De merge, En nu?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Vroeger kreeg je dan een coupon voor je overgebleven DM. Alleen voor de betaalde DM trouwens, je gevonden DM kreeg je niet vergoed. Als je een account niet mergde en het dus bewust! opgeheven werd.
      Wel raakte je alle (gekochte en gevonden) winkeldingen kwijt.
      Jammer dat dat nu niet meer op de oude manier gebeurt (en dan graag ook de winkeldingen teruggeven)
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!

      The post was edited 1 time, last by paul-maximilianus ().

    • Gameforge Trut wrote:

      Hello Jillian,

      thanks for contacting us.

      Unfortunately the transfer of the order to another account is not possible due to technical reasons.

      Should you have any other questions, please don't hesitate to contact us.

      Kind regards from Karlsruhe,

      Laura ***
      Gameforge Billing-Support
      wat een pauper bedrijf is het ook eigenlijk. Het kan niet dat ze dit niet hebben zien aankomen, ze zitten weer gewoon te kutten met niet willen.
      *knip*



      RIOT!


      ~HT @16-10-'18/12:22 | Volgende keer een post editten svp. Was ruimschoots de tijd en space voor.

      *knip*

      ~HT @16-10-'18/22:30 | Het is niet de bedoeling om na een edit van een moderator dingen weer aan te gaan passen en een modtag te plaatsen. Zeker niet als er streng taalgebruik aan te pas komt. Waarschuwing gegeven.

      :love: Thanks Syrabi

      The post was edited 3 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • dit is alleen geen antwoord op mijn vraag,

      er is geen andere doeluni voor mij, omdat die allemaal kut zijn, excuse my french.


      Ik heb nu 2 min of meer dezelfde accounts, het ideale acc is mijn zaga acc, gezien die net iets meer potentie heeft. maar op een acc heb ik nog dm staan (want dat is mijn huidige speel acc in cygnus) en dan heb ik mijn huidige acc in zaga waar ik op verder wil gaan spelen, dat acc op cygnus wordt overbodig, voor mijn part verwijderen ze dat, maar die dm wil ik naar zaga hebben.

      Gf ontneemt mij de optie om mijn gekochte DM mee te nemen naar de doeluni waar ik in wil spelen.

      :love: Thanks Syrabi
    • Knigge wrote:

      Zou niet werken, in de AGV hebben ze dit soort ongein afgedekt..
      zou iemand even de duitse wetgeving er op na moeten zoeken.

      Geloof dat de hele reden dat accs enzo met dm niet verwijdert mogen worden daar iets mee te maken heeft...

      Maar idd, nu is er "een alternatief" al is dat niet waar je heen wilt, en je betaald voor de DM, zodra die "op je acc" staat, is het eigenlijk klaar, wat je er mee kan doen is totaal niet meer van toepassing...

      aka, het is gewoon een tering klantonvriendelijk bedrijf.

      :love: Thanks Syrabi
    • Dit is gewoon een naaistreek...

      Ik weet dat in Nederland je bij wet verplicht bent om alles wat je uitgeeft als betaal middel buiten gewoon cash ook terug in dient te wisselen voor geld, mits er geen korting is bij grotere aankopen ervan. Dit is de reden dat bijvoorbeeld penningen in een kroeg altijd ingewisseld moeten kunnen worden tenzij je bij 20 penningen ofzo er eentje gratis krijgt.

      Die laatste regels is dus eigenlijk waarom festivals vaak bulk korting geven, kermissen dit doen en waarschijnlijk ook waarom online games zoals ogame dit doen. Naast het motiveren van meer aan te kopen kunnen ze dus vrij eenvoudig stellen dat ze geen geld terug kunnen geven omdat ze korting geven bij grotere aankopen. Wat dus automatisch een hele hoop rest geld oplevert wat mensen anders waarschijnlijk terug zouden inwisselen en nu niet opmaken.

      Zelf zou ik dan wel zeggen dat het klantvriendelijk zou zijn om bij wijze van uitzondering bij een merge de optie aan te bieden om je DM over te zetten naar een ander account.

      Geen idee hoe het Duits recht daarover gaat, ik heb wel een aantal Duitsers op discord, ik zou voor de aardigheid eens kunnen navragen of hun er meer van weten. Denk echter dat GF zich juridisch wel ingedekt heeft.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ja dat ben ik met je eens dat het moreel een naaistreek is. Ik bedoel alleen dat er helaas zo weinig aan te doen is, behalve hopen dat GF coulant is, wat volgens mij niet echt in hun aard zit aan de mail te zien die ze jou gestuurd hebben.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dit is gelukkig niet op mij van toepassing maar begrijp niet helemaal waarom het zo'n probleem is, in het verleden werden acc's die geen doeluni hadden gekozen verwijderd en wat er nog aan DM opstond werd in coupon vorm in je mail gedropt. Waarom dat nou dan onmogelijk is en je je acc en geld dan kwijtraakt zonder een druppel begrip vanuit GF gaat mij alle verbazing te boven..
    • paul-maximilianus wrote:

      Kop op Jillian: Gooi je 3 speed Cygnus naar 3 speed Wasat en zet het in vakmode, laat je opslagen lekker vollopen in vakmode en kijk het aan hoe de specs van Wasat worden als dat plannetje (ooit) doorgaat om de speelspecs te veranderen. Wie weet wordt Wasat meer op Zagadra lijkend...
      dat betekend alsnog dat als wasat nooit interessant wordt, ik er nooit zal gaan spelen.

      al me matties gaan naar zaga, en ik wil er niet een "uni bij" hebben, en die dm wil ik ook niet op een acc laten staan waar nooit meer op ingelogged wordt.

      :love: Thanks Syrabi