Gebouwen On Hold

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Gebouwen On Hold

      Ik ben in de nieuwe uni Fidis gestapt, even wennen want alles gaat traag, heel traag.
      Een nieuwe planeet gekoloniseerd en dan beginnen met bouwen.

      Met DM commander gekocht en aangezien ik ook werk en even snel op mijn werk wat in mijn bouwlijst had gezet, keek ik later op ogame en zag een berichtje dat mijn deutmijn was geannuleerd wegens gebrek aan gs.
      Wat zou nou een mooie toevoeging zijn als de gebouwen en of nou eens niet geannuleerd werden maar On HOld gezet worden totdat de benodigde gs zich hebben opgebouwd op je planeet ( nieuwe kolo)?

      In het begin van ene nieuwe uni kan je dus voor dat je gaat slapen wat in de bouwrij zetten en gaat je nieuwe kolo mooi in de vooruitgang mee.
      Voor de nachtbrakers onder ons, die zullen wat vaker teleurgesteld zijn als ze aan komen vliegen maar voor de de beginnende speler is het toch een mogelijkheid iets op te bouwen en niet wakker te worden en volledig geraid te zijn.

      Zou dit wel een mooie toevoeging vinden :thumbsup:
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • OGame draait om planning. Wat de heren hierboven bedoel is dat je je kwetsbaarheid (offline zijn) kunt verhelpen door alles maar on hold te zetten bijvoorbeeld om gs te saven zonder dat je online hoeft te zijn. Stel dat ik elke nacht een robot 11 on hold zou zetten op al mijn planeten en deze de volgende ochtend cancel, dan 'save' je de gs als het ware. Voor nieuwe uni's is dit helemaal geen doen meer.

      Heel de planning en kwestbaarheid verdwijnt hiermee uit het spel. Het spel wordt te makkelijk en fleeters zullen massaal afhaken omdat er werkelijk niets meer te halen valt. Snap dat het een idee is wat gemak dient. Maar een goed idee moet het spel beter maken, niet makkelijker. Daar zit een essentieel verschil in.