[TOT: 283.392.087.000] TheDutchRitual & Demon [SpG] & saxxer [oNe] & Cryptus89 [NBAM] & Reformed [NBAM] vs. Unknown [DuB] (A: 59.671.199.000, V: 223.720.888.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ja mooi hoor

      savede al heel lang niet meer, met de merge moest dat natuurlijk wel...
      dus was wachten op dit...

      11 jaar gespeeld

      eerst uni 2, toen uni 15 uitkwam... daar heb ik de meeste lol gehad met veel rl vrienden(Fasta, Craigdigger, Swage, Psychik, Chuckles etc.. )
      alleen Chuck bleef beetje hangen..
      toen Andromeda, daar ben ik als fleeter hele tijd de nummer 1 geweest... en veel top 10 gemaakt met spelers als KLM, Nighthawk,Hans etc..
      daarna Gemini met Alpa, Harjan, Exxx .... vloot helemaal zelf gebouwd en ook in het begin moeten saven hoor..

      paar speer puntjes was toch de IC en XX 1 mil stuks..

      minpunt van me was altijd dat ik niet kan minen zeker niet de laatste 2 jaar... dus acca niet in balans ook de vloot niet...

      attackers enjoy the goodies

      Bosko out :thumbup:


      620 HOF jes Andro waarvan 29 Top 10 / 20 solo Top 10/ 9 AGS Top 10
    • Balaban wrote:

      ja mooi hoor

      savede al heel lang niet meer, met de merge moest dat natuurlijk wel...
      dus was wachten op dit...

      11 jaar gespeeld

      eerst uni 2, toen uni 15 uitkwam... daar heb ik de meeste lol gehad met veel rl vrienden(Fasta, Craigdigger, Swage, Psychik, Chuckles etc.. )
      alleen Chuck bleef beetje hangen..
      toen Andromeda, daar ben ik als fleeter hele tijd de nummer 1 geweest... en veel top 10 gemaakt met spelers als KLM, Nighthawk,Hans etc..
      daarna Gemini met Alpa, Harjan, Exxx .... vloot helemaal zelf gebouwd en ook in het begin moeten saven hoor..

      paar speer puntjes was toch de IC en XX 1 mil stuks..

      minpunt van me was altijd dat ik niet kan minen zeker niet de laatste 2 jaar... dus acca niet in balans ook de vloot niet...

      attackers enjoy the goodies

      Bosko out :thumbup:
      nou bosko als je niet ken minen ! respect ieder zijn ding ik kan het ook niet!
      maar je had een zeer waardige vloot met skils !
      wens je veel geluk in rl maar hoop je ooit weer terug tezien dat je de gs mooi gaat dlen over je slagen mines / vloot!

      tdr demon saxxor reformed en cryptus
      veel plezier met deut in kopen :D en geniet van de winst!

      toch zo me ??? lol nee hoor grapje! :D

      en wat @Stephan zit te schreewen nou kan je zeggen wij zijn niet gekomen voor tdr en of 1 van de grote slagen te maken maar omdat we pegasus geen gs van onze vloten te gunnen !
      en u3 zijn we al bezet dus moest je een overweging maken gun pegasus niks! van ons
      SrG
    • TDR > Je mag Quantum welk 'dankbaar' zijn dat je daar je vloot al kon laten 'uitbroeien met afgetapte stroom' :whistling:

      Nou je kan eindelijk met pensioen Balaban.
      na je heerschap in Andromeda, deed je al een stapje terug,
      wat niet zo gek was gelet op de tijd die je daar in heb gestoken.

      Met een speed uni kon je wat beter uit te voeten qua tijd, tezamen met je bewezen skills, een mooie cocktail om je dominantie wat meer te voeden.

      Een merge geeft altijd veranderingen, maar dat is nou eenmaal ons lot.

      Salut kerel :thumbup:
    • Chuckles wrote:

      TDR > Je mag Quantum welk 'dankbaar' zijn dat je daar je vloot al kon laten 'uitbroeien met afgetapte stroom'
      In Gemini kan ik 5x harder groeien dan in Qauntum(tegen over Gemini stelt Qauntum weinig voor). Ik had nog 10 miljard G.S plus als back-up om snel vloot maken, indien nodig. De g.s had ik uit raids en betere eco uit Gemini.

      Chuckles wrote:

      graag TDR meppen Bosko
      TDR is een haan
      Dit is niet gelukt.
    • Heren wat een heerlijke slag, netjes georganiseerd en uitgevoerd. Het blijft toch mooi om te zien dat net als in de realworld een grootmacht (zoals DuB) niet het eeuwige leven heeft. Dat heb ik in alle uni's waar ik gespeeld heb zelf ook mogen meemaken. Machten komen en gaan, dat maakt het juist zo leuk.

      Bosko, ken je natuurlijk als zeer gewaardeerde tegenstander vanuit Andro. Jigsaw en TBH hadden een mooie en vooral gezonde rivaliteit en waren erg aan elkaar gewaagd. Je maakte mooie slagen en had klasse skills. We hebben vanuit TBH een aantal pogingen gedaan om je vloot om te zetten in puin, helaas kwamen wij niet veel verder dan dichtbij :pray: . Daarnaast heb ik je tijdens onze gesprekken leren kennen als een leuke en sportieve gozer. Begrijpelijk maar jammer dat je stopt in Gemini. Nu heb je tenminste weer tijd voor Uni-3, hup vloot pompen en weer doorgaan :paniek: ;) :thumbsup:

      The post was edited 1 time, last by Zodiack ().

    • Wat een klapper, netjes gedaan mannen!

      @Demon, ik wist niet dat je zo'n fleeter was in andere uni's!

      @Balaban, succes man! Volgens mij hebben we in u15 nog heel wat (flame)wars op het forum en ingame met de bootjes gehad. Was een leuke strijd met jou en Chuckles. Knap dat jij nog zoveel jaren hebt gespeeld! Een aantal jaren niet en dan semi actief weer wat doen is ook prima