Discussiedraadje: Nieuw universum Ganimed - 12/12/2018

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Firemaster wrote:

      Zoveelste uni, zoveelste X zoveel boost qua vloot of eco of whatever..

      wanneer weer een plain simple 1x 1x 1x uni zoals de goeie ouwe tijd?

      Die zal vermoedelijk nooit meer komen, want met de gewenning en de luxe die spelers nu een lange tijd hebben ervaren in speed, zal er niet veel beginnen in een ouderwetse 1x speed uni. Waarom 5 jaar erover doen om astro 19 te hebben en 50 miljoen gs productie per dag, dan er in een 7x eco het binnen 3 a 4 maanden te behalen. Alles gaat steeds sneller. Stapjes terug zit niemand op te wachten, hooguit een enkeling.

      Ik ga er wel een poging wagen
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Firemaster wrote:

      Zoveelste uni, zoveelste X zoveel boost qua vloot of eco of whatever..

      wanneer weer een plain simple 1x 1x 1x uni zoals de goeie ouwe tijd?
      Die zal vermoedelijk nooit meer komen, want met de gewenning en de luxe die spelers nu een lange tijd hebben ervaren in speed, zal er niet veel beginnen in een ouderwetse 1x speed uni. Waarom 5 jaar erover doen om astro 19 te hebben en 50 miljoen gs productie per dag, dan er in een 7x eco het binnen 3 a 4 maanden te behalen. Alles gaat steeds sneller. Stapjes terug zit niemand op te wachten, hooguit een enkeling.

      Ik ga er wel een poging wagen
      Tja, geduld en uitdaging is iets wat steeds meer wordt weggenomen uit dit spel. 12x onderzoekspeed hebben we nog niet gehad... Daarmee wordt ook onderzoek nog maar eens makkelijker gemaakt.
      Meteen de reden dat je mij (en vele andere oude rotten) niet meer zult zien starten. Waar is de voldoening van het opbouwen van een mooi account als het in no-time met extreme specs kan?

      Blijkbaar denkt niet iedereen zo, anders was dit allang overwogen in de specs van nieuwe servers. Veel succes voor de mensen die er wel willen starten in ieder geval.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Firemaster wrote:

      Zoveelste uni, zoveelste X zoveel boost qua vloot of eco of whatever..

      wanneer weer een plain simple 1x 1x 1x uni zoals de goeie ouwe tijd?
      Die zal vermoedelijk nooit meer komen, want met de gewenning en de luxe die spelers nu een lange tijd hebben ervaren in speed, zal er niet veel beginnen in een ouderwetse 1x speed uni. Waarom 5 jaar erover doen om astro 19 te hebben en 50 miljoen gs productie per dag, dan er in een 7x eco het binnen 3 a 4 maanden te behalen. Alles gaat steeds sneller. Stapjes terug zit niemand op te wachten, hooguit een enkeling.

      Ik ga er wel een poging wagen
      Ikzelf ben al een 'oude' garde welke toen ik 21 was [2005] voor het eerst met ogame kennis maakte.. tijdje gespeeld met me toemalige schoolgenoten..
      gestopt en weer gestart 4 jaar geleden in ogame.us galaxy Leo; Waarom kwam ik terug?

      Leo: Anything goes; behalve real life bedreigingen en insults.. voor rest was het een oude uni, maar dan zonder regels.. geen bashing rules, geen pushing rules, zelfs multi accounting was toegestaan..

      en waarempel.. het was nog een leuke uni ook nog.. mogelijk is dat iets om een keer in NL te proberen?
    • Flugel25 wrote:

      Tja, geduld en uitdaging is iets wat steeds meer wordt weggenomen uit dit spel. 12x onderzoekspeed hebben we nog niet gehad... Daarmee wordt ook onderzoek nog maar eens makkelijker gemaakt.
      Meteen de reden dat je mij (en vele andere oude rotten) niet meer zult zien starten. Waar is de voldoening van het opbouwen van een mooi account als het in no-time met extreme specs kan?
      Een nieuwe uni heb je juist weer een uitdaging en is er de eerste maanden genoeg te doen. In Pegasus heb je juist geen uitdaging meer Flugel, of vind je hele dagen itjes raiden wel een uitdaging ?
    • Jillian wrote:

      @Wish2Die


      is deze onderzoekssnelheid gebaseerd op de eco snelheid? (dus 12x zo snel als het normaal met eco 6 zou zijn) of x12 eco snelheid ivh tot x1 speed uni's ?
      dat zou betekene dat het 72x de snelheid heeft xD dat is nogal overpowered.. neem aan dat het gaat vanaf 1x net zoals 6x eco ook berekend word op 1x
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Stephan wrote:

      Jillian wrote:

      @Wish2Die


      is deze onderzoekssnelheid gebaseerd op de eco snelheid? (dus 12x zo snel als het normaal met eco 6 zou zijn) of x12 eco snelheid ivh tot x1 speed uni's ?
      dat zou betekene dat het 72x de snelheid heeft xD dat is nogal overpowered.. neem aan dat het gaat vanaf 1x net zoals 6x eco ook berekend word op 1x
      dan is die x12 onderzoekssnelheid dus maar x2 effectief ivh tot eco,

      zo spannend is dat niet.

      :love: Thanks Syrabi
    • Jillian wrote:

      Stephan wrote:

      dan is die x12 onderzoekssnelheid dus maar x2 effectief ivh tot eco,
      zo spannend is dat niet.
      true zeg ook niet dat het super spannend is.. maar als je 12x op 6x eco telt dan heb je dus 72x sneller onderzoek en dat is wel overpowered en unballanced
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Stephan wrote:

      Jillian wrote:

      Stephan wrote:

      dan is die x12 onderzoekssnelheid dus maar x2 effectief ivh tot eco,zo spannend is dat niet.
      true zeg ook niet dat het super spannend is.. maar als je 12x op 6x eco telt dan heb je dus 72x sneller onderzoek en dat is wel overpowered en unballanced
      er is niets unbalanced aan als iedereen in die uni dat heeft ?(

      met x2 speed op onderszoeken win je niet zoveel, tis niet alsof dat onderzoek dat 1 jaar duurt dan ineen niet afgekocht gaat worden.

      :love: Thanks Syrabi
    • Ow daar maakte ik ook even die denkfout van echt 12 x sneller onderzoeken ipv andere unis.
      Maar eco en labspeed zijn altijd al gekoppeld. aha. Nooit over nagedacht.
      Meestal zucht ik me naar IGON 8 of zo en dan geloof ik het allemaal wel.

      Wel leuke techs, 3 speed is fijnste spelen (al staat mijn Wasat in vakmode en rommel ik 2 speed nu).

      Even over nadenken of ik ga starten.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • monfy wrote:

      Flugel25 wrote:

      Tja, geduld en uitdaging is iets wat steeds meer wordt weggenomen uit dit spel. 12x onderzoekspeed hebben we nog niet gehad... Daarmee wordt ook onderzoek nog maar eens makkelijker gemaakt.
      Meteen de reden dat je mij (en vele andere oude rotten) niet meer zult zien starten. Waar is de voldoening van het opbouwen van een mooi account als het in no-time met extreme specs kan?
      Een nieuwe uni heb je juist weer een uitdaging en is er de eerste maanden genoeg te doen. In Pegasus heb je juist geen uitdaging meer Flugel, of vind je hele dagen itjes raiden wel een uitdaging ?
      Net of een nieuwe uni een uitdaging is... Tegen de tijd dat je op het punt zit dat de kennis en ervaring de doorslag gaan geven quitten toch alle DM noobs en zit je in een complete dode server. In Pegasus heb ik nog wel degelijk uitdaging. Genoeg lange termijn doelen die nog lang niet behaald zijn. Bovendien heb ik in het verleden meerdere accounts gehad, de laatste jaren gewoon één account met volle focus erop. Bevalt toch een stukje beter. Die i'tjes is daarnaast meer bezigheid dan dat het echt voor de winst is. Een mens moet toch wat doen op een dag eh :')