The Real Ogame Legends

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • The Real Ogame Legends

      Gegroet Onderdanen!

      Nu de meeste spelers in Pegasus zijn aangekomen wil ik graag even een moment pakken om de alliantie TROL (The Real Ogame Legends) te introduceren. Zoals jullie al wel gezien hebben zijn wij duidelijk de heersende alliantie in Post-Merge Pega en kan ik jullie alvast wel mededelen dat verzet kansloos gaat zijn. Jij weet het, ik weet het, Flugel roept het al jaren. Wij zijn groot en jullie zijn klein en daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven. Bij deze dan ook een laatste kans voor de spelers die hun vloot (of verdediging) heel willen houden om de vakantiemode aan te klikken. Er is namelijk een aanwezige zekerheid dat je het anders kwijt gaat raken. Binnen de regels van het spel natuurlijk. Met de formaliteiten achter de rug wil ik graag doorgaan met het introduceren van de leden van deze geweldige alliantie.

      Voor de minderbedeelden onder ons, hier graag even goed opletten want er komen zometeen een hoop namen achter elkaar langs. Daarnaast wordt elk van onze leden ook nog eens geïntroduceerd middels een vergelijking met een fictief karakter wat hun eigenschappen goed representeerd. Dat ik straks niet allemaal vragen krijg van mensen die *knip* het niet begrijpen. Alvast bedankt. Dus, de leden van TROL. Laten we beginnen met Dagobert Duck himself, onze eigen Flugel25. Deze gierige oude zak is dol op zijn grondstoffen, punten en inkomsten. Kom niet aan zijn inkomsten. Daarna hebben we Ice Queen Elsa-Knigge, houd van het zingen van vrolijke liedjes en de afwezigheid van andere spelers. NB4 is die door Will Smith gespeelde dude uit I Am Legend. Hij was in zijn eentje over in Rigel. Lelouch is overduidelijk de ouders van Batman. Afwezig. Road Runner is wel een soort Wile E. Coyote. Goed in tekenen maar faalt aan de lopende band. Ik, WaZ, zie mezelf wel een beetje als God. Zo geweldig dat een hoop mensen niet geloven dat ik kan bestaan. Dat was wel de top 6 van Post-Merge Pegasus denk ik zo. Maar laten we vooral doorgaan met The Script! The Script is wel een beetje een Samwise Gamgee, stiekem ieders favoriet en een echte held. Dravik is Jack Gleeson in een tweetal rollen, op dit moment nog net zo onschuldig als dat kind wat Batman in een van de films red, maar geef hem wat vloot en hij wordt een ware Joffrey Baratheon! Dan hebben we nog Phineas, en je weet dat Phineas gewoon die groene van de Kudvideos is. Was geweldig, nu afwezig en we hopen maar dat hij zichzelf ooit nog zal laten zien in Pegasus. En dan eindigen we met Controzero. Aangezien ik NB4 al tot de door Will Smith gespeelde dude heb benoemd moet Contro wel de hond zijn (want hij komt ook uit Rigel). En iedereen weet hoe episch die hond is.

      Dat zijn dan dus de leden van TROL. Om het even samen te vatten wordt het erg gewaardeerd om vooral niet te raiden, op de veiling te bieden en ons te spioneren. Het staat jullie natuurlijk vrij om te bekijken hoe daar op gereageerd wordt, allemaal in het kader van winst natuurlijk.

      Met vriendelijke groet,
      WaZ
      Zelfbenoemd President van de Ogame.nl Community & Zelfbenoemd Leider van TROL

      ~HT @25-10-'18/08:56 | Pre-warn voor belediging/discriminatie. Pm verstuurd.

      ~HT @7-11-'18/14:40 | Algemene waarschuwing gegeven.


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl

      The post was edited 3 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Beste Trollers,

      Als frisse net gelande speler in Pega, dank ik u voor deze uiteenzetting van deze alliantie. Fris ben ik, onbekend met deze alliantie niet, maar ik heb niet geleerd van eerder gemaakte fouten.
      Helaas moet ik al bekennen dat ik heb geraid, mijn oprechte excuus daarvoor. Ik kan niet beloven dat het niet meer gebeurt, ik zou graag anders zien, maar helaas gaat me dat gewoon niet lukken, zie het als een afwijking. Mijn excuus alvast voor al die keren dat ik het nog ga doen.
      Het spioneren ga ik wel laten, ik ben geen dappere speler.
      Veiling, ben ik geen fan van, maar zo heel af en toe ben ik een beetje opstandig en wil ik wel eens wat proberen. Ik zal mijn best doen het te laten, maarja soms moet het er even uit zeg maar.

      Ik weet wat er kan gebeuren indien ik een van de bovenstaande zaken niet ga laten, maar ik vraag toch vriendelijk en bescheiden om rekening met het feit te houden dat deze dingen zo nu en dan de kop op steken en ik daar gewoon echt niet niks aan kan doen. Tevens ben ik maar klein, alleen en niet dapper, en doe mijn best niet tot last te zijn.
      Queen elsa en Roadrunner kunnen dit wel beamen als ik zo brutaal mag zijn hun namen te noemen.

      Ik hoop dat jullie mij zullen sparen, dan spaar ik jullie ook.

      Een hoopvolle groet van een angstige pega-speler.
    • Leuk verhaal om te lezen. Dat zeker.
      Pega was ook al net zo dood als Taurus was.

      Hoe meer puntjes ik in mijn accas krijg hoe minder leuk spelen ik het vind gaan worden, dus mij zul je maar een kaar keer per jaar zien denk ik.

      Dan wel lekker raiden natuurlijk.

      (ow en Phineas was actief hoor de laatste dag, zag em nog met 500 recjes GS naar zijn maan brengen...)
      Knipoogt naar boefjes daar in Pega en ex Taurus.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Zelfde verhaaltje als Taurus inderdaad, dat was ook wel uitgemoord. Sorry Lelouch dat ik vlak voor de merge nog even 200M bij je wegpakte :love:

      Veiling vergeet ik toch 9 vd 10 keer, wellicht dat ik eens kijk als jullie het ook zijn vergeten. Ik ga geen sats bashen of doelloos manen opblazen, hopelijk kunnen we het sportief houden. :)


      Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
    • WaZ wrote:

      Dat zijn dan dus de leden van TROL. Om het even samen te vatten wordt het erg gewaardeerd om vooral niet te raiden, op de veiling te bieden en ons te spioneren. Het staat jullie natuurlijk vrij om te bekijken hoe daar op gereageerd wordt, allemaal in het kader van winst natuurlijk.

      Dit is direct in strijd met de huidige regelgeving omtrend spelbederf. (ondanks dat ik vind dat de regels te streng zijn)

      Ik vind het zeer kwalijk dat een groot deel van de groep mensen die dit ondersteund leden zijn van het Team. Natuurlijk snap ik dat GO/SGO's een speeluni hebben in hier buiten functie staan maar onderstaande opmerkingen dan op het forum vind ik niet kunnen.


      RoadRunner wrote:

      Uitstekend geschreven president WaZ.

      Knigge wrote:

      Ik kan deze geweldige tekst niet loslaten @WaZ.
      /me zwaait naar alle hapjes en @Hysteria

      NB4 wrote:

      Wooooohooooo :paniek:
    • 1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt?
      2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt.
      Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc.
      3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wordt meteen geroepen naar een voorbeeldfunctie.
      Als je dat dagelijks hoort nemen we dat niet heel serieus meer dus.
      4. "Flugel25 begrijpt je wel Airwave, jij begrijpt hem alleen niet." Dit vat het wel samen denk ik.