263 Jan 1st 2019, 1:59pm Ik denk @Spacefighter omdat hij de meldingen van dit topic probeert uit te schakelen Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
265 Jan 1st 2019, 8:46pm Fout, toch blijf ik geloven dat @Spacefighter hier nog gaat reageren Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
267 Jan 1st 2019, 8:58pm Nee eerst @Spacefighter Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
269 Jan 1st 2019, 10:11pm Groot gelijk alliantiegenootje Maar nu is het toch echt aan @Spacefighter Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
271 Jan 2nd 2019, 11:46am k*t @Kaj eens een addict, ALTIJD een addict Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
272 Jan 2nd 2019, 12:46pm Juist! Nu denk ik dat @Wish2Die de volgende gaat zijn Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
273 Jan 3rd 2019, 2:52pm Nietus... Oke misschien wel... @Revenge dan maar eens proberen? Ex-Admin Ogame.nl "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
274 Jan 4th 2019, 12:43am Nop, maar wel 'n andere belg dus je zat dicht in de buurt! De volgende is zeer waarschijnlijk @Robbendinho Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
275 Jan 4th 2019, 8:22am Helaas niet! Sowieso @Spacefighter want die moet Kaj nog wat uitschelden “You only live once, but if you do it right, once is enough.” .:: OGame.nl Admin :: Contact revenge@ogame.nl ::. Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail Join de Discord voor en door de OGame Community! OGame.NL Discord |
276 Jan 4th 2019, 3:53pm Revenge wrote: Helaas niet! Sowieso @Spacefighter want die moet Kaj nog wat uitschelden Woooowowoowowoowowowow een admin die aanzet tot schelden. Dit kan echt niet hoor, geef me al je coupons of ik meldt het aan de überbazen! Maar je hebt gelijk de volgende zal waarschijnlijk wel weer @Spacefighter zijn! Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
278 Jan 4th 2019, 4:29pm vooruit dan maar @TheDutchRitual misschien weer? eens een addict, ALTIJD een addict Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
279 Jan 4th 2019, 4:40pm Nee die doet niet meer mee. Misschien @Thundersheep Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
280 Jan 4th 2019, 7:31pm Kaj wrote: Nee die doet niet meer mee. Misschien @Thundersheep Toch niet - Revvie in da house. @Wish2Die wakker vandaag? “You only live once, but if you do it right, once is enough.” .:: OGame.nl Admin :: Contact revenge@ogame.nl ::. Forum regels | Spel regels | IRC Regels | AGV| Mail Join de Discord voor en door de OGame Community! OGame.NL Discord |