Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed..

      En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de middelvinger krijgen en die 17 spelers (misschien niet een zo actief) de kans hebben gekregen om de uni om zeep te helpen. We hadden hier de kans om x7 eco gewoon de nieuwe standaard maken want echt slim voor het verdienmodel is het ook niet, waarom zou ik geld spenderen aan een acc wat ver achter gaat liggen als ze staks (veel te laat) die uni's eindelijk eens gaan mergen en in principe geen schijn van kans maakt tegen de monsteracc's uit die x7 uni's want naast dat de 2x hogere eco echt dikke boost geeft is de hogere vlootsnelheid in b.v. gemini ook de reden dat raids op itjes bizar veel gaan opbrengen en de groei niet bij te benen is en het verschil straks te gek voor woorden.

      Maar goed ik ga er al vanuit dat dit definitief is en dit blijkbaar 'de wil' van 'het volk' is. Vind het alleen wel erg jammer dat die mensen die voor lagere speed hebben gestemd niet begrijpen dat je de uni in feite om zeep helpt en je eigen account over 2 jaar de prullenbak in kan!

      The post was edited 1 time, last by DJ Tiësto ().

    • Wish, bedankt voor de inzet voor de wijzigingen en het zo duidelijk en gedetailleerd delen van de resultaten!

      DJ Tiësto wrote:

      geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed..

      En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de middelvinger krijgen en die 17 spelers (misschien niet een zo actief) de kans hebben gekregen om de uni om zeep te helpen. We hadden hier de kans om x7 eco gewoon de nieuwe standaard maken want echt slim voor het verdienmodel is het ook niet, waarom zou ik geld spenderen aan een acc wat ver achter gaat liggen als ze staks (veel te laat) die uni's eindelijk eens gaan mergen en in principe geen schijn van kans maakt tegen de monsteracc's uit die x7 uni's want naast dat de 2x hogere eco echt dikke boost geeft is de hogere vlootsnelheid in b.v. gemini ook de reden dat raids op itjes bizar veel gaan opbrengen en de groei niet bij te benen is en het verschil straks te gek voor woorden.

      Maar goed ik ga er al vanuit dat dit definitief is en dit blijkbaar 'de wil' van 'het volk' is. Vind het alleen wel erg jammer dat die mensen die voor lagere speed hebben gestemd niet begrijpen dat je de uni in feite om zeep helpt en je eigen account over 2 jaar de prullenbak in kan!

      Echter moet ik toegeven dat dit ook exact het gevoel is dat bij mij blijft hangen. Een kleine groep (veelal niet eens actieve) spelers heeft in meerdere uni's de mogelijkheid gekregen bepaalde veranderingen te verpesten voor actieve spelers en dat is dan ook gebeurd. Wederom blijft er een vervelende nasmaak over...
      ~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~

      ~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~
    • @DJ Tiësto @RoadRunner
      Het is in een democratie toch ook niet zo dat mensen met een hoger IQ een extra stem krijgen?
      Actief of niet actief, wie zijn wij om iemands spelplezier te graderen? Iedereen heeft dus een even grote stem. Bovendien doe je meer kwaad met veranderen van specs dan ze hetzelfde houden (afgezien van de gemergde spelers). Dus die 70% is al redelijk royaal.

      Ik snap de teleurstelling wel, al heb ik het idee dat sommigen in TROL deze stemming wel een beetje hebben uitgelokt... :whistling:
    • Ach, tuurlijk had ik liever 7x eco gehad. Zeker omdat overige uni's daar nu ook naartoe gaan. Tegen de tijd dat de volgende merge eraan komt is het dan maar weer kijken wat handig is. Voorlopig is 5x eco ook gewoon prima voor een Pegasus natuurlijk. Ik zit weer op de eco van Taurus, dus het gaat me weer snel genoeg.

      De nasmaak waar RR het over had is toch ook wel te verklaren? Als één speler die op 4x eco houden niet had gestemd dan had de 7x eco wel doorgegaan. Nu benadeel je de 30 spelers die op 7x eco had gestemd doordat wellicht één speler puur op 4x eco heeft gestemd om te pesten. Dat zijn niet alleen de TROL leden die ermee benadeelt worden maar ook de spelers die wel meer uit dan in vmode zijn. Wat dat betreft had kijken welke spelers op wat gestemd hadden nog iets kunnen veranderen, al had dit enorm tijdrovend en subjectief werk geweest. Criteria waren vooraf duidelijk, resultaten nu ook. Het is in ieder geval een vooruitgang ten opzichte van wat we hadden. :)
    • DJ Tiësto wrote:

      geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed..

      En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de middelvinger krijgen en die 17 spelers (misschien niet een zo actief) de kans hebben gekregen om de uni om zeep te helpen. We hadden hier de kans om x7 eco gewoon de nieuwe standaard maken want echt slim voor het verdienmodel is het ook niet, waarom zou ik geld spenderen aan een acc wat ver achter gaat liggen als ze staks (veel te laat) die uni's eindelijk eens gaan mergen en in principe geen schijn van kans maakt tegen de monsteracc's uit die x7 uni's want naast dat de 2x hogere eco echt dikke boost geeft is de hogere vlootsnelheid in b.v. gemini ook de reden dat raids op itjes bizar veel gaan opbrengen en de groei niet bij te benen is en het verschil straks te gek voor woorden.

      Maar goed ik ga er al vanuit dat dit definitief is en dit blijkbaar 'de wil' van 'het volk' is. Vind het alleen wel erg jammer dat die mensen die voor lagere speed hebben gestemd niet begrijpen dat je de uni in feite om zeep helpt en je eigen account over 2 jaar de prullenbak in kan!
      We weten dat een groot deel van die lagere speed stemmers vmoders zijn die juist in anders uni's actief zijn, die zien inderdaad liever dat hier een achterstand komt met eco de komende 2 jaar.
      Naar mijn idee zijn dat geen geldige stemmen..

      Het lijkt me sterk dat de community hier dit niet ziet, maar er verder iets tegen ondernemen zal wel zwaar zijn.

      113 stemmen, zoveel zijn er niet eens meer actief als je al het blauw niet meetelt. Of zie ik dit verkeerd?
      Het feit dat er ook naast eco niet 1 andere spec aangepast wordt is dramatisch slecht, men had veel meer verwacht van de afgelopen merge en de aangepaste specs..

      Ik zie dan ook geen waarde meer om lid te zijn van deze community, kan iemand zo vriendelijk zijn om mijn forum account een permanente ban te geven of mij te verwijzen naar iemand die me hier verder mee kan helpen?

      Voor de teamlers etc: De reden dat ik dit nog post is dat ik hoop dat er voor de overgebleven spelers hier nog iets te regelen is, voor mij hoeft het al niet meer..

      Voor de negatieve stemmers: mijn motivatie in het spel is de laatste maanden al zwaar afgenomen door tijdgebrek, ik denk dat ik jullie zin ga geven en binnenkort ook ingame mijn account laat verdwijnen.
      Tellen jullie mee?

      -1

      ^.^

      Paradise

    • Ik denk dat iedereen vanuit zijn eigen perspectief misschien net wat kleine verandering erbij had gewild. Deze spec verandering voor mij (gemini) is een vooruitgang ten opzichte van wat we hadden, maar wat mij betreft nog steeds een achteruitgang op waar ik vandaan kwam (vega met x5 speed en 70% puin). Maargoed, al met al redelijk tevreden, maar we zouden geen echte hollanders zijn als er geen kleine dingen meer te zeuren zijn he.. ;)
    • RoadRunner wrote:

      Wish, bedankt voor de inzet voor de wijzigingen en het zo duidelijk en gedetailleerd delen van de resultaten!

      DJ Tiësto wrote:

      geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed..

      En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de middelvinger krijgen en die 17 spelers (misschien niet een zo actief) de kans hebben gekregen om de uni om zeep te helpen. We hadden hier de kans om x7 eco gewoon de nieuwe standaard maken want echt slim voor het verdienmodel is het ook niet, waarom zou ik geld spenderen aan een acc wat ver achter gaat liggen als ze staks (veel te laat) die uni's eindelijk eens gaan mergen en in principe geen schijn van kans maakt tegen de monsteracc's uit die x7 uni's want naast dat de 2x hogere eco echt dikke boost geeft is de hogere vlootsnelheid in b.v. gemini ook de reden dat raids op itjes bizar veel gaan opbrengen en de groei niet bij te benen is en het verschil straks te gek voor woorden.

      Maar goed ik ga er al vanuit dat dit definitief is en dit blijkbaar 'de wil' van 'het volk' is. Vind het alleen wel erg jammer dat die mensen die voor lagere speed hebben gestemd niet begrijpen dat je de uni in feite om zeep helpt en je eigen account over 2 jaar de prullenbak in kan!
      Echter moet ik toegeven dat dit ook exact het gevoel is dat bij mij blijft hangen. Een kleine groep (veelal niet eens actieve) spelers heeft in meerdere uni's de mogelijkheid gekregen bepaalde veranderingen te verpesten voor actieve spelers en dat is dan ook gebeurd. Wederom blijft er een vervelende nasmaak over...
      ik snap jou precies waar ik blij om ben! om dat 3 spelers niet hebben gekozen wat jjj wilde zijn jullie de dupe deal with it! ons spel bederf is afgenomen jullie keuze is afgenomen jullie hebben geen recht om te spreken! in pegasus ga mekaar maar lekker slopen kan je ook nog winst op maken hahaha

      goed geregeld wish alleen had ik gehoopt dat gemini wel wat meer puin zou krijgen dit is wel bagger! hebben we toen al gezien @ u10 stemmen waren meer dan 70% 2x vloot speed gameforce koos voor 1xspeed 3x mines zoals werd gezegt was het 1x x speed maar ze kregen +2 eco!+1speed dus was x3 binnen 1 pol dag berekend slap excuus van gf weer maar we dealen er mee! hat op ze minst 50/50 verwacht!

      btw deze go server mag ook wel ingekort worden teveel vriendjes politiek! wanneer krijgen we daar een pol over ?

      daarom zijn dr zoveel acc toen kapot gevlogen !
      en het team mag van mij minder ! en jij mag hoger op w2d

      @Flugel25
      je mag mij zakdoekje wel hebben :D heb smile van oor tot oor van jullie specs hahaha
      SrG

      The post was edited 2 times, last by BeLikeMe ().

    • Hiermee bevestig je dus precies het punt dat je liever servers kapot maakt dan het speelplezier van een totaal van 30 spelers bevordert terwijl je zelf nooit meer speelt in deze server.
      Achja, had ook niets anders verwacht van dit soort figuren.

      Verder kun je smilen van oor tot oor, uiteindelijk zijn we toch weer op het niveau waar ik eerst zat in een uni waar we binnen een kwartaal niet meer hoeven te saven.
      Dat dit je enige manier is om blijkbaar iets tegen ons te kunnen doen geeft mij dan ook weer een smile, blijkbaar ontbreekt ieder ander niveau om wat uit te richten :')
      Ik smile wat dat betreft ook gewoon zeker met je mee ;)
    • lol alles 7x eco, maakt de volgende merge makkelijk, uni 3 met 5x eco, dan een uni 7x eco en lage vloot snelheid en een uni met 7x eco en super vloot speed, zoals zagadra :) Alleen vraag ik mij af hoe nieuwere uni's nu nog inlopen op oudere uni's :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Flugel25 wrote:

      Hiermee bevestig je dus precies het punt dat je liever servers kapot maakt dan het speelplezier van een totaal van 30 spelers bevordert terwijl je zelf nooit meer speelt in deze server.
      Achja, had ook niets anders verwacht van dit soort figuren.

      Verder kun je smilen van oor tot oor, uiteindelijk zijn we toch weer op het niveau waar ik eerst zat in een uni waar we binnen een kwartaal niet meer hoeven te saven.
      Dat dit je enige manier is om blijkbaar iets tegen ons te kunnen doen geeft mij dan ook weer een smile, blijkbaar ontbreekt ieder ander niveau om wat uit te richten :')
      Ik smile wat dat betreft ook gewoon zeker met je mee ;)
      Heb het met alle liefde voor jullie in pega gedaan!!
      en alle andere uni's waar ik heb gestemt was alles 7 en bij jullie het laagste wat ik kon aan vinken
      SrG
    • Paradise City wrote:

      DJ Tiësto wrote:

      geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed..

      En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco 5. als de rest al 2x hoger draait zijn achterblijvende uni's ten dode opgeschreven. Daarnaast heb je dat nu bijna 80 spelers de middelvinger krijgen en die 17 spelers (misschien niet een zo actief) de kans hebben gekregen om de uni om zeep te helpen. We hadden hier de kans om x7 eco gewoon de nieuwe standaard maken want echt slim voor het verdienmodel is het ook niet, waarom zou ik geld spenderen aan een acc wat ver achter gaat liggen als ze staks (veel te laat) die uni's eindelijk eens gaan mergen en in principe geen schijn van kans maakt tegen de monsteracc's uit die x7 uni's want naast dat de 2x hogere eco echt dikke boost geeft is de hogere vlootsnelheid in b.v. gemini ook de reden dat raids op itjes bizar veel gaan opbrengen en de groei niet bij te benen is en het verschil straks te gek voor woorden.

      Maar goed ik ga er al vanuit dat dit definitief is en dit blijkbaar 'de wil' van 'het volk' is. Vind het alleen wel erg jammer dat die mensen die voor lagere speed hebben gestemd niet begrijpen dat je de uni in feite om zeep helpt en je eigen account over 2 jaar de prullenbak in kan!
      We weten dat een groot deel van die lagere speed stemmers vmoders zijn die juist in anders uni's actief zijn, die zien inderdaad liever dat hier een achterstand komt met eco de komende 2 jaar.Naar mijn idee zijn dat geen geldige stemmen..

      Het lijkt me sterk dat de community hier dit niet ziet, maar er verder iets tegen ondernemen zal wel zwaar zijn.

      113 stemmen, zoveel zijn er niet eens meer actief als je al het blauw niet meetelt. Of zie ik dit verkeerd?
      Het feit dat er ook naast eco niet 1 andere spec aangepast wordt is dramatisch slecht, men had veel meer verwacht van de afgelopen merge en de aangepaste specs..

      Ik zie dan ook geen waarde meer om lid te zijn van deze community, kan iemand zo vriendelijk zijn om mijn forum account een permanente ban te geven of mij te verwijzen naar iemand die me hier verder mee kan helpen?

      Voor de teamlers etc: De reden dat ik dit nog post is dat ik hoop dat er voor de overgebleven spelers hier nog iets te regelen is, voor mij hoeft het al niet meer..

      Voor de negatieve stemmers: mijn motivatie in het spel is de laatste maanden al zwaar afgenomen door tijdgebrek, ik denk dat ik jullie zin ga geven en binnenkort ook ingame mijn account laat verdwijnen.
      Tellen jullie mee?

      -1
      Als jij het account gaat deleten, denk er dan even aan dat je het account hebt gehad.
      Geef het aan iemand die door wil gaan en delete niet een account wat niet door jou is opgebouwd.

      of heb ik het verkeerd en is het je eigen account?

      Die van u3 iig niet.
      Ex solo no1.NL