Trieste def bash [TOT: 2.732.220.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.732.220.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Trieste def bash [TOT: 2.732.220.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.732.220.000)

      Meneer vertelde dat hij online was. maar had niet gesaved. Dus ik besloot om stug door te vliegen. helaas kwam hij de laatste 3 min online.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller TheDutchRitual [TFL]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 3.000
      _________________________________________

      Verdediger Jack Pot [U.S.O]
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 68
      Raketlanceerder 579.000
      Kleine laser 43.000
      Grote laser 43.000
      Gausskanon 4.790
      Ionkanon 43.000
      Plasmakanon 4.790
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller TheDutchRitual [TFL]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 3.000 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Jack Pot [U.S.O]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.732.220.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 metaal en 40.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 0%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 0
      Kristal: 40.800
      Deuterium: 0
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 40.800 eenheden winst gemaakt.
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 102.176 erepunten gekregen.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.901.860.000
      Kristal: -677.046.000
      Deuterium: -153.314.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.732.220.000 eenheden verloren.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 0 erepunten gekregen.




      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8


      RoadRunner 11/12/2018 16:20u - Geen 2 miljoen puin, dus verplaatst naar Gevechtsrapporten

      The post was edited 1 time, last by RoadRunner ().

    • dutchpride wrote:

      Zet als title: Trieste def bash
      Gedaan


      dutchpride wrote:

      winst heb je totaal niet of tel je de erepunten mee?
      Ere-punten zijn een soort valuta in het spel dus ja.


      dutchpride wrote:

      voor op de veiling?
      Wie stemt op de veilig met g.s?


      dutchpride wrote:

      Als je zo doorgaat komt er met een jaar weer een merge omdat de boel straks dood is XD
      Stukje uit Wikipedia: OGame is een Duits massively multiplayer online game met op zijn hoogtepunt meer dan twee miljoen leden wereldwijd. Het spel is tekstgebaseerd en draait in een webbrowser. De thematiek is "ruimte oorlog".

      Ik heb zo het vermoeden dat je het het woord 'ruimte oorlog' niet goed snapt.
    • TheDutchRitual wrote:

      dutchpride wrote:

      Zet als title: Trieste def bash
      Gedaan

      dutchpride wrote:

      winst heb je totaal niet of tel je de erepunten mee?
      Ere-punten zijn een soort valuta in het spel dus ja.

      dutchpride wrote:

      voor op de veiling?
      Wie stemt op de veilig met g.s?

      dutchpride wrote:

      Als je zo doorgaat komt er met een jaar weer een merge omdat de boel straks dood is XD
      Stukje uit Wikipedia: OGame is een Duits massively multiplayer online game met op zijn hoogtepunt meer dan twee miljoen leden wereldwijd. Het spel is tekstgebaseerd en draait in een webbrowser. De thematiek is "ruimte oorlog".
      Ik heb zo het vermoeden dat je het het woord 'ruimte oorlog' niet goed snapt.
      een woord : Fatsoen.. uitleg :
      Fatsoen is het voldoen aan de geldende normen en waarden. Fatsoen kan worden gezien als een groot aantal sociale conventies, die worden bijgebracht aan een kind tijdens de opvoeding door de ouders. Een begrip dat lijkt opfatsoen is moraal. De moraal wordt echter veelal gezien als iets hoogs, met een hoger doel...

      Maar dat ken jij niet.. anders zou je dit soort dingen niet doen
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Nouja ik zie dit eerder als spelbederf dan vliegen voor winst of wat dan ook..

      kan je wel zeggen dat je een grote vloot hebt..
      maar tegenwoordig kan iedere noob een vloot kope van gs DM
      blijkt maar weer met jou he
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Stephan wrote:

      Nouja ik zie dit eerder als spelbederf dan vliegen voor winst of wat dan ook..
      Wat jij 'vind' en wat het 'is' zijn 2 verschillende dingen. Lees de regels over spel bederf nog eens na zou ik zeggen. Spelbederf



      Stephan wrote:

      kan je wel zeggen dat je een grote vloot hebt..
      maar tegenwoordig kan iedere noob een vloot kope van gs DM
      blijkt maar weer met jou he
      Had ik maar de luxe om 90 mil aan punten te kopen ;( . Vraag me af hoe veel geld dat wel niet zou kosten. 10/20 duizend?
    • Smoothly wrote:

      welke vloot had de tegenstander ? Ik zie geen vloot ...
      Boven aan de slag heb ik neergezet dat hij zijn vloot niet had gesaved. +/- 15 min van te voren had ik een spy gedaan. Daar zag ik dat hij vloot nog steeds niet gesaved had. laatste paar min vergeten om te chekken.
    • Dikke biem bam bom slopen! Jammer dat de vloot is vertrokken maar ik zou ook niet veel langer blijven hangen als er 3.000 ballen boven m`n hoofd zweven.
      Verder moet iedereen zich niet zo druk maken om TDR...nergens voor nodig natuurlijk!
    • Treinrek wrote:

      Hij zei dat ie online was toen die offline was, waarna hij 3 min voor impact online kwam. Sterk verhaal!
      Ik gok dat die de rips zag hangen voor nog een paar uur, berichtje stuurde dat die er was en gewoon op tijd voor de aanval weer inlogde om zeker te zijn dat die niet door vloog? Dat is wat ik van het verhaal maak :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      TheDutchRitual wrote:

      Meneer vertelde dat hij online was. maar had niet gesaved. Dus ik besloot om stug door te vliegen. helaas kwam hij de laatste 3 min online.
      En dus plaats je het rapport voor??
      Sterrenregen :P
      dat doet tdr PUUR voor vernedering van JP ! had eerder de dag al een vlootje gecrasched bij hem..
      we hadden deze vloot gevolgd via falanx …
      klopt wat JP zei... hij wou tot het laatst wachten met wegsaven vloot om minimaal gs te laten stelen
      ruim op tijd melding gemaakt naar aanvaller.. dus het doorvliegen was puur treiteren
      alles vanwege oude vete in de uni van voor de merge dat JP weigerde deut te leveren aan TDR
      dus het bashen van JP door de "held" TDR zal nog wel een poosje doorgaan Bah Bah Bah
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • Huh?
      Als je een hele berg rommel (lees DEF) te verliezen heb aan 3000 inkomende sterren en je gaat je huffie pas 3 min voor tijd saven ivm wat minimale GS dan snap je de game niet helemaal. Iets met (geheime) opslagen die een paar uur GS veilig stellen etcetc.
      ja 3 min voor inslag zou ik ook doorvliegen.

      penny wise en pound foolish noemen ze dat, hier is dat dus nog een tandje erger.

      ===
      Tip: scrap die DEF rommel en ga er mee spelen/ aka wat nuttigs doen zou ik zeggen.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!