Oorlogsverklaring: Kingdom of Prussia [Prussia] vs Battlestar Galactica [BSG75]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Oorlogsverklaring: Kingdom of Prussia [Prussia] vs Battlestar Galactica [BSG75]

    ~HT | Oorlog langer dan 30 dagen inactief. Per definitie is de oorlog opgeheven.

    Het heeft dit universum eventjes geduurd, omdat ik tijdgebrek heb en von Stauffenberg zoals altijd niks uitvoert, maar we zijn vandaag tot overeenstemming gekomen dat het verklaren van de oorlog aan BSG75 onvermijdelijk is geworden. Ondanks dat wij onderdeel van de EU zijn kunnen wij in dit soort gevallen wel snel en daadkrachtig handelen, Trumpiaans zullen we maar zeggen. Wij verklaren BSG75 de oorlog vanwege de volgende redenen:

    1: Sommige leden (Nevermore) van BSG75 houden zich bezig met louche praktijkjes. Dit staan wij alleen toe als het op het gebied van drugs is, iets corrupts zoals pushing kunnen wij echt niet goedkeuren. Als de (S)GO's hier niet tegen optreden moeten wij het heft maar in eigen hand nemen.

    2: Nadat ik laatst een discussie had met Bestevaer over waarom turtles niks aan het spel toevoegen eindigde hij met wat loze dreigementen dat zijn alliantiegenootjes wel eens bij mij langs zouden komen om mij een lesje te leren. Ik ben altijd wel in voor een paar dreigementen, maar als de daad dan niet bij het woord wordt gevoegd moeten we ingrijpen.

    3: Whoop vindt het nodig om regelmatig IPR's op mijn gigantische verdediging te schieten. Het zijn maximaal 200 kleine lasers gast, raid me gewoon normaal met wat vloot zou ik zeggen. :P

    4: Het in dit universum zo'n tamme boel is dat zelfs von Stauffenberg zijn vloot al een maand in leven heeft gehouden en dat met speed x3. ?( Het wordt tijd dat er eens wat vuurwerk wordt afgeschoten in dit universum. :D

    Om tot een vredesverdrag te komen eisen wij de volgende punten:

    1: Nevermore draagt alle grondstoffen van de slag tegen Pudel af aan een lager geplaatste spelen buiten zijn alliantie. Ik stel Belgian_Warlord voor, iemand die zijn alliantie 'De Kroeg' noemt en von Stauffenberg zomaar transportjes stuurt heeft mijn sympathie al snel gewonnen.

    2: Bestevaer verschroot zijn verdediging zodat deze maximaal 100.000 punten sterk is.

    3: Whoop breekt zijn raketsilos af, de tijd van de koude oorlog ligt al ver achter ons.

    Een CR maakt de eerste speler die een slag maakt maar aan (Zijwieltjes? ;) ). Succes met vluchten voor onze rappe bootjes!

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • straatveger wrote:

    Maak jullie maar geen zorgen hoor, de oudgedienden van Prussia verliezen zeer snel hun interesse in dit soort praktijken en de oorlog zal snel doodbloeden in een koude oorlog ^^ De eerste die een Hofje maakt tegen Von Bismarck krijgt 2 maankansen van mij, ik moet alleen het account nog maken ;)
    Dit ga je niet geloven, maar er vliegt hier een speler rond die het voor elkaar heeft gekregen om voor het eerst sinds 10 jaar een Hofje tegen mij te maken. ;(
  • Volgens de regels, hierbij de tegeneisen:

    1. Otto doet publiekelijk én persoonlijk zijn verontschuldigingen bij alle alli-leden. Waarin hij uitlegt dat hij zn medicijnen niet had ingenomen en daarmee ontoerekeningsvatbaar is voor alle onzin die hij uitkraamt.
    2. Pru(t)sia crasht 1000 lg's op elke def van Bestevaer, wij verwachten dat mensen in oplossingen denken en met een paar manen hoef je niet per se op de def te vliegen...
    3. Otto (want het betreft hier een crazy one-man show) past een limit van 140 tekens toe op elk forum-post dat hij in Eridanus plaatst.
    4. Otto bouwt gewoon op al zn planeten een beetje ABR's net als ieder ander die wilt dat zn def blijft staan.
    succes en laat jullie sat-bashes maar komen!

    Mvg,
    Whoop
    If U Mess With The Best, U Simply Die Like The Rest!


    - Whoop


    Taurus.nl (on hold) / 4x Gevorderde / 0x Expert / 6 RIP-kills
    Eridanus.nl (Active) / 3x Gevorderde / 0x Expert / 1 RIP-kills
  • Whoop en Swenno eindelijk hebben we weer iets om uit de lucht te schieten met geweld! Wacht op mij (moet nog wachten op support) Heb daarin tegen ook de mensen gereport die onterecht mensen reporten! Dus dat word nog een leuk gesprek met GO

    Otto von Bismarck wrote:

    Het heeft dit universum eventjes geduurd, omdat ik tijdgebrek heb en von Stauffenberg zoals altijd niks uitvoert, maar we zijn vandaag tot overeenstemming gekomen dat het verklaren van de oorlog aan BSG75 onvermijdelijk is geworden. Ondanks dat wij onderdeel van de EU zijn kunnen wij in dit soort gevallen wel snel en daadkrachtig handelen, Trumpiaans zullen we maar zeggen. Wij verklaren BSG75 de oorlog vanwege de volgende redenen:

    1: Sommige leden (Nevermore) van BSG75 houden zich bezig met louche praktijkjes. Dit staan wij alleen toe als het op het gebied van drugs is, iets corrupts zoals pushing kunnen wij echt niet goedkeuren. Als de (S)GO's hier niet tegen optreden moeten wij het heft maar in eigen hand nemen.

    2: Nadat ik laatst een discussie had met Bestevaer over waarom turtles niks aan het spel toevoegen eindigde hij met wat loze dreigementen dat zijn alliantiegenootjes wel eens bij mij langs zouden komen om mij een lesje te leren. Ik ben altijd wel in voor een paar dreigementen, maar als de daad dan niet bij het woord wordt gevoegd moeten we ingrijpen.

    3: Whoop vindt het nodig om regelmatig IPR's op mijn gigantische verdediging te schieten. Het zijn maximaal 200 kleine lasers gast, raid me gewoon normaal met wat vloot zou ik zeggen. :P

    4: Het in dit universum zo'n tamme boel is dat zelfs von Stauffenberg zijn vloot al een maand in leven heeft gehouden en dat met speed x3. ?( Het wordt tijd dat er eens wat vuurwerk wordt afgeschoten in dit universum. :D

    Om tot een vredesverdrag te komen eisen wij de volgende punten:

    1: Nevermore draagt alle grondstoffen van de slag tegen Pudel af aan een lager geplaatste spelen buiten zijn alliantie. Ik stel Belgian_Warlord voor, iemand die zijn alliantie 'De Kroeg' noemt en von Stauffenberg zomaar transportjes stuurt heeft mijn sympathie al snel gewonnen.

    2: Bestevaer verschroot zijn verdediging zodat deze maximaal 100.000 punten sterk is.

    3: Whoop breekt zijn raketsilos af, de tijd van de koude oorlog ligt al ver achter ons.

    Een CR maakt de eerste speler die een slag maakt maar aan (Zijwieltjes? ;) ). Succes met vluchten voor onze rappe bootjes!
    Als je nou ook nog eens de skills had om iets te doen! Dan werd het nog interessant nu word je gewoon letterlijk gesloopt XD


    ==Yoshi [23-10-2018 00:27] pre-warn voor dubbelposten zonder toegevoegde waarde vergeleken met het eerste bericht van de poster, post zijn samengevoegd
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Atoompje wrote:

    Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally.
    Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. :thumbsup:
    Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben.

    Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewonnen. ;)
  • Otto von Bismarck wrote:

    Atoompje wrote:

    Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally.
    Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. :thumbsup:
    Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben.
    Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewonnen. ;)
    je aannames zijn weer bewonderingswaardig. Er zijn genoeg leden over om op te vliegen :)
    If U Mess With The Best, U Simply Die Like The Rest!


    - Whoop


    Taurus.nl (on hold) / 4x Gevorderde / 0x Expert / 6 RIP-kills
    Eridanus.nl (Active) / 3x Gevorderde / 0x Expert / 1 RIP-kills
  • Otto von Bismarck wrote:

    Atoompje wrote:

    Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally.
    Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. :thumbsup:
    Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben.
    Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewonnen. ;
    Probeer je mij nou na te apen met wat ik eigenlijk al die tijd al bij jou doe?

    Ik herriner me nog dat je elke keer zei vloot is al weg en alsnog vloog ik door om je sattelietjes te mollen. Hier ga ik weer actief mee veder
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."
  • <p>
    </p>

    Nevermore wrote:

    Otto von Bismarck wrote:

    Atoompje wrote:

    Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally.
    Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. :thumbsup:
    Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben.Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewonnen. ;
    Probeer je mij nou na te apen met wat ik eigenlijk al die tijd al bij jou doe?
    Ik herriner me nog dat je elke keer zei vloot is al weg en alsnog vloog ik door om je sattelietjes te mollen. Hier ga ik weer actief mee veder

    Zie eerst maar eens dat je uit de ban komt. Zien we dan wel of je wat paraat kan maken tegen targets waar je niks mee afgesproken hebt
  • zjweele13 wrote:

    <p>
    </p>

    Nevermore wrote:

    Otto von Bismarck wrote:

    Atoompje wrote:

    Jullie willen zo nodig een war, en het eerste wat je aanvalt is de zwakste speler in de ally.
    Jullie laten wel zien dat het menens is hoor, chapeau. :thumbsup:
    Hem raiden we al dagelijks, dus waarom zouden we daar nu mee stoppen? Het zegt meer over jullie dat jullie een zo goed als inactief alliantielid hebben en dat jullie hem direct kicken nadat wij hem 3x geraid hebben.Als jullie alle leden die een warhitje tegen krijgen zo snel kicken hebben we deze oorlog binnen een week gewonnen. ;
    Probeer je mij nou na te apen met wat ik eigenlijk al die tijd al bij jou doe?Ik herriner me nog dat je elke keer zei vloot is al weg en alsnog vloog ik door om je sattelietjes te mollen. Hier ga ik weer actief mee veder
    Zie eerst maar eens dat je uit de ban komt. Zien we dan wel of je wat paraat kan maken tegen targets waar je niks mee afgesproken hebt
    Ik kom zoiezo uit de ban, maar ik ben nog bezig met iets anders waar ik niet blij mee ben. Want ik denk dat iemand niet echt neutraal is in deze server en ik wil dat die gestraft word. Want er zijn geen enekele bewijzen en ik heb het al hogerop gezocht. :)
    ''So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself."