Nieuwe Specs Gemini!?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Inderdaad wel grappig aangezien jij blijkbaar dan niet goed leest.

      Ik heb het over def naar puin. Als dat er in gaat komen gaan er helemaal een bak stoppen inclusief ik. Als ik dat wou was ik namelijk wel in een def naar puin uni gaan spelen, heeft niks te maken met water bij de wijn doen.
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Alpatsjino wrote:

      Inderdaad wel grappig aangezien jij blijkbaar dan niet goed leest.

      Ik heb het over def naar puin. Als dat er in gaat komen gaan er helemaal een bak stoppen inclusief ik. Als ik dat wou was ik namelijk wel in een def naar puin uni gaan spelen, heeft niks te maken met water bij de wijn doen.
      voor ons is er tijd voor veranderingen gekomen dus vind dat het 1 lijn getrokken mag worden
      en voor de doel server dat ook mag gelden! allemaal aan veranderen!
    • Leuk dat je één lijn wilt trekken. Gok alleen dat je geen meerderheid krijgen om zowel de 4x speed als een mogelijk def naar puin toe te passen op Gemini. Stel het voor zou ik zeggen. Durf er echter wel goed geld op in te zetten dat het niet gaat gebeuren. Heb zelf genoeg gehoord over Gemini om te weten hoe dit gaat aflopen.

      Als je liever 2x speed had gespeeld heb je simpelweg de verkeerde server gekozen. Jij pech.
    • 3 opties die alle 3 geen optie zijn voor n uni die 10jr oud is .....

      blijf erbij dat draco n doeluni had moeten zijn!!
      anyhow tis niet anders, gemini was feitelijk de enige optie...
      u3 is domweg te traag, kan men acc dan beter gelijk deleten aangezien ik domweg geen tijd heb om minimaal 4uur op recy te moeten gaan zitten wachten vanaf moment versturen !!
      pegasus... daar zitten een aantal spelers met speelstijlen die in andere uni's allang een perma ban hadden gehad!!
      tevens zitten daar enkele mafketels met weet ik het hoeveel miljard res gs te wachten op wie er komt met de merge om maar gelijk alles op te kunnen blazen

      dus dan wordt je van n 2x speeduni dus naar een 4xspeeduni gedwongen omdat men je domweg geen andere keuze laat
      bovendien had draco 50%puin
      dus feitelijk zijn alle draco spelers er eik op alle punten op achteruit gegaan terwijl iedereen die zat te wachten in gemini in dit geval enkel maar voordelen heeft ;
      hun houden allemaal hun vertrouwde specs en locaties met vloten en def die opgebouwd zijn met n veel hogere inkomstenbron...
      feit is dat de verhoudingen daardoor behoorlijk uit hun verband gerukt zijn/werden...
      maar de heren (en dames) uit de doelunis hebben enkel hoeven ontvangen en kunnen zich nu behoorlijk uitleven...
      dit heeft ook al de nodige spelers2 hun vloot gekost...
      dus nu wordt het ook hoog tijd dat de "ontvangers" die eik enkel nog maar voordelen hebben gehad ook eens wat gaan inleveren !!!!!

      dus nogmaals ..
      deutverbruik omlaag
      snelheid minimaal 1lvl terug naar 3 (als middenweg) of beter nog naar 2
      meer vlootpuin !!
      en def naar puin zal indd wel niet gebeuren maar het zou n goeie zijn om de verbanden weer wat recht te kunnen trekken....



      t is toch werkelijk waar te belachelijk voor woorden dat met n klein beetje dm de miners en turtles lustig verder kunnen def bouwen ed en na n aanval krijgen ze NOG steeds meeste van hun def terug
      maar de aanvallende vloot krijgt dan weer geen optie om de losses met n klein beetje dm (officier) je loss te beperken ...



      Ikzelf ben ooit in draco op dag 1 van de uni begonnen..
      een heel bewuste keuze om 2xspeed te gaan spelen, dit mede ivm werk....
      komt r 10jr later n merge waarin je gedwongen wordt om te verhuizen zonder dat r echt goed naar de opties gekeken is en zonder dat r ook naar de mensen(spelers) geluisterd wordt...


      maargoed zoals ik eerder al zei t is niet anders, maar vind wel dat de unispecs dus aangepast moeten worden aan de spelers die naar die uni verhuisd zijn en dus niet naar de spelers die er al zoveel jaar spelen, die hebben vooralsnog namelijk alleen nog maar de voordelen tegenover dat wij alle nadelen hebben
      Mortetori Te Salutem...!!!
    • Iedereen gaat vanuit zijn standpunt de specs aanpassen, op zich niet raar, maar dat gaat dus niet :)
      Veel tijd = max speed en def en wat al niet meer.
      Weinig tijd= speed x1 hoge eco veel mw en wat al niet meer.
      Zo blijven we aan de gang.
      Wat vervelend is als je uit een jonge uni naar een oudere gaat waar de top 10 al jaren ligt te bankhangen met hun pc'tje voor hun neus en de chips en bier tussen de benen, dan gaan deze lambalen een stukje ( lees nauwelijks) rechter zitten en wat meer klikken en ons ff platzak maken.
      Weinig verweer mogelijk als je 5000 knikker op je af ziet komen.
      Dus officieren aan om je def te rebuilden of eventueel verschroten.
      Laat dan AGS naar 10 spelers gaan
      Verhoog de eco.
      Speed gewoon laten..
      "Wij" moesten ook uit uni 10 destijds, daar zaten ook dikkerds tussen, dat weet HT nog wel...
      Dus idd aanpassen en kijken wat er uit komt.
    • Haha dit is wel echt geniaal hoe dit n beetje uit de hand is gelopen:p

      Def naar puin zou eigenlijk in gemini niet verkeerd zijn geweest met al die sterren die daar rond vliegen en die paar mega defs :p

      Gaat niet gebeuren, was bij de vorige pol al duidelijk gemaakt, en eerlijk is eerlijk dat is voor 9/10 van de speler ook fijner, dan heb je dat je voor je gs productie niet eens een klein defje kunt laten staan....

      Stel we doen het toch def naar puin laten we dan gelijk spio raids aanzetten, speciaal voor die mensen met veel vrije tijd die al die itjes daar kan leeg raiden, plus def is naar puin wie weet kan je wel gs productie met spio's raiden ^^

      Doe maar niet.

      Ik sluit me bij exxx aan ga hier niet om lopen stressen en wacht de poll af.
      Bijna Weekend!
    • Het is heel moeilijk om doeluni's te maken en nieuwe uni's die open gaan, specs van de doeluni's te geven.

      Das echt heel moeilijk en verwarrend.. :blink:

      Gelukkig zijn ze ons voor en komen ze altijd met geweldige ideeen die van a tot z zijn gepland en wij nergens last van hebben.
      Ex solo no1.NL
    • Ze hadden beter de community kunnen laten beslissen wat exodus uni's zouden zijn en wat doeluni's. Natuurlijk bij ideeën en voorstellen waren er veel beter plannen dan die van GF.

      Één ding lijkt mij wel duidelijk specs omlaag doen en/of kernzaken zoals def naar puin aanpassen gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Ik denk dat overal de eco omhoog gaat en dat zal het dan ook wel zijn.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Gok dat we al gematst zijn met het aantal doeluni's hoor. Heb merges in USA meegemaakt. Daar gingen 20 servers gewoon naar 2 doeluni's. 1x speed en 2x speed. Alles op één grote hoop en je doet het er maar mee. 3 accounts? Dan heb je maar pech.

      Met enkel Gemini/u3 had je waarschijnlijk de gewenste doeluni's van GF gehad. Pegasus en Zagadra zijn waarschijnlijk als extra opties gekomen. Nog een doeluni had echt teveel van het goede geweest waarschijnlijk.
    • zeker flugel,,
      .org heeft dik 2000 non speed accounts in quantum gestopt..at is 7x eco 5x speed..
      omdat ze nergens heen konden met de accounts....

      de hele merger is een grote grap. en ondoordacht maar even gedaan.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • eco x 7
      speed x 4
      puin 80%(met def naar puin als mogenlijk)
      Deut verbruik 50%

      met de komst van behoorlijke nieuwe vloten na de merge
      lijkt mij dat een mooi uitdagend uitgangspunt
      egaliseert tevens de verschillen in denken en cultuur van gemini !
      gelijke kansen voor nieuw en oud :)
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}