[TOT: 133.035.000] Nevermore [BSG75] vs. Pudel [Winter] (A: 13.398.000, D: 119.637.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Flairrr wrote:

    LoRdVaDeR wrote:

    Mooie slag vrind :)

    Zie hierboven het bewijs van jaloezie.
    niet lullen maar poetsen heren.

    Rgds,
    Whoop
    Echt niet te geloven dat jij dit nog goedkeurt ook ?( , jij zou als goede alliantieleider hier een statement tegen moeten maken ;)
    onschuldig tot het tegendeel bewezen is. zoals het hoort.
    If U Mess With The Best, U Simply Die Like The Rest!


    - Whoop


    Taurus.nl (on hold) / 4x Gevorderde / 0x Expert / 6 RIP-kills
    Eridanus.nl (Active) / 3x Gevorderde / 0x Expert / 1 RIP-kills
  • Flairrr wrote:

    Nevermore wrote:

    Beste ogamers.

    Ik denk dat de leden van TNO een beetje jarloers zijn!

    I think the people of TNO are a littlebit jealous!

    Ze zeggen ook ongeveer allemaal hetzelfde ik zou het bijna als spam zien!
    Nou het zijn niet alleen TNO leden die er zo over denken hoor ;) je hoeft echt geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te zien dat dit afgesproken werk is :thumbdown:
    Ja FLAIR!

    Kom eerst maar eens met bewijzen want tot nu toe is het knetter hard bewezen dat er veel jarloerse mensen bestaan :)
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."
  • Flairrr wrote:

    Je wordt echt niet zomaar voor niks gebanned hoor zegt toch alles EDIT: ik kan me trouwens niet een reden bedenken waarom ik in godsnaam jaloers zou moeten zijn op jou :rolleyes:
    Ik ben nu onterecht geband en dat komt omdat (ik denk) rond de 20 mensen mij hebben gereport omdat ze 1. bang voor me zijn. 2. Jarloers zijn. 3. Zelf Pudel niet konden pakken (maar daar heb je skills voor nodig.) en dat is iets wat heel TNO en zelfs jij niet hebt XD
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."
  • Waar haal je vandaan dat 20 mensen je gerapporteerd zouden hebben? Dit lag er zo dik op dat de GO er zonder melding ook wel bij uit zou zijn gekomen. Als je denkt dat mensen bang voor je zijn heb je last van zelfoverschatting, je hebt nu 1 slag gemaakt en dat was nog eens een opgezette slag ook. ?( Aan de hand van informatie die ik van een betrouwbare bron heb ontvangen kun je nog veel leren en mag je jezelf in de handjes wrijven dat je nog niet in een ninja bent gelopen. ;) Dat de rest Pudel niet kon pakken is vrij logisch aangezien hij gestopt was en in vmode stond, of bedoel je met skills het vermogen hebben om accounts te hacken....? Ik zie trouwens groen van jarloezie. <X
  • Nevermore wrote:

    Flairrr wrote:

    Je wordt echt niet zomaar voor niks gebanned hoor zegt toch alles EDIT: ik kan me trouwens niet een reden bedenken waarom ik in godsnaam jaloers zou moeten zijn op jou :rolleyes:
    Ik ben nu onterecht geband en dat komt omdat (ik denk) rond de 20 mensen mij hebben gereport omdat ze 1. bang voor me zijn. 2. Jarloers zijn. 3. Zelf Pudel niet konden pakken (maar daar heb je skills voor nodig.) en dat is iets wat heel TNO en zelfs jij niet hebt XD



    Ik ben zeer Jarloers, maar dan wel op je volhoudingsvermogen :D
  • Nevermore wrote:

    Flairrr wrote:

    Je wordt echt niet zomaar voor niks gebanned hoor zegt toch alles EDIT: ik kan me trouwens niet een reden bedenken waarom ik in godsnaam jaloers zou moeten zijn op jou :rolleyes:
    Ik ben nu onterecht geband en dat komt omdat (ik denk) rond de 20 mensen mij hebben gereport omdat ze 1. bang voor me zijn. 2. Jarloers zijn. 3. Zelf Pudel niet konden pakken (maar daar heb je skills voor nodig.) en dat is iets wat heel TNO en zelfs jij niet hebt XD
    Waar heb je het allemaal over kerel? Gevalletje zelfoverschatting?
  • Ik moet toegeven dat iedereen behalve je eigen allie(nouja sommige uit je eigen allie dan ) jaloers is en totaal geen verstand heeft van dit spel.
    Ps goed gekeurd betekend niet dat hij eerlijk was,betekend alleen dat sommige mensen meer skills hebben in vals spelen dan in zelf slagen maken(zoek zelf maar uit wie ik er mee bedoel)
    Maar als deze slag goed gekeurd word zal ik je waarschijnlijk nog een plaatsje laten stijgen.
  • discordia wrote:

    Ik moet toegeven dat iedereen behalve je eigen allie(nouja sommige uit je eigen allie dan ) jaloers is en totaal geen verstand heeft van dit spel.
    Ps goed gekeurd betekend niet dat hij eerlijk was,betekend alleen dat sommige mensen meer skills hebben in vals spelen dan in zelf slagen maken(zoek zelf maar uit wie ik er mee bedoel)
    Maar als deze slag goed gekeurd word zal ik je waarschijnlijk nog een plaatsje laten stijgen.
    ik denk niet dat iemand weet waar jij het over hebt behalve de mensen uit je eigen alliantie.
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."
  • Voor de mensen voor wie het niet duidelijk is, wanneer een GO/SGO/ADMIN aangeeft dat de slag is afgekeurd, is de slag afgekeurd. Het is niet nodig hier dan als nog ophef over te gaan maken. Wanneer de des betreffende MOD van de uni tijd heeft zal hij dan ook gewoon de slag uit de top 10 halen en deze verplaatsen naar de schroothoop. Bij deze gebeurt dat dan ook. Wij als MOD zijnde hebben naast ogame ook andere dingen te doen, wat soms betekent dat niet alles binnen een dag gebeurd.
    Yoshi


    Ex SGO
    Board Moderator
    Yoshi@ogame.nl