Puinverdeling

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Puinverdeling

      Hallo de enige puinverdelings 'tool' die we hebben is gewoon kapot voor verdedigende vloten, want de 50/50 verdeling doet het hierbij niet. Heeft iemand het wachtwoord hiervan of is er nog een andere tool? Of wordt er gewoon verwacht dat wij voor elk slagje een hele excel berekening gaan maken?

      Weet niet of het hier moet, maar goed 't is een 'bug' denk ik :P

      Voor de duidelijkheid ik gebruik deze sheet:

      ogamespelergier.nl/AGS-verdeler.xlsx

      Geen idee of er ook nog andere mogelijkheden zijn om een AGS verdeling te maken?
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Hoe moet ik dat daar invoeren? want bij de api geeft die errors, als ik het gevechtsrapport probeer te kopiëren ook en als ik het geconverteerde rapport probeer in te voeren ook :P Neem aan dat deze tool voor de oude ogame is en niet de redesign?
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dit probleem hebben we recent in Pega gehad bij een 2 vs 4 slag met losses voor beide kanten. De oplossing die we uiteindelijk hebben gebruikt bij onze kant van de verdeling is om onze verdedigende vloten in de AGS als aanvallers in te voeren en het door ons geruimde puin daar ook gewoon bij de aanvallers te zetten (vergeet hierbij geen rekening te houden met de ruimtewerf van de originele verdediger). Het is een omweg, maar werkt dan wel prima.
      ~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~

      ~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~