo.
      daar zijn proxy servers voor :whistling:
      kuch regels kuch

      Verschillende browsers werkt wel en is toegestaan
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167
    • gftits wrote:

      Hello! Jillian,
      This issue is being discussed, but as of right now, DM refund in the form of coupons is not an option. This is because all accounts will be merged one way or the other. No accounts will be deleted by the game during the merge process, so a DM return is not necessary. I know some players still want to delete some of their accounts and as I said, this is still being discussed.

      Right now, I don't see a good chance for DM return, but this is just my guess.

      Regards,
      Lorovus

      Fijn zo'n antwoord waar je niets mee opschiet, gezien over anderhalve week dit geen probleem meer is voor GF, want met terugwerkende kracht dit oplossen gaat sowieso nooit gebeuren.


      :love: Thanks Syrabi
    • Ik vind iedereen gratis een miljoen DM , want wij zijn getraumatiseerd door deze merge, en dat boven op onze
      slechte jeugd, iedereen loopt nu bij een psychiater door GF, boehoe snik snik. :P
      Maar het is natuurlijk zeer rot en balen, daarom zeg ik ook altijd:
      KOOP GEEN DM
      Doe ik al 15 jaar niet en gaat prima :)