Boosters ruilen binnen alliantie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Boosters ruilen binnen alliantie

      Zou het niet handig zijn dat je binnen een alliantie boosters kunt ruilen?
      Met als voorwaarde dat het alleen binnen een alliantie kan en alleen gelijkwaardige boosters.
      Dus Brons tegen Brons, Zilver tegen Zilver etc.
      Een fleeter heeft graag andere boosters dan een miner.
      Onderling ruilen zou wel een leuke toevoeging zijn.
    • Zolang je boosters kunt kopen met DM gaat dit idee nooit door. Juist de boosters die je mis kopen mensen nog wel eens. Voer je dit idee door dan loopt GF inkomsten mis en dat zien ze nooit zo erg zitten natuurlijk. Dat het idee lekker praktisch is ben ik helemaal met je eens. Echter, een goed idee moet het spel beter maken, niet makkelijker.
    • Flugel25 wrote:

      Zolang je boosters kunt kopen met DM gaat dit idee nooit door. Juist de boosters die je mis kopen mensen nog wel eens. Voer je dit idee door dan loopt GF inkomsten mis en dat zien ze nooit zo erg zitten natuurlijk. Dat het idee lekker praktisch is ben ik helemaal met je eens. Echter, een goed idee moet het spel beter maken, niet makkelijker.
      Het verdienmodel van GF had ik even niet meegenomen in mijn idee idd. Maar goed, er zijn al zoveel dingen die je met DM kunt doen. Dit zou een leuke toevoeging kunnen zijn imho.
    • Knigge wrote:

      Jillian wrote:

      Het zou inderdaad mooi meegenomen zijn,

      dit brengt echter wel weer een vorm van mogelijke pushing met zich mee. Verdienmodel GF even buiten beschouwing gehouden.
      precies hierom is dit een dikke nee. Hier kan je zo enorm mee pushen als het zou kunnen.
      Vind het wel meevallen, als de boosters qua waarde gelijk blijven valt er weinig te pushen. En als het binnen de alliantie blijft. Why not..

      The post was edited 1 time, last by Django ().

    • Als ik een gouden werf/gebouw/onderzoeksbooster kan traden voor een 30% deutbooster dan is dat gewoon pushing inderdaad.
      Met een deut 40 op een plek 15 met 5x eco zit daar ruim 25m veilingwaardewinst op over een week. Dat zijn dus best forse bedragen. Bij 7x eco zou dat 35m veilingwaarde zijn wat nog snel op kan lopen aangezien deut 42/43 met 7x eco op termijn geen uitzondering meer gaat worden.

      Ik ben voor hoor als dit legaal gaat worden, regel dan wel wat accountjes die mij van 30% boosters kunnen voorzien.
      Gok alleen dat GF/GO's dat niet gaan toestaan :P
    • Knigge wrote:

      Jillian wrote:

      Het zou inderdaad mooi meegenomen zijn,

      dit brengt echter wel weer een vorm van mogelijke pushing met zich mee. Verdienmodel GF even buiten beschouwing gehouden.
      precies hierom is dit een dikke nee. Hier kan je zo enorm mee pushen als het zou kunnen.

      Ik vind het een leuk idee, alleen krijg je idd dat mensen dan voor hogere spelers op 'waardevolle' boosters gaan bieden en die dan ruilen tegen een 'waardeloze' booster. Maar goed dat lijkt mij veel moeite om een hogere speler vooruit helpen, dan is mijntjes klikken en je laten raiden een stuk makkelijker :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~