Feestdagen in Zagrada voor beginnende spelers

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Feestdagen in Zagrada voor beginnende spelers

      Nadat Robbendinho een super topic had aangemaakt (Zaga's Sinterklaasloterij) begon ik ook te denken dat zagrada best wat meer nieuwelingen verdient!
      Het is de enige uni in .nl waar zometeen alle maximale specials actief zijn. (7x eco speed, 6x vloot speed, 80% vloot naar puin en 50% vliegkosten)
      Bovendien is het ook een van de weinige servers waar relatief gezien nog een behoorlijk aantal vlootjes rondvliegt. De merge heeft de verhoudingen vrij scheef gemaakt, maar in welke uni is dat nou niet aan de hand na de merge? Bovendien bieden de maximale specials in zagrada harstikke veel mogelijkheden om de boel flink in te halen, zoals ik momenteel aan het doen ben bijvoorbeeld.

      In deze actieve fleeter uni is niet alleen veel te beleven voor fleeters, het hoge puinpercentage maakt dat er een relatief tekort is aan deut waardoor miners er een relatief hoge prijs voor vangen ten opzichte van andere unis. Met de 7x eco speed die zo gaat worden ingevoerd alle reden om ook naar zagrada te komen!

      Kortom, als een van de weinige oudere servers waar nog genoeg te beleven valt heb je nog genoeg kansen als beginner!

      Dit topic dient dan ook als groot reclamebord dat ik elke speler onder de 1000 punten 5 miljoen grondstoffen naar keuze overmaak. Wil je 5 miljoen pure kristal? Dan mag dat. Wil je liever een mixje? Of zelfs alleen maar dure deutjes? Word geregeld.
      Bovendien geef ik je zodra je uit de beginnersbescherming komt een maan op een planeet naar keuze. Ik halt, ruim en vlieg mezelf kapot. Jij kan rustig achterover leunen en met een gerust (en goedkoop) hart veilig saven.

      Ook voor tips ben ik natuurlijk te bereiken! Een pm ingame naar @JamesCameron is genoeg om bovenstaande te ontvangen.

      Mochten andere spelers zich ook willen aanmelden om beginners te helpen dan kunnen zij zich in dit topic aanmelden!

      ~James

      PS. Dit aanbod geldt natuurlijk ook nadat de feestdagen voorbij zijn!


      Modtagje:
      Display Spoiler

      Spelers die je op weg willen helpen
      • JamesCameron
      • Hitsugaya Toushiro
      • swami_dude
      • Supermercado
      • Klapstoeltje
      • Plofkop
      • Elon Musk

      The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Leuk opgezet en tevens meteen een sticky van gemaakt.

      Eenieder die joint in deze server en voor mijn alliantie deutboer wilt worden, wordt naast JamesCameron ook nog eens gespekt door mij ( Hitsugaya Toushiro ingame ). Tevens voor eventuele nieuwe spelers hebben we wat tips en tricks en misschien kunnen we je wel in een goede alliantie binnenloodsen die zich inzet om nieuwe spelers te helpen. Een FL status met nap zit er voor mij dan automatisch bij. Ingame pm-en en we regelen het daar verder.
    • Deutboeren kunnen zich ook altijd bij mij melden hoor :rolleyes: daar zeg ik ook geen nee tegen :P

      Verder wel een leuke opzet James :) Als iemand iets nodig heeft kan die ook mij even een pmtje sturen, ook als die geen deut heeft :D
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Als relatief lage speler ben ik zelfs bereid om wat extra te sturen en maan kansjes uit te voeren.
      Ook mij kan je daarom ingame contacten. Nieuwe spelers verdienen een eerlijke kans hier.
      Daarnaast geef ik je ook tips en tricks als je die nog niet weet.
      Als iedereen dit nou even doet komt er misschien wat extra leven in ons universum.
    • Jillian wrote:

      hallo!

      Ik ben een beginnende speler in zagadra, ik ben ondertussen wel de beginners bescherming uit, maar zie graag de starters gs mijn kant op komen!

      alvast bedankt!

      Jillian

      Onderweg :) Welkom in de uni, mocht je in de toekomst nog deutjes over hebben dan weet je me hopelijk te vinden :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Leuk initiatief James! Kunnen we allemaal wel waarderen!

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Leuk opgezet en tevens meteen een sticky van gemaakt.

      Eenieder die joint in deze server en voor mijn alliantie deutboer wilt worden, wordt naast JamesCameron ook nog eens gespekt door mij ( Hitsugaya Toushiro ingame ). Tevens voor eventuele nieuwe spelers hebben we wat tips en tricks en misschien kunnen we je wel in een goede alliantie binnenloodsen die zich inzet om nieuwe spelers te helpen. Een FL status met nap zit er voor mij dan automatisch bij. Ingame pm-en en we regelen het daar verder.
      Beetje jammer dat je een top idee van je alliantiegenoot weer probeert om te zetten naar persoonlijk voordeel.. Het is juist de bedoeling om mensen naar Zaga te halen. HTriest.

      Ik wil zelf ook wel wat gsjes sturen naar beginners en ze hier en daar helpen, no strings attached.
    • Dat was zeker niet de intentie, dus dat zielige HTriest om een poging een cold burn te leveren kan achterwege gelaten worden. Ik ben geheel voor met het idee om spelers binnen te loodsen. Van mij kunnen ze gewoon een kleine 12 uur productie ontvangen ( 50 miljoen? ). Dat deutboer gebeuren is not a string attached tho. Is een bijkomstigheid als idee voor de spelers om ze sneller verder te helpen in beginstadia, daar ze bij het juist opbouwen van een account eerste maand deutoverschot zouden kunnen hebben.

      Ik help je gewoon op weg tot je 100k punten snel bereikt hebt. No strings attached. Only pointing out de voordelen.