[TOT: 72.130.497.500] Pathlessbowl [Exiles] & Zaphod Beeblebrox [SrG] vs. Dravik2 [TROL] & WaZ [TROL] & Road Runner [TROL] & Flugel25 [TROL] (A: 35.224.105.000, V: 36.906.392.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Malle PietJe wrote:

      gelukkig zijn dr mensen geraakt moet je zakdoekjes hebben @Knigge

      lekker gedaaan heren laat ze maar voelen!
      Ja, wij zullen die +-1.25miljard grondstoffen per persoon erg hard voelen (verliezen na aftrek van geruimde puin en vlootkerkhof). Gelukkig hebben Zaphod & Pathless maar 12miljard verliezen per persoon, kom je makkelijker overheen, vooral dankzij hun duidelijk betere mines. Niks tegen Zaphod en Pathless want die gaan er lekker voor maar volgens mij is dit uiteindelijk alleen maar in ons voordeel Nick?


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • Zeer mooie slag. Dit zie ik wel als een zelfmoord slag om heel eerlijk te zijn.

      @aanvallers: al jullie punten zitten grotendeels in vloot niet in eco. Het word dus een stuk moeilijker om hier van te herstellen. Daarbij zitten jullie nog ook vaak in vkmode waardoor de kloof tussen jullie en de verdedigers alleen maar groeit. Zoals Waz al zij met het geruimde puin en ruimtewerf moet ik concluderen dat de verdedigd partij deze slag.

      uiteraard wens ik jullie allemaal een goede rebuild toe. have fun playing.
    • Malle PietJe wrote:

      gelukkig zijn dr mensen geraakt moet je zakdoekjes hebben @Knigge

      lekker gedaaan heren laat ze maar voelen!

      Je weet dat dit feitelijk de doodstek van Pega is geweest? Beide aanvallers zijn vrijwel alle fodder kwijtgeraakt en dat duurt even voor je dat gerebuild hebt. Tel daarbij de forse overall losses op en het feit dat wij dit binnen een week allemaal wel terug hebben en je kunt de optelsom wel maken.

      Dat de 2 grootste jongens buiten TROL nu volledig uit balans en zonder/minimaal deut liggen is daarnaast een leuk bijkomend detail. Al met al was deze klapper van beide kanten een bewuste keuze geweest wat een fantastisch resultaat geeft. Maar dit zijn nou niet echt losses die we voelen hoor :')
    • Flugel25 wrote:

      Malle PietJe wrote:

      gelukkig zijn dr mensen geraakt moet je zakdoekjes hebben @Knigge

      lekker gedaaan heren laat ze maar voelen!
      Je weet dat dit feitelijk de doodstek van Pega is geweest? Beide aanvallers zijn vrijwel alle fodder kwijtgeraakt en dat duurt even voor je dat gerebuild hebt. Tel daarbij de forse overall losses op en het feit dat wij dit binnen een week allemaal wel terug hebben en je kunt de optelsom wel maken.

      Dat de 2 grootste jongens buiten TROL nu volledig uit balans en zonder/minimaal deut liggen is daarnaast een leuk bijkomend detail. Al met al was deze klapper van beide kanten een bewuste keuze geweest wat een fantastisch resultaat geeft. Maar dit zijn nou niet echt losses die we voelen hoor :')
      Gelukkig is het voornamelijk fodder inderdaad. Of mijn mines goed genoeg zijn om zo terug te krijgen? Ach, het is en blijft een spel, of het nou wat langer duurt dan de ander die rebuild maakt mij persoonlijk nu niet zoveel uit.
      Uit balans, ja, dat klopt wel. Zonder deut? Ik denk dat je een paar manen gemist hebt met spioneren ;)
      A bowl without a path
    • Ik zie er eentje in de verkeerde week van de maand reageren, erg volwassen ook van een teamlid... (k) Je staat er helemaal buiten man, wat zeur je...

      Ach ja, wij houden van slagen maken. Winst? Heb het account opgebouwd met top 10 hitjes, breek het ook graag af met top 10 hitjes. Dit is nu na taurus de minst interessante uni om te spelen met dank aan de spelers die erin zitten, hoop dat jullie daar veel spelplezier aan beleven.

      En als je dit niks vind ga je toch lekker dag in dag uit itjes raiden. Wij hebben ons prima vermaakt en we hebben wel wat beters te doen. ;)

      Kudos voor de sportieve reacties van Trollers, valt mij niets tegen! :thumbup: Love and kisses...
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • En die reactie kan ik ook alleen maar respect voor hebben Pathless en Zaphod. Bewust keuze voor een mooie klapper en daarmee bewust leven in de brouwerij brengen. Van beide kanten kiezen om de losses te pakken in plaats van op safe je eigen straatje veilig te houden. Dat beetje actie doet je weer de lol beleven die er ruim 10 jaar geleden nog in het spelletje zat. Dank daarvoor. Dan kun je het niet altijd eens zijn met elkaars spelkeuzes, dat betekent niet dat je geen respect kunt hebben voor elkaars speelstijl.
    • Flugel25 wrote:

      En die reactie kan ik ook alleen maar respect voor hebben Pathless en Zaphod. Bewust keuze voor een mooie klapper en daarmee bewust leven in de brouwerij brengen. Van beide kanten kiezen om de losses te pakken in plaats van op safe je eigen straatje veilig te houden. Dat beetje actie doet je weer de lol beleven die er ruim 10 jaar geleden nog in het spelletje zat. Dank daarvoor. Dan kun je het niet altijd eens zijn met elkaars spelkeuzes, dat betekent niet dat je geen respect kunt hebben voor elkaars speelstijl.
      Ik denk dat je het hiermee precies goed verwoord, we doen het uiteindelijk allemaal (als het goed is) voor ons speelplezier ;)
      A bowl without a path