[TOT: 10.750.772.500] JamesCameron [Playbook] & Mrs Stinsfire [Playbook] & Scuba Diver [Playbook] vs. MrSaw [Psy Corp] & Randi Junior [Psy Corp] (A: 2.903.474.000, V: 7.847.298.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 10.750.772.500] JamesCameron [Playbook] & Mrs Stinsfire [Playbook] & Scuba Diver [Playbook] vs. MrSaw [Psy Corp] & Randi Junior [Psy Corp] (A: 2.903.474.000, V: 7.847.298.500)

      Weekje terug gepakt en toen heeft ie veel zelf weten te ruimen. Met hrm15 en voorspelbaarheid was het gewoon een kwestie van een maantje ploppen en eroverheen gaan. Dan krijg je natuurlijk onze alliantieteksten te zien :)
      Helaas kon ie op tijd een halter regelen zodat het gelijkspel werd, maar onze Trucker heeft zelf ook nog aanvallen kunnen doen en dmg gedaan tegen 2 spelers tegelijk en de daarbij horende gsjes deels kunnen bemachtigen. Als een malle is hij weer wezen reccen om dan 5 minuten later in vmode te verdwijnselen. Was net te laat met te launchen, want voelde het aankomen met 3.5 miljard gs op planeet en nog net geen 10k recs.



      ~~The Ogame Playbook~~

      'The HT'
      The HT is a leader for his Bro's. He mostly spends his time in Ogame with some fleet and when he gets less time on his hands puts his mind to a little bit of mining, until it gets boring.

      'The JamesCameron'
      The JamesCameron is a dangerous playstyle to play with and against. His fleet can be devastating and your ships may end up like 'the Titanic'

      'The Klapstoeltje'
      The Klapstoeltje is a conjo way of playing. It doesn't matter how often he gets crashed, he will just crash you back. He lacks interests in most kind of ships, that is why he chooses a few of the many.





      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 173
      Kruiser 42.500
      Slagschip 19.000
      Vernietiger 5.000
      Interceptor 17.000
      Klein vrachtschip 74.000
      Groot vrachtschip 20.000
      Licht gevechtsschip 195.000

      _________________________________________

      Aanvaller Mrs Stinsfire [Playbook]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 16
      Kruiser 20.000
      Slagschip 10.000
      Vernietiger 5.000
      Interceptor 10.000
      Klein vrachtschip 50.000
      Groot vrachtschip 20.000
      Licht gevechtsschip 50.000
      Zwaar gevechtsschip 10.000

      _________________________________________

      Aanvaller Scuba Diver [Playbook]
      ________________________________________________

      Vernietiger 15.000
      Groot vrachtschip 20.000

      _________________________________________

      Verdediger MrSaw [Psy Corp]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 36.270
      Groot vrachtschip 48.450
      Licht gevechtsschip 152.029
      Zwaar gevechtsschip 44
      Kruiser 6.583
      Slagschip 45.136
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 105.650
      Spionagesonde 1.180
      Zonne-energiesatelliet 500
      Vernietiger 24
      Ster des Doods 62
      Interceptor 6.068
      Raketlanceerder 6.855
      Kleine laser 1.950
      Grote laser 203
      Gausskanon 41
      Plasmakanon 5
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________

      Verdediger Randi Junior [Psy Corp]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 200.000
      Zwaar gevechtsschip 32.000
      Kruiser 20.000
      Slagschip 5.000
      Interceptor 2.000

      _________________________________________

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • ~~The Ogame Bro Code~~


      Article 2

      A Bro will always ask his Bro's to go on an ACS mission.




      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________


      Ster des Doods 173 ( -0 )
      Kruiser 24.185 ( -18.315 )
      Slagschip 17.312 ( -1.688 )
      Vernietiger 4.840 ( -160 )
      Interceptor 16.232 ( -768 )
      Klein vrachtschip 13.647 ( -60.353 )
      Groot vrachtschip 6.805 ( -13.195 )
      Licht gevechtsschip 36.217 ( -158.783 )

      _________________________________________


      Aanvaller Mrs Stinsfire [Playbook]
      ________________________________________________


      Ster des Doods 16 ( -0 )
      Kruiser 11.369 ( -8.631 )
      Slagschip 8.992 ( -1.008 )
      Vernietiger 4.840 ( -160 )
      Interceptor 9.511 ( -489 )
      Klein vrachtschip 9.160 ( -40.840 )
      Groot vrachtschip 6.675 ( -13.325 )
      Licht gevechtsschip 9.164 ( -40.836 )
      Zwaar gevechtsschip 3.174 ( -6.826 )

      _________________________________________


      Aanvaller Scuba Diver [Playbook]
      ________________________________________________


      Vernietiger 14.497 ( -503 )
      Groot vrachtschip 6.599 ( -13.401 )

      _________________________________________


      Verdediger MrSaw [Psy Corp]
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 114 ( -36.156 )
      Groot vrachtschip 549 ( -47.901 )
      Licht gevechtsschip 551 ( -151.478 )
      Zwaar gevechtsschip 0 ( -44 )
      Kruiser 337 ( -6.246 )
      Slagschip 10.044 ( -35.092 )
      Kolonisatieschip 1 ( -1 )
      Recycler 1.901 ( -103.749 )
      Spionagesonde 1 ( -1.179 )
      Zonne-energiesatelliet 1 ( -499 )
      Vernietiger 13 ( -11 )
      Ster des Doods 60 ( -2 )
      Interceptor 2.153 ( -3.915 )
      Raketlanceerder 20 ( -6.835 )
      Kleine laser 8 ( -1.942 )
      Grote laser 0 ( -203 )
      Gausskanon 6 ( -35 )
      Plasmakanon 3 ( -2 )
      Kleine planetaire schildkoepel 0 ( -1 )
      Grote planetaire schildkoepel 0 ( -1 )

      _________________________________________


      Verdediger Randi Junior [Psy Corp]
      ________________________________________________


      Licht gevechtsschip 841 ( -199.159 )
      Zwaar gevechtsschip 322 ( -31.678 )
      Kruiser 1.119 ( -18.881 )
      Slagschip 1.280 ( -3.720 )
      Interceptor 756 ( -1.244 )

      _________________________________________



      Het gevecht eindigt in een remise.


      De aanvaller heeft een totaal van 2.903.474.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 7.847.298.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 5.506.420.800 metaal en 2.739.392.000 kristal.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 21%.
      ________________________________________________


      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      2.084.144.800 Metaal en 1.115.855.200 Kristal
      1.323.580.000 Metaal en 1.323.580.000 Kristal
      300.000.000 Metaal en 300.000.000 Kristal


      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      3.707.724.800 Metaal en 2.739.435.200 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.878.669.800
      Kristal: 1.750.108.200
      Deuterium: -85.092.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.543.686.000 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -5.072.632.000
      Kristal: -2.436.975.000
      Deuterium: -337.691.500
      De verdediger(s) hebben een totaal van 7.847.298.500 eenheden verloren.


      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7



      In het bijzonder wil ik nog een paar spelers bedanken.
      MrSaw: Voor being a cheapskate. Saven had makkelijk op andere manieren gekund.
      Randi Junior: Voor de halt. Zonder jou had ik nu -eerpunten en nu sta ik bijna op een kwart miljoen weer.
      Trucker: Voor het blinde vertrouwen in mij. Nog op 4 minuten alles gaan simmen en we waren het eens geworden dat je voor jezelf ook flink kon gaan snoepen.


      Al met al een geslaagd avondje zo?
    • yessh was gezellig vannacht, vloot gesaved en terug laten keren na de maanblow acties, dan half slapend wakker gebeld worden door HT midden in de nacht XD rapportje ziet er nog leuker uit zo, lekker winstje en trucker bedankt voor het helpen!!
      dan zijn die vernietigers nog niet zo verkeerd he @HT :paniek:

      EDIT: Nog een kleine aanvulling dat MrSaw en Vuurbal zondag nog crossgalaxy op mijn geliefde nietjes vlogen en ik vlak na de launch even kwam koekeloeren, vind ik dit ook wel een leuke return actie ^^
      -Niets Interessants te melden-

      The post was edited 1 time, last by SailorTwift ().

    • Mooie prak heren, jammer dat Saw z'n rebuild niet gegund werd :( In ieder geval hf met de winst :)

      Saw gewoon eventjes in vmode, 2 keer in een week gekraakt worden is wel een domper, hoop dat je terug komt anders gl irl, het was gezellig om met jou in een uni te mogen spelen :D
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dan toch ook maar wat posten voor ik volledig in vmode duik ;) !

      Was de eerste keer dat ik daar savede en helaas voor mij op koloniseren. Gedachten moet je volgen als ze zeggen ‘save op plaatsing, ook al kost het 17milj deut’. Dan toch niet gedaan met alle gevolgen van dien...

      20min na de 15? pogingen met 2 rips op 2manen en dus de effectieve moonblow kwam ik online om ff te checken. Met 71berichten had ik al een vermoeden dat het niet goed ging komen.
      Randi kwam gelukkig nog on en wou mee yolo-en. Bedankt voor deze actie! En doe wat leuks met het puin!
      Ik haalde daarnaast ook nog 1,8miljard op aan metaal. Recs stonden de avond ervoor al in de wachtrij dus was gewoon booster aanklikken en klaar.
      @Hitsugaya Toushiro je spio deed me wel vermoeden dat je nog eens ging vliegen maar je ging niets ophalen hoor. Was al genoeg ;) . Dus vmode leek mij de beste optie!

      @JamesCameron bedankt voor het nachtelijke gesprek! Zoals al vermeld, mooi gespot en uitgevoerd!

      @Klapstoeltje ik weet niet waar je met je gedachten zat toen er op je nietjes gevlogen werd maar ik werd enkel opgetrommeld voor de na-raids... dus jouw kleine aanvulling slaat nergens op ;) ! Ik verstond het toen ook al niet toen je een pm net naar mij stuurde. Maar m’n reactie deed je nog geen wenkbrauwen fronsen zo te lezen ;)

      Kan alleen nog toevoegen,
      Aan alle aanvallers proficiat met de slag, als je zoveel moeite en een slapeloze nacht willen investeren in een spel dan ben je zoals mij wel wat verslaafd! Maar dit maakt de slag natuurlijk niet minder :)

      @alle spelers in Zaga met vooral de aandacht naar de Psycorper, bedankt voor de leuke tijd en bedankt voor het warme onthaal! Was altijd leuk vliegen met jullie!

      Tijd om af te kicken! Ciaoo! :P
    • MrSaw wrote:

      Dan toch ook maar wat posten voor ik volledig in vmode duik ;) !

      Was de eerste keer dat ik daar savede en helaas voor mij op koloniseren. Gedachten moet je volgen als ze zeggen ‘save op plaatsing, ook al kost het 17milj deut’. Dan toch niet gedaan met alle gevolgen van dien...

      20min na de 15? pogingen met 2 rips op 2manen en dus de effectieve moonblow kwam ik online om ff te checken. Met 71berichten had ik al een vermoeden dat het niet goed ging komen.
      Randi kwam gelukkig nog on en wou mee yolo-en. Bedankt voor deze actie! En doe wat leuks met het puin!
      Ik haalde daarnaast ook nog 1,8miljard op aan metaal. Recs stonden de avond ervoor al in de wachtrij dus was gewoon booster aanklikken en klaar.
      @Hitsugaya Toushiro je spio deed me wel vermoeden dat je nog eens ging vliegen maar je ging niets ophalen hoor. Was al genoeg ;) . Dus vmode leek mij de beste optie!

      @JamesCameron bedankt voor het nachtelijke gesprek! Zoals al vermeld, mooi gespot en uitgevoerd!

      @Klapstoeltje ik weet niet waar je met je gedachten zat toen er op je nietjes gevlogen werd maar ik werd enkel opgetrommeld voor de na-raids... dus jouw kleine aanvulling slaat nergens op ;) ! Ik verstond het toen ook al niet toen je een pm net naar mij stuurde. Maar m’n reactie deed je nog geen wenkbrauwen fronsen zo te lezen ;)

      Kan alleen nog toevoegen,
      Aan alle aanvallers proficiat met de slag, als je zoveel moeite en een slapeloze nacht willen investeren in een spel dan ben je zoals mij wel wat verslaafd! Maar dit maakt de slag natuurlijk niet minder :)

      @alle spelers in Zaga met vooral de aandacht naar de Psycorper, bedankt voor de leuke tijd en bedankt voor het warme onthaal! Was altijd leuk vliegen met jullie!

      Tijd om af te kicken! Ciaoo! :P
      hahaha dan heb ik dat verkeerd gezien :D was al een lange dag voor me haha, ik heb om eerlijk te zijn verder niet echt naar de pmwisseling gekeken XD

      mooie sportieve reactie! mocht je toch gaan rebuilden dan heel veel succes en anders heel veel geluk IRL
      -Niets Interessants te melden-
    • Wederom jammer Saw. Had je maar op plaatsing gesaved, maar achteraf is mooi wonen zoals een Limburgse wielrenner ooit zei.
      Geniet even fijn van de smurfenmodus Saw en Randi, en ik hoop dat het over een week of wat toch begint te kriebelen. Het was in ieder geval gezellig met jullie.

      Heren aanvallers geniet van de winst, die mag er wezen. Jammer dat het opnieuw Saw is, ik zou zeggen dat er genoeg andere mooie targets zijn zodat zij die al op de grond liggen in ieder geval even overeind kunnen krabbelen.
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167
    • GeneralDuke wrote:

      Wederom jammer Saw. Had je maar op plaatsing gesaved, maar achteraf is mooi wonen zoals een Limburgse wielrenner ooit zei.
      Geniet even fijn van de smurfenmodus Saw en Randi, en ik hoop dat het over een week of wat toch begint te kriebelen. Het was in ieder geval gezellig met jullie.

      Heren aanvallers geniet van de winst, die mag er wezen. Jammer dat het opnieuw Saw is, ik zou zeggen dat er genoeg andere mooie targets zijn zodat zij die al op de grond liggen in ieder geval even overeind kunnen krabbelen.
      die komen ook nog wel aan de beurt gok ik ^^
      -Niets Interessants te melden-
    • Zooooo wat een nachtje! HT zag een kans om een maanknal te proberen, geluk voor ons dat we het op precies op het goede moment uitgevoerd hadden! Hadden al eerder plannen namelijk ;)

      Het was nog ff kielekiele qua vloot en een hoop gepuzzel aangezien saw in notime zat te rebuilden en zwaargewichten blackhawk en gambit off waren gegaan.. Gelukkig was onze noodle klapstoel present die net genoeg vuurkracht verzorgde! Naraids door trucker laten doen omdat mrsaw nog 2k ss uithet werfje had laten rollen en we erwachtten dat die daar nog wel eens moeilijk mee had kunnen doen...

      Denk je alles geregeld te hebben en net liggen te maffen komt randi junior ineens suiciden...!!! Op het eerste gezicht idioot want hij is compleet kapot, maar aan de andere kant heb je ons 3mld winst gekost en je vloot goedkoop verschroot voor ally maatjes die wel actief zijn :p het beste van een slechte situatie gemaakt.

      Gelukkig nog steeds een dikke winst van ruuuiiim 1mld pp dus eind goed al goed :p

      Was leuk nog even kletsen snachts MrSaw (over verslaafd gesproken... ;) ) Jammer dat je stopt, maar ook wel begrijpelijk. Glirl en succes met afkicken!
    • MrSaw was de laatste tijd zeker de actiefste speler uit Psycorp, misschien uit heel de uni, we zullen je missen,
      vond het wel zo gezellig en een mooi eerbetoon om er bij te zijn bij de afscheidsslag :)
      Nog even een klein beetje roet in het eten gooien is altijd aardig, en mijn vloot lag de laatste tijd toch te verroesten.
      Als ik bij mij vlootje een passend aantal recs had gehad was het meer roet geweest maar ach, volgende keer beter ;p

      Geniet van de grondstoffen en de erepunten, jullie hebben ze verdiend ;)