i I v na de merge

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • i I v na de merge

      Misschien dat ik het verkeerd begrepen had, maar... worden de iIv-spelers nog gewoon iI? Ik had in mijn oude uni's een lekker rondje aan i-tjes die ik dagelijks af kon lopen, maar nu staat alles opeens ook in (v)... Ik dacht dat dit na een tijdje zou veranderen.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Dat vereist scrollen... scrollen is zó 2017... kan ik dus niet aan beginnen... ik wacht het wel af.
      Wat ook werkt, is het topic openen en op de [End] toets van je tobo duwen, want scrollen is inderdaad zó 2017.
      Echter, stel dat dit niet meer het laatste bericht is, hier de link die je met één klik op de muis naar de juiste post brengt; Server Merges

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Nou, ik zou niet klikken op die link van Lord, Waldo...dat gaat je echt niet helpen...wat een wazig verhaal. :S

      Maar als ik het goed begrijp zijn de voormalige i en iI spelers inmiddels in iv en iIv gezet en wachten we nu tot ze zichzelf weer activeren? Als blijkt dat alle iv en iIv spelers van de afgelopen jaren weer actief worden betekend dit dan ook dat we weer gaan demergen? Dat met terugwerkende kracht bijv uni 12 weer actief wordt? Ik had daar volgens mij nog een acca in iIv een jaar of 8 geleden.

      Met goede hoop op oude tijden verblijf ik,

      Mauricovic


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Niet helemaal. Accounts die verloren zijn gegaan bij vorige merges gaan niet meer terugkomen. Als je destijds je u12 niet mee hebt gemerged dan is dit account gewoon weg.
      Alle accounts van deze merge zijn wel overgegaan. In eerste instantie zijn alle actieve accounts op eigen selectie over gegaan. Mensen die geen keuze hebben gemaakt worden random geplaatst. Onder deze tweede categorie vallen de i'tjes. Bij het random mergen zijn deze accounts echter in vmode gekomen zoals alle andere accounts dit ook hebben gehad. Eenmaal in je gemergde uni aangekomen kun je het weer uit vmode halen. Omdat een i'tje niet inlogt gebeurt dit echter niet en dat is waar ze nu mee bezig zijn. Hierin moet onderscheid gemaakt worden tussen accounts die wel vmode stonden in de vorige uni en accounts die geen vmode stonden. Haal je accounts uit vmode die bewust in vmode stonden dan gaan er bizarre winsten te halen zijn wat niet de bedoeling is natuurlijk.

      Een oplossing zullen ze ongetwijfeld hebben. Een oplossing waarbij niets fout gaat is echter een ander verhaal. Ik begrijp heel goed dat dat wat testwerk kost. We gaan ze vanzelf zien :)
    • board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7008984#post7008984


      Vertaling

      Beste gemeenschap,

      we zijn ervan overtuigd dat het Vmode-script eindelijk werkt en we hopen het binnenkort wereldwijd te kunnen gebruiken, maar het heeft nog een laatste testronde nodig voordat het op alle servers wordt toegepast.Daarom zal het script morgen 6 december rond 13:00 CET worden toegepast in 2 EN-servers: Universe 1 en Quantum 117.Rapporteer alles waarvan u denkt dat het verkeerd is als de inactieven uit Vmode komen. Zodra we feedback hebben en kunnen garanderen dat het script eindelijk werkt, kunnen we het inplannen wereldwijd.
      Bedankt voor uw geduld met betrekking tot deze kwestie.

      Je OGame-

      The post was edited 3 times, last by TheDutchRitual ().

    • lekker in vmode staan. Hebben de mensen met tijd te veel weer wat minder winst :P

      Niet om lullig te doen, maar je kan zo een lijst opvragen via een of andere database site waarin alle itjes duidelijk worden en de GOs in een uni kunnen zich dan een avond kwaad maken om ze uit vmode te halen :D

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen.
      Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten.
      Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer?
    • Flugel25 wrote:

      Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen.
      Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten.
      Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer?

      Dat kan zeker kloppen en was ook al in de nieuwspost aangegeven. Omdat GameForge (blijkbaar) niet heel makkelijk na kon gaan wie er wel al voor de merge in vmodus stond en wie niet, hebben ze op basis van andere criteria een script moeten maken om de inactieven uit vakantiemodus te halen zonder daarbij per ongeluk ook accounts van oprecht in vakantiemodus staande spelers eruit te halen. Ik denk onder het mom van, liever te weinig dan te veel, en daar kan ik me eigenlijk ook best wel in vinden. Ik blijf het alleen raar vinden dat het niet gewoon achterhaalbaar is wie wel en niet voor de merge in vakantiemodus stond, maar goed. :P

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Geen idee hoe codes werken. Maar een simpele VLOOKUP formule met de oude uni's en gemergde uni's in een database had dit al bijzonder snel kunnen laten zien. Enige ellende is dat die oude uni's nu dus weg zijn waardoor je die optie niet meer hebt :')

      Kan zo nog een paar top i'tjes doorgeven die nog vmode staan wat ze niet zouden moeten, maar gok dat tips van spelers geen geldige reden is om ze uit vmode te halen? :P
    • Flugel25 wrote:

      Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen.
      Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten.
      Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer?
      met al je aangekochten planeet velden mooie over winning voor je gefeliciteerd!
      veel plezier met raiden zoals gezegt werd kon niet alles uit vm gehaald worden
      maar we zijn weer 2miljard ijker geworden door de itjes! ik voelde me gister een x zoals jou complimentje daar voor :D
      snap je me niet ik was blij zoals jij van elk itje ben :D

      ik zeg je gewoon gefeliciteerd na al je aankopen
      Changelog
      [Feature] Herplaatsing van planeten kan nu naar alle posities ( 1-3 of 13-15 wanneer je een planeet hebt op 4-12.) :love: :thumbsup:
      SrG

      The post was edited 2 times, last by BeLikeMe ().