The Real Ogame Legends

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Flugel25 wrote:

      1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt?
      2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt.
      Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc.
      3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wordt meteen geroepen naar een voorbeeldfunctie.
      Als je dat dagelijks hoort nemen we dat niet heel serieus meer dus.
      4. "Flugel25 begrijpt je wel Airwave, jij begrijpt hem alleen niet." Dit vat het wel samen denk ik.
      'Winstoogmerk'

      -Veiling leverd veel op met boosters, jou overbieden betekend dat jij GS misloopt. In de huidige regelgeving is het echter alleen toegestaan mits iemand zich hier rederlijke wijs tegen kan verweren, anders is het spelbederf.
      -itjes raiden, als jij veel itjes raid en iemand anders staat eerder op en heeft ze al leeggehaald, dan kost jou dit grondstoffen. Echter iemand aanvallen hiervoor is valt direct onder spelbederf.


      Dus met alleen het argument 'winstoogmerk' is onvoldoende. Misschien toch de post van Wish2Die nog maar een keer goed doorlezen.
    • jesus christ, hebben we het hier allemaal over hetzelfde "spelletje"?
      Vergelijking met GOD himself, en teksten als iedereen kan beter in VM want kapot ga je anders zeker. Wat alleszins wordt ondersteund en toegejuicht door GO's en SGO's. (zijn wij het nu eens reformed?? :P)

      Sorry, maar ik weet niet hoe hard die klap van de molen was, maar die kwam flink aan volgens mij.

      Ga gewoon lekker spelen en maak mooie slagen. Maar iedereen in VM jagen omdat jullie zoals je zelf zegt "almachtig" bent.....grow up little kiddie's
    • ReformeD wrote:

      Flugel25 wrote:

      1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt?
      2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt.
      Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc.
      3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wordt meteen geroepen naar een voorbeeldfunctie.
      Als je dat dagelijks hoort nemen we dat niet heel serieus meer dus.
      4. "Flugel25 begrijpt je wel Airwave, jij begrijpt hem alleen niet." Dit vat het wel samen denk ik.
      'Winstoogmerk'
      -Veiling leverd veel op met boosters, jou overbieden betekend dat jij GS misloopt. In de huidige regelgeving is het echter alleen toegestaan mits iemand zich hier rederlijke wijs tegen kan verweren, anders is het spelbederf.
      -itjes raiden, als jij veel itjes raid en iemand anders staat eerder op en heeft ze al leeggehaald, dan kost jou dit grondstoffen. Echter iemand aanvallen hiervoor is valt direct onder spelbederf.


      Dus met alleen het argument 'winstoogmerk' is onvoldoende. Misschien toch de post van Wish2Die nog maar een keer goed doorlezen.
      *levert *jouw *betekent (hierna gestopt met corrigeren... 3 fouten in de eerste zin lijkt me genoeg zeggen)

      Goed, als we voortaan normaal Nederlands kunnen blijven typen dan leest het wat makkelijker. Bij voorbaat dank.

      Dan wat betreft de inhoud. Ik heb het hier niet over veiling en wat je nog meer op noemt maar over een hitje van een paar 100m winst waarbij de winst enkel groter wordt naarmate def kleiner wordt. Met oog daarop lijkt me bashen voor meer winst me een prima manier. Dat het voor jouw genoemde redenen ook meteen goed werkt is een leuke bijkomstigheid. Misschien toch eens niet bemoeien als je toch niks van de inhoud weet en je lekker bezig houden met je eigen server? Ook hiervoor bij voorbaat dank.

      Dat hier meteen weer het argument teamler aan hangt doet me ook allang niet meer verbazen. Zeker als het van mensen komt die zelf nooit GO zijn geweest. Het lijkt de laatste tijd altijd wel een beetje in de mode te zijn om lekker te zeiken op het team terwijl alle spelende teamlers (dus ook buiten TROL) geen enkele rechten hebben op wat voor manier dan ook om voordeel te halen door hun functie elders. Maar ach, als je inhoudelijk geen kennis hebt en toch je zegje wilt doen moet je wat verzinnen om mee te blijven praten toch?

      edit: WaZ for president!
    • Flugel25 wrote:

      *levert *jouw *betekent (hierna gestopt met corrigeren... 3 fouten in de eerste zin lijkt me genoeg zeggen)
      Goed, als we voortaan normaal Nederlands kunnen blijven typen dan leest het wat makkelijker. Bij voorbaat dank.

      Dan wat betreft de inhoud. Ik heb het hier niet over veiling en wat je nog meer op noemt maar over een hitje van een paar 100m winst waarbij de winst enkel groter wordt naarmate def kleiner wordt. Met oog daarop lijkt me bashen voor meer winst me een prima manier. Dat het voor jouw genoemde redenen ook meteen goed werkt is een leuke bijkomstigheid. Misschien toch eens niet bemoeien als je toch niks van de inhoud weet en je lekker bezig houden met je eigen server? Ook hiervoor bij voorbaat dank.

      Dat hier meteen weer het argument teamler aan hangt doet me ook allang niet meer verbazen. Zeker als het van mensen komt die zelf nooit GO zijn geweest. Het lijkt de laatste tijd altijd wel een beetje in de mode te zijn om lekker te zeiken op het team terwijl alle spelende teamlers (dus ook buiten TROL) geen enkele rechten hebben op wat voor manier dan ook om voordeel te halen door hun functie elders. Maar ach, als je inhoudelijk geen kennis hebt en toch je zegje wilt doen moet je wat verzinnen om mee te blijven praten toch?

      1. Hoeveel post heb jij gemaakt in de post die over specs ging van Gemini? De pot verwijt de ketel.
      2. Jij zegt niet direct dit te gaan doen, maar daar gaat het hele topic over, jij wordt hierin genoemd als een van de betrokkenen. Daar spreek ik je op aan.
      3. Ik hoef geen GO te zijn om te kunnen zien dat dit direct in strijd is met de post die Wish2die m.b.t. spelbederf heeft gemaakt.
      4. Ik target niet specifiek de GO's, ik vind het evengoed schandalig dat jij en anderen dit prima schijnen te vinden. Van GO's had ik alleen meer verwacht.
      5. Jij hebt het niet direct over overbieden, de topic maker, die verdedig jij.
      6. Het is natuurlijk heel makkelijk om op spelling proberen af te kraken als je zelf weet dat je inhoud nergens op slaat.
      7. Kan je aub die stok *knip*, want je toon slaat ook helemaal nergens op. Bij voorbaat dank.


      ==Yoshi [7-11-2018 15:00] warn voor belediging/provocatie

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • ~~ALGEMENE WAARSCHUWING~~

      Nu mag het weer rustiger aan voordat er rondgestrooid moet worden met de schaar en de hamer. Ik kijk het nu lang genoeg aan, maar er zijn grenzen. Ben je het niet eens met spelstijlen van spelers of is er bewust spelbederf, stuur de (S)GO een ticket of een mail en bekijk het met één van hen of je eruit kan komen. Verwijten over wie wat deed en wanneer maakt verder niet uit. Afgelopen nu, anders gaat topic op slot.
    • Flugel25 wrote:

      Airwave wrote:

      beetje jammer dat dreigen ivm het overbieden op de veiling. en dan doelloos aanvallen!!!
      Feitelijk val je nooit doelloos aan aangezien elke aanval al op een doel gericht is. Beetje rare opmerking dus...
      Verder is def bashen natuurlijk nooit zinloos. Het gaat al wat tijd kosten de uni weer te zuiveren van al dat smerige spul, maar er wordt aan gewerkt!
      Smerig spul, hoe heet iemand die zich zo geweldig vind dat hij denkt iemand te corrigeren op zijn taal ?
      Lijkt me ( dialect ) wel een leuke uni als er *knip
      Klopt ook weer niet, *knip vallen.. niet ver van de boom...
      Gaat account maken.

      ==Yoshi [7-11-2018 15:29] 1 warn totaal voor belediging/provocatie + offtopic

      The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

    • Flugel25 wrote:

      ReformeD wrote:

      Flugel25 wrote:

      1. Er worden (nog) geen ipr gebruikt. Waar heb je anders RIP's voor gemaakt?
      2. Oogpunt blijft winst en kan ook zo worden uitgelegd naar de GO/SGO toen indien deze vindt dat er een grens overschreden wordt.
      Niet alle details met oog op winst worden hier uiteraard gedeeld om geen kans te hebben op puindieven/etc.
      3. Als een teamler een topaccount/topfleeter heeft kan hij het toch nooit goed doen. Bij elke persoon die hij aanvalt wordt meteen geroepen naar een voorbeeldfunctie.
      Als je dat dagelijks hoort nemen we dat niet heel serieus meer dus.
      4. "Flugel25 begrijpt je wel Airwave, jij begrijpt hem alleen niet." Dit vat het wel samen denk ik.
      'Winstoogmerk'-Veiling leverd veel op met boosters, jou overbieden betekend dat jij GS misloopt. In de huidige regelgeving is het echter alleen toegestaan mits iemand zich hier rederlijke wijs tegen kan verweren, anders is het spelbederf.
      -itjes raiden, als jij veel itjes raid en iemand anders staat eerder op en heeft ze al leeggehaald, dan kost jou dit grondstoffen. Echter iemand aanvallen hiervoor is valt direct onder spelbederf.


      Dus met alleen het argument 'winstoogmerk' is onvoldoende. Misschien toch de post van Wish2Die nog maar een keer goed doorlezen.
      *levert *jouw *betekent (hierna gestopt met corrigeren... 3 fouten in de eerste zin lijkt me genoeg zeggen)
      Goed, als we voortaan normaal Nederlands kunnen blijven typen dan leest het wat makkelijker. Bij voorbaat dank.

      Dan wat betreft de inhoud. Ik heb het hier niet over veiling en wat je nog meer op noemt maar over een hitje van een paar 100m winst waarbij de winst enkel groter wordt naarmate def kleiner wordt. Met oog daarop lijkt me bashen voor meer winst me een prima manier. Dat het voor jouw genoemde redenen ook meteen goed werkt is een leuke bijkomstigheid. Misschien toch eens niet bemoeien als je toch niks van de inhoud weet en je lekker bezig houden met je eigen server? Ook hiervoor bij voorbaat dank.

      Dat hier meteen weer het argument teamler aan hangt doet me ook allang niet meer verbazen. Zeker als het van mensen komt die zelf nooit GO zijn geweest. Het lijkt de laatste tijd altijd wel een beetje in de mode te zijn om lekker te zeiken op het team terwijl alle spelende teamlers (dus ook buiten TROL) geen enkele rechten hebben op wat voor manier dan ook om voordeel te halen door hun functie elders. Maar ach, als je inhoudelijk geen kennis hebt en toch je zegje wilt doen moet je wat verzinnen om mee te blijven praten toch?

      edit: WaZ for president!
      *zet spelerspet op*

      Euhhmm, nu snap ik waarom Waz de boel daar runt. Een ander corrigeren maar het zelf fout doen? De grote Waz had die fout echt niet gemaakt hoor.
    • *knip
      Als minder bedeelde voel ik me wel aangesproken als speler in die uni en vind ik de tekst discriminerend en denigrerend naar de rest van de spelers in de uni.
      Wss is het zeer cynisch bedoeld en reageer ik dan ook zo.
      Met dien verstande dat er iemand aangesproken is op zijn manier van het gebruik van onze Nederlandse taal..
      Moet dat nou??? Dan mag het topic idd op slot.
      Er zijn spelers gestopt door deze opmerkingen van hun taal gebruik, erg jammer.
      Maar zoals gezegd, het zijn waardeloze spelers die top 8, is cynisch bedoeld hoor !!
      Real ogame legends.. Hoe vindt je núm!!
      *knipvan de bovenste plank.
      Jammer dat er weinig ballen rond vliegen om daar iets aan te doen, niet dat ik ballen heb, tenminste niet de ballen die hier ter sprake komen.
      Zo, hopelijk heb ik geen tere zieltjes beledigd en kan dit topic open blijven zonder dat de Ogame politie wederom ingrijpt en weer een leuk topic weg gaat.
      Maar val niet over schrijffouten... het zou zo maar eens kunnen zijn dat mijn Pa niet genoeg inkomen had om mij door te laten leren en liever in de kroeg lag.


      ==Yoshi [7-11-2018 16:54] knipje voor belediging/provocatie + warnbespreking

      The post was edited 3 times, last by Yoshi ().