Jillian wrote:
ik heb trouwens het antwoord denk ik al, heb er in die event uni niet erg op gelet maar geloof dat het vanaf x1 speed gezien is, dus in dit geval is de effectieve onderzoekssnelheid x2 van wat je zou verwachten in een x6 eco uni.
graag verificatie @Wish2Die
Over de 1x speed opmerkingen... Er is een topic geweest over wat "men" graag zou willen in het jubileum universum en ik heb ruim meer hoge snelheden gezien dan gelijk houden van de snelheden. Dat geldt eigenlijk ook voor het wijzigen van de specs in bestaande universa, doorgaans komt de wens voor meer snelheid boven borrelen. Als je echter duidelijk van je laat horen, dan kunnen wij als team wel degelijk proberen bij GF iets voor elkaar te krijgen wat binnen haalbare grenzen haalbaar is.
Laat dus horen hoe groot het animo is voor een single speed universum (1x eco, 1x vloot, 1x onderzoek) en dan kunnen we zonder meer een advies insturen voor universum 51.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][