Vernietig de MANEN van TheDutchRitual!!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Vernietig de MANEN van TheDutchRitual!!

    Hunt gesloten! Er word niets meer betaald!



    1 maan 100M + verloren rips
    2 manen 225M + verloren rips
    3 manen 350M + verloren rips
    4 manen 450M + verloren rips
    +100M per maan erna


    Verloren rips worden alleen vergoed als het tijdens vernieteging is niet door ninjas.
    Op iedere maan die gesloopt word en als je lager staat dan Eindbaas,
    kun je nog eens 50m metaal 40m kristal en 10m deut verwachten.


    Omdat er geen sprake mag zijn van pushing moet je dus onder mij Stephan #8 staan
    En voor Eindbaas zn gs onder Eindbaas #16

    Gs van Stephan verstaat met 50% metaal 30% kristal 20% deut


    TDR welkom in Gemini!!!

    mvg Stephan en Eindbaas!


    Ter verduidelijking: het gaat hier niet om een (goedgekeurde) headhunt. Stephan en Eindbaas willen onder bepaalde voorwaarden beloningen uitloven, alleen aan spelers die lager gerankt staan dan zijzelf.
    Er is geen duidelijke regelgeving over de juiste sectie van het Board om dit te posten, dus is er voor gekozen dit topic te laten staan bij Handelswaar & Diplomatie, waar dit topic het best tot zijn recht komt.
    ~RoadRunner
    Every Superhero needs it foe.

    I'll be the big bad, if you wanna play superhero.

    The post was edited 3 times, last by Vogel ().

  • Jillian wrote:

    ik heb toch het liefst wat spelregels om niet tegen verassingen aan te lopen nadat ik m helemaal kaalgeschoten heb
    de regels zijn best makkelijk hierbij:

    hou je aan de bash regels dus maximaal 6 aanvallen per 24 uur per maan.
    er mag geen pushing zijn dus mag alleen sturen naar mensen lager gerankt dan mij.

    de prijs die ik hier dus benoemt heb, mag ik uitkeren naar iedereen vanaf #9 overall..

    toch @MiniMe
    Every Superhero needs it foe.

    I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
  • Stephan wrote:

    Jillian wrote:

    ik heb toch het liefst wat spelregels om niet tegen verassingen aan te lopen nadat ik m helemaal kaalgeschoten heb
    de regels zijn best makkelijk hierbij:
    hou je aan de bash regels dus maximaal 6 aanvallen per 24 uur per maan.
    er mag geen pushing zijn dus mag alleen sturen naar mensen lager gerankt dan mij.

    de prijs die ik hier dus benoemt heb, mag ik uitkeren naar iedereen vanaf #9 overall..

    toch @MiniMe
    ik doelde meer op spelregels betreffend deze headhunt,

    "geld alleen als" etc

    niet dat je achteraf roept dat het alleen geld als ik ze sloop tussen 00:00 en 08:00 ofzo, even als voorbeeld.

    :love: Thanks Syrabi
  • ah zo...

    nee het is simpel!
    gewoon manen slopen..
    ik wil de de berichten zien als bewijs dat jij hem gesloopt hebt.
    max 150 rips per md want meer is nutteloos..

    rips worden vergoed 100% alleen als ze kapot zijn gegaan door de md en dus niet door ninja.
    Every Superhero needs it foe.

    I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
  • mwaa lijkt me net een klusje voor sheldon of kreela…
    btw stephan
    mocht een lagere speler het toch willen proberen ...sta jij dan voor de speler in in geval van reprasailes ?
    ngm lijkt mij als ally groot genoeg om 1 speler te slopen
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • ressiv wrote:

    mwaa lijkt me net een klusje voor sheldon of kreela…
    btw stephan
    mocht een lagere speler het toch willen proberen ...sta jij dan voor de speler in in geval van reprasailes ?
    ngm lijkt mij als ally groot genoeg om 1 speler te slopen
    Na genoeg 1 speler met vloot...rest miners..
    Iedereen is vrij om te doen wat ze willen..actief is tr niet want ddie wil niet vliegen in de lage puin %..

    ik zet al een beloning neer en cover de rips lost...
    Every Superhero needs it foe.

    I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
  • Het lijkt erop dat dit topic tegen een probleem aan loopt.

    In deze sectie zijn drie opties;
    Het is in de handel- & diplomatiesectie niet toegestaan iets anders te verhandelen dan grondstoffen, maankansen en headhunts.
    Van grondstof handel is nauwelijks sprake.
    Maankansen volgen misschien na het opblazen van manen, maar dan zal het verzoek van het slachtoffer komen.
    Blijft over een headhunt op de manen.

    Een headhunt voor manen is dan weer niet toegestaan;
    Headhunts op enkel en alleen maanvernietiging mogen niet worden uitgeschreven; een maan ligt "vast" op zijn plek, van hunten is dus niet echt sprake.

    Met andere woorden, of dit topic staat op de verkeerde locatie of het topic is ongeldig.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    Het lijkt erop dat dit topic tegen een probleem aan loopt.

    In deze sectie zijn drie opties;
    Het is in de handel- & diplomatiesectie niet toegestaan iets anders te verhandelen dan grondstoffen, maankansen en headhunts.
    Van grondstof handel is nauwelijks sprake.
    Maankansen volgen misschien na het opblazen van manen, maar dan zal het verzoek van het slachtoffer komen.
    Blijft over een headhunt op de manen.

    Een headhunt voor manen is dan weer niet toegestaan;
    Headhunts op enkel en alleen maanvernietiging mogen niet worden uitgeschreven; een maan ligt "vast" op zijn plek, van hunten is dus niet echt sprake.

    Met andere woorden, of dit topic staat op de verkeerde locatie of het topic is ongeldig.

    Heey Lord,

    het is geen hunt zoals van de vorige post..
    een hunt heeft een 5% prijs marge over de neergehaalde vloot..
    dit is gewoon een post om de fleeters te laten weten dat er prijzen zijn!
    omdat ik niet zoma GS van versturen na hogere geplaatste spelers dan mijzelf..

    en een oproep is na mij weten gewoon een diplomatische handeling..

    Je kan het zien als een stimulans om de fleeters actief te maken..
    dat TDR dan de gene is waar tegen het is. is zijn eigen schuld.

    Mensen mogen van TDR geen eigen mening hebben over specs, hebben ze die wel word je als idioot weg gezet omdat je een mening hebt...
    131M gs op een 30minute onderzoeks item bieden om iemand dwars te zitten....meh.
    Every Superhero needs it foe.

    I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
  • ''Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.''

    Klink als de Quantum praktijken van TDR.
    Bieden op een veilingitem = IPR, onjuiste mening hebben = IPR, itjes raiden = IPR, iets doen wat hem niet aanstaat = IPR etc. Daar kwam met het spelbederf reglement wel verandering in gelukkig want het sloeg nergens op.
    Toen we moesten gaan nadenken over nieuwe specs werd er ook actief gevraagd of je wel even bepaalde specs wilde aanklikken, daar kwam uiteindelijk niets van door de merge.

    Wat betreft het bieden op die veiling..ik denk dat het vooral erepunten zijn waarmee wordt geboden.
    Zelfs een idioot als...bied geen 131 miljoen vervolgens even een slachtoffer zoeken en die erepunten weer terugbashen.

    Wat mij betreft mag die optie van bieden weg uit Ogame. Verder wens ik iedereen succes en laten we het gezellig houden nu we Quantum hebben achtergelaten ''het afvoerputje van Ogame.nl''.
  • Gewoon zelf die manen blazen.. als je zelf genoeg gs hebt kan je vast wel 100 rips bouwen en naar elke maan wat runs sturen als TDR ligt te pitten?
    Hij zal vast en zeker ook wel eens slapen :sleeping:

    En btw.. Eindbaas.. Je kan beter je naam veranderen in volleluierbaas als je zelf niet durft te blazen? :thumbsup: 8o (zie die naam ook in de originelepost?)
    Ex solo no1.NL
  • Legend.bdr wrote:

    Gewoon zelf die manen blazen.. als je zelf genoeg gs hebt kan je vast wel 100 rips bouwen en naar elke maan wat runs sturen als TDR ligt te pitten?
    Hij zal vast en zeker ook wel eens slapen :sleeping:

    En btw.. Eindbaas.. Je kan beter je naam veranderen in volleluierbaas als je zelf niet durft te blazen? :thumbsup: 8o (zie die naam ook in de originelepost?)
    Hij is wel goed !

    BTW Lord,
    Diplomatiek gezien staat dit topic toch prima, Erdogan gaat ook in het buitenland zieltjes winnen.
    Dus is dit toch wel de plek om tegengas te geven tegen stemmentrekken om specs te gebruiken voor persoonlijk gewin ?
    En het maakt ogame iets levendiger, toch?
    Saaie boel, goed dat er vmode is. :D :D
  • Man man man wat een drama. Je kan nog geen eens een vinger wijzen zonder dat bepaalde spelers in Gemini een strakke bilspier krijgen.

    Zoals Blackduck zegt in zijn post ben ik aan al deze praktijken schuldig. Helaas zijn de regels veranderd dus dat mag niet meer en doe ik het ook niet meer. Ter informatie ik heb geen elke actieve speler aangevallen sinds ik in Gemini ben( I'tjes raiden is mijn ding nu:P).

    Stephan wrote:

    Mensen mogen van TDR geen eigen mening hebben over specs, hebben ze die wel word je als idioot weg gezet omdat je een mening hebt...
    131M gs op een 30minute onderzoeks item bieden om iemand dwars te zitten....meh.
    Tuurlijk mogen spelers een mening. Ga je gang schreeuw het van de daken af. Ik ben voor meer puin, jij niet, klaar.
    Welke noob bied nou grondstoffen op de veiling :confused: . Daar zijn ere punten voor joh.

    Zoals de regels nu zeggen mag je niet iemand aanvallen ivm de veiling. Dus bied ik ze er maar uit.

    Ik zie de moonblows wel op mij af komen. Hou er wel rekening mee dat ik niet neer ga zonder een gevecht (6) .