[TOT: 283.392.087.000] TheDutchRitual & Demon [SpG] & saxxer [oNe] & Cryptus89 [NBAM] & Reformed [NBAM] vs. Unknown [DuB] (A: 59.671.199.000, V: 223.720.888.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • tuin wrote:

      Wat een slag. Dat we dit nog mogen zien in de nadagen van OGame.

      Misschien durf ik nu uit V-mode te komen :)
      spent je tijd elders ! je heb nu kaj en go tegen tdr prived discord ze gaan nu tdr zijn vuile was op knappen je ben van harte welkom maar met kaj en go kom je nergens haha :D

      btw blijft een mooie nr 1 !
      SrG

      The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

    • Oh wow het heeft nog een merge gekost en maar liefst 5 spelers om je te knakken... Netjes hoor!
      Jammer dat er geen skill aan te pas kwam daar je geen fleetsave meer deed. :whistling:

      Saxxer er bij 8| Je gaat goed man! :thumbup:

      Maar ik typ dit omdat ik net weer even inlog en zie dat TheDutchRitual een ban heeft... waarom is dat dan? Zo wordt je niet binnen 1.5 jaar de nieuwe nummer 1 in Gemini zoals je me zei hè... :blink:

      Hmja, feli met jullie #1 slag van ogame.nl jongens! Ik ben benieuwd hoeveel jaar het duurt voordat er een nog grotere slag komt.
      @Balaban Je zal gemist gaan worden op dit forum lijkt me, alleen wat minder in Gemini zelf natuurlijk. Respect voor hoe lang je het hebt volgehouden! :thumbsup: ...oh en het enige wat je hoeft te leren om mijner te worden is om vaker die mijnen in de bouw te zetten ipv vloot ;) :P

      @tuin Krijg je gewoon een uitnodiging in 3 verschillende talen, inclusief spel/taalfouten... dat is flink moeilijk om af te slaan, toch?! Ik krijg er kriebels van iig . . . niet dat ik zelf ooit nog uit v-mode durf te komen daar hoor

      Edit @Legend.bdr uhm het gaat niet om mijn skills, die zijn in dit geval even goed denk ik?... ik kan ook makkelijk met 4 anderen mee vliegen op iemand die niet weg vliegt. Het ging mij om de skill van het jagen op een vloot, dagen of weken lang save-tijden en -vluchten berekenen en dat soort dingen, die missen in deze slag helaas. Verder niks negatiefs toch. Ik had niet verwacht dat saxxer een vloot zou hebben, en nog een mooie ook! (Ik denk dat ik nu ook zoiets gehad zou kunnen hebben als ik 4 jaar geleden niet gestopt was)
      ت

      The post was edited 1 time, last by Tjerp: Geen nieuwe post waard. ().

    • Geen skill wel skill.. de skill die er is zit in de vloot die de aanvallers hebben gebouwd,
      Spelers zoals jij tjerp hebben die skill niet dus kunnen zij op iemand vliegen die al jaren niet meer saved.

      Beetje vervuiling van dit mooie hitje, en beetje skillloos die opmerking.

      Lekker nog steeds dames en bedankt iedereen voor het bouwen van de vloten zodat we dit soort slagen kunnen zien.
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

    • Legend.bdr wrote:

      Geen skill wel skill.. de skill die er is zit in de vloot die de aanvallers hebben gebouwd,
      Spelers zoals jij tjerp hebben die skill niet dus kunnen zij op iemand vliegen die al jaren niet meer saved.

      Beetje vervuiling van dit mooie hitje, en beetje skillloos die opmerking.

      ...
      Lekker he zo'n glaasje azijn bij het ontbijt

      ennu .. voor een enkeling is het bouwen van vloot echt niet skillvaardig te noemen - gwn zorgen dat je voldoende gs binnen boord krijgt
    • Zeker lekker een glaasje azijn.
      Wat moet jij dan?

      Azijn is zeggen dat het maar een simpel hitje is omdat hij niet saved.

      De meeste koekenbakkers hebben praatjes, maar kunnen nooit een dergelijke vloot bouwen om mee te vliegen omdat ze de oven in gaan vroegtijdig.
      Dus ja, ik reageer erop.. lekker "azijn" zeiken, speciaal voor mannetjes als jij.

      De slag is nog steeds lekker natuurlijk en wat een dubbele whopper van een vloot had die ballebak, erg mooi. :thumbup:
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

    • Chuckles wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Geen skill wel skill.. de skill die er is zit in de vloot die de aanvallers hebben gebouwd,
      Spelers zoals jij tjerp hebben die skill niet dus kunnen zij op iemand vliegen die al jaren niet meer saved.

      Beetje vervuiling van dit mooie hitje, en beetje skillloos die opmerking.

      ...
      Lekker he zo'n glaasje azijn bij het ontbijt
      ennu .. voor een enkeling is het bouwen van vloot echt niet skillvaardig te noemen - gwn zorgen dat je voldoende gs binnen boord krijgt
      Ik denk dat voor iedereen die een grote vloot over een langere periode heeft opgebouwd geld dat dit niet vanzelf is gegaan. Het hebben en onderhouden van een significante vloot is een prestatie opzich. Dus dat geld natuurlijk al helemaal voor de verdediger, unknown. Vanuit mij zeer veel respect voor het opbouwen van zo'n monstervloot en voor zijn zeer sportieve reactie. Zelfs na het crashen met alleen zijn ruimtewerf is zijn vloot groter dan die van mij.

      De laatste twee nummer 1 hits van ogame.nl hadden allebei een air van fraude om zich heen, dit is heel duidelijk een legit slag waar ondanks dat Unknown niet savede wel degelijk een strakke planning bij is komen kijken. Er waren genoeg variabelen waarop het alsnog mis zou kunnen lopen.

      De beste stuurlui staan aan wal I guess.. iedereen had in theorie deze slag kunnen maken. Maar wij zijn degene die het daadwerkelijk gedaan hebben.

      The post was edited 1 time, last by ReformeD ().