Nevermore wrote:
Durf je niet mee?!! Nog steeds even bang als dat je bent in deze server. Ik verklaar je op dag 1 oorlog en dan zal ik je uit elkaar trekkenFlairrr wrote:
Beter wachten op uni 50(iets met g...) denk ik, neem toch aan dat we daar wel iets heel speciaals van mogen verwachten!?
Discussiedraadje: Nieuw universum Fidis - 25/10/2018
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Het gaat ook geen Fidis worden voor mij, ik ga naar een russische server daar zijn wat meer mensen online. Ben ook een beetje klaar *knip*
~HT @24-10-'18/01:58 | Teambelediging, pre-warn''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Flairrr wrote:
Nevermore wrote:
Flairrr wrote:
Beter wachten op uni 50(iets met g...) denk ik, neem toch aan dat we daar wel iets heel speciaals van mogen verwachten!?
~HT @24-10-'18/02:00 | Dubbel posten, terwijl je een eerdere post kan editten is ook niet toegestaan. Bericht verstuurd.''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Ook hier gaat het de verkeerde kant op. Laat je bootjes spreken en laat het zoeken naar grenzen of rare berichten voor jezelf. Bij deze een "Algemene Waarschuwing". Mocht er na deze post doorgegaan worden met belediging naar elkaar, het team of andere middelen, dan zullen er warns uitgedeeld worden. We hebben genoeg werk met de merge as is.
-
Al online de nieuwe??, kan bijna niet wachten, zit te trillen waar blijft hij nu??
-
Mag je al bolder?
Als het er nog niet is moet je wel een gat in je huis getrild hebbenEx solo no1.NL -
GF is zo blij dat er weer een nieuwe uni open is dat ik al 2x ingame een bericht heb gekregen dat ik mag beginnen daar.
-
Ja, kijk als er nou een 3e melding zou komen dan ging ik me gelijk aanmelden natuurlijk....
-
Heb een KreelaIPR account aangemaakt wie gaat hem sponseren zodat de Top 50 straks plat kan worden geschoten..Fake Kreela is al bezig met onderhandelen.
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/The post was edited 1 time, last by Kreela ().
-
gambit wrote:
Ja, kijk als er nou een 3e melding zou komen dan ging ik me gelijk aanmelden natuurlijk....
-
3 Kreelas zijn in Fidis in 1 alliantie welke is de echte XD. Het zijn in ieder geval alle 3 trolls.. Ben er 1 van. Op dit moment is er een DM koper als NR 1 maar de nolifers, de pros en de Kreelas zullen over heersen.
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/ -
3 kreela's in 1 uni? ik wordt soms al moe van 1 kreela...
Maar hoe weten we wie de echte kreela is of zijn ze allemaal echt? -
Knigge wrote:
Maar hoe weten we wie de echte kreela is of zijn ze allemaal echt?
Allemaal tegen een muur aangooien en welke blijft kleven is de échte Kreela?
Zag toevallig best veel spelers online. Voor hoe lang tho?The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
Pfff het opboksen tegen de DM is nog lastiger als vroeger, ik weet nog dat ik stopte toen ze invoerde dat je grondstoffen kunt kopen voor DM, en ik zie ook al meteen hoe goed dat dat werkt xD
Achja ik vind het niet zo erg als m'n toekomstige farms DM in het spel steken hoorEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
swami_dude wrote:
Pfff het opboksen tegen de DM is nog lastiger als vroeger, ik weet nog dat ik stopte toen ze invoerde dat je grondstoffen kunt kopen voor DM, en ik zie ook al meteen hoe goed dat dat werkt xD
Achja ik vind het niet zo erg als m'n toekomstige farms DM in het spel steken hoor
-
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0