De gevarendriehoek dat je wordt aangevallen updaten als je online bent

    • De gevarendriehoek dat je wordt aangevallen updaten als je online bent

      Mijn idee is simpel, update die gevarendriehoek gewoon als iemand online is. Ik zit net door de mw te scannen en wordt bijna geprakt door een vloot die inner korter dan 5 minuten vliegt. Had ik nog langer spio's zitten te versturen dan was ik dus gewoon gecrasht terwijl ik raids aan het zoeken was... Gaat nergens over, update die driehoek gewoon als ik online in de melkweg ben :thumbup:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • ~ Ik zit net door de mw te scannen en wordt bijna geprakt door een vloot die inner korter dan 5 minuten vliegt. ~

      Of je legt je vloot niet inner bij iemand die je kan crashe in 5 minute???
      zoveel jaren speel je dit all.. ga nu terug swammién?

      xD

      OT: meh
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Misschien net als de vakantiemodus ook even een:

      Niet aanvalsmodus want ik ben spyen.
      Niet aanvalsmodus want ik ben naar het toilet.
      Niet aanvalsmodus want ik ben douchen.
      Niet aanvalsmodus want ik ben eten.
      Niet aanvalsmodus want ik maak huiswerk.
      Niet aanvalsmodus want m`n hond moet uitgelaten worden.
      Niet aanvalsmodus want m`n baby krijgt borstvoeding.

      Deze modus is met een simpele klok in te stellen, en wordt automatisch verlengd wanneer de des betreffende persoon hem niet deactiveert. Zou lullig zijn als dergelijke activiteiten langer zouden duren dan gepland en je je vloot kwijt bent.
    • hehe, leuk dit idee te lezen naar aanleiding van mijn (zeeeeeer korte) vluchtje ^^

      Tsja, je zit in 6x speed, en ligt inner bij iemand met veel bootjes.. Dat is gewoon opletten geblazen. Je hebt er met 6x speed zelf voor gekozen dat je veel moet checken. In alle andere gevallen moet je wel heel lang de melkweg door scrollen om hiermee gepakt te worden dus wat mij betreft hoeft het niet aangepast te worden (6)
    • Stephan wrote:

      ~ Ik zit net door de mw te scannen en wordt bijna geprakt door een vloot die inner korter dan 5 minuten vliegt. ~

      Of je legt je vloot niet inner bij iemand die je kan crashe in 5 minute???
      zoveel jaren speel je dit all.. ga nu terug swammién?

      xD

      OT: meh

      Waarom zou ik mijn vloot niet inner leggen bij iemand die mij kan crashen in 5 min? Ik hoef toch nergens bang voor te zijn ik ben online. Het is alleen een beetje onzin dat je letterlijk online bent en gewoon bezig bent het spel te spelen en dan iets niet kan zien. Ik snap als je aan het idlen bent en niet refreshed dat het er niet komt te staan. Maar ik ben letterlijk data van de mw'n aan het opvragen terwijl ik er doorheen ga en tja in mw 5 is het nu eenmaal zo leeg dat om 50 spionagerapporten te verzamelen je gewoon letterlijk tientallen lege stelsels voorbij moet gaan en met de serverlag vanuit ogame de laatste tijd duurt dat nu eenmaal even.

      Blackduck z'n idee is dus ook volkomen belachelijk, als je afk gaat moet je saven, als je online bent en actief het spel aan het spelen bent moeten saven lijkt mij een heel andere categorie, dus die vergelijking slaat volledig de plank mis. Als jij om de redenen dat je op je lijstje noemt geprakt wordt snap ik wel dat je die opties wilt maar er hoeft echt geen optie te komen om zulke noobs te beschermen.

      @JamesCameron jij hebt een herplaatsing gebruikt om bij mij inner te gaan liggen, dus heb ik niet zelf voor gekozen :) Verder gaat het mij niet om dit persoonlijke geval, al mag jij van mij rustig je deut blijven wasten hoor, daar zit ik niet mee :P

      Mijn voorstel is als je door de mw'n gaat en dus data van de server opvraagt, ergo online bent en actief bezig bent met ogame'n, het onzin is dat je vlootoverzicht niet geupdate wordt als je wordt aangevallen. Je bent niet afk, je bent gewoon online, je verstuurd zelfs vloten, waarom dan niet gewoon dat ding updaten? Ik twijfelde of ik het als bug moest posten of niet, want dit lijkt mij gewoon niet de bedoeling :P

      Kijk en uber pro als mij duwt nu gewoon f5 een paar keer tussendoor, nu ik dit weet, maar goed het is gewoon weer lastig moeten doen omdat het spel niet goed en logisch in elkaar steekt :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Als je op fb zit dan ben je niet online, ik maak onderscheid in letterlijk het spel spelen en een tabblad open hebben staan :P Voor mij is online zijn dat je naar het scherm kijkt, dus 'ingame' bent zogezegd. De rest vind ik logisch dat je geprakt wordt, maar als je het op geopend hebt op je scherm en je kijkt ernaar is het eigenlijk vreemd dat je een aanval niet kunt zien aankomen ^^
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik was ook niet geheel serieus Swami en nee ik word niet geprakt om dergelijke redenen, kies de uni er ook op uit.

      Maar ik vond het enigszins wel grappig klinken dat je met druk doen in de MW-en bijna bent gepakt en dat er daarvoor een update moest komen op het waarschuwingssysteem.
      Ogame blijft natuurlijk een basic spel en het verversen van je tabblad zal pas aantonen dat er andere zaken gaande zijn.

      Voor lege stelsels gebruik ik dan weer andere hulpmiddelen zodat je niet 499x op het pijltje naar link/rechts hoeft te klikken.
      Ik kijk gewoon in welke stelsels spelers zitten en die bezoek ik, wellicht nuttig.
    • Handige tip, daar had ik nu nog nooit aan gedacht :P

      Mijn stelling lijkt duidelijk, naar mijn mening is het logisch als je actief in het spel bezig bent dat je vlootoverzicht wordt geupdate, jullie mening is dat het logisch is dat dat niet gebeurd.

      Ik duw nu gewoon af en toe F5 tussendoor als work arround, maar het lijkt mij duidelijk dat zo'n handeling niet hoefde als GF gewoon z'n spel beetje gebruiksvriendelijker zou inrichten. Maar ja je moet er altijd een beetje omheen werken xD
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Handige tip, daar had ik nu nog nooit aan gedacht :P

      Mijn stelling lijkt duidelijk, naar mijn mening is het logisch als je actief in het spel bezig bent dat je vlootoverzicht wordt geupdate, jullie mening is dat het logisch is dat dat niet gebeurd.

      Ik duw nu gewoon af en toe F5 tussendoor als work arround, maar het lijkt mij duidelijk dat zo'n handeling niet hoefde als GF gewoon z'n spel beetje gebruiksvriendelijker zou inrichten. Maar ja je moet er altijd een beetje omheen werken xD
      Swami jij wilt gewoon niet gepakt worden in een 7x speed uni en dan kom je met dit idee aanzetten? Kom op zeg ik dacht dat Swami in het India's Meester/Groot/Machtig werd genoemd.. Persoonlijk vind ik dat fleeters ergens gewoon een weakness moeten hebben en dat ze niet gaan klagen als ze hun eigen zwakte zien.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • *zucht*

      Ik klaag niet over gepakt worden, dit is verder ook gewoon meer een bug rapport dan iets anders. Als je ingame bent in het spel, gewoon aan het spelen bent, is het logisch dat je ook kunt zien dat je aangevallen wordt. Waarom mensen in de mw spio's versturen gelijk zijn aan afk zijn of in een ander tabblad / scherm te zitten snap ik niet, dit is toch compleet iets anders dan daadwerkelijk in het spel zitten? Niet alleen kijken naar het scherm maar actief aan het spelen zijn...

      Als ik idd op FB zit, naar de wc ga of wat dan ook dan ben ik het met je eens dat je terrecht gepakt wordt, dit is een compleet ander geval... Nu moet je terwijl je spio's stuurt af en toe F5 hitten omdat ogame je niet up te date info verschaft terwijl je aan het spelen bent. Ik kan mij geen ander spel voorstellen waarbij dat logisch zou zijn...
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik vraag me alleen oprecht af in hoeverre die driehoek geactiveerd kan worden zonder het verversen van je tabblad als je begrijpt wat ik bedoel.

      Om dan maar niet nogmaals te herhalen dat het klinkt als klagen in een 24x speed uni waarbij zelfs het plaatsen van een comment op een board dodelijk is :saint:
    • Ja en nee. Ik begrijp je standpunt, maar als je de gevarendriehoek wilt hebben, dan zal de pagina dus ververst moeten worden. Mw is eigenlijk 1 pagina waar je doorheen scrollt. Als je elk stelsel als aparte pagina hebt, dan ben je een week bezig voordat je 1 mw doorgespit hebt door de laadtijden. Mw moet juist snel en makkelijk kunnen zijn. Wat je kan doen is 2 tabbladen open hebben, 1 gebruik je om af en toe even op overzicht te klikken en de andere gebruik je voor mw door te spitten.
      Er zijn genoeg mogelijkheden om hier omheen te gaan, dus lijkt me verder niet nodig om dat toe te voegen.
    • Ik kan wel in de mw op F5 klikken, maar dan verspring ik naar een andere planeet... Is dit een bug?

      Een ander ideetje / voorstel dan een knop in de melkweg zodat je je vlootoverzicht kunt verversen zonder dat je weer uit de melkweg moet en terug naar het stelsel moet gaan waar je gebleven was?
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Ik kan wel in de mw op F5 klikken, maar dan verspring ik naar een andere planeet... Is dit een bug?

      Een ander ideetje / voorstel dan een knop in de melkweg zodat je je vlootoverzicht kunt verversen zonder dat je weer uit de melkweg moet en terug naar het stelsel moet gaan waar je gebleven was?
      Was dit geen instelling bij ago :p? Of andere addon