[TOT: 55.110.000] wessel [ESA] vs. BlackHawk [Playbook] & JamesCameron [Playbook] (A: 4.830.000, D: 50.280.000)

    • Lekker gedaan wessel, bouw er wat leuks van. Lef wordt zo beloond.

      En laat ik als alli leider van ESA even zeggen dat er geen alliantie, nap of wat dan ook is tussen ESA en BRO.
      Als er mensen onderling afspraken hebben gemaakt is dat tussen hen en niet tussen de allianties. Ik krijg zelf vaak genoeg spios van die gasten en wessel heeft gister bijvoorbeeld nog wat van swami geprakt.

      Dat jullie geen def bouwen en het daardoor makkelijk winst pakken is, is hoe jullie het spel spelen. Heeft volgens mij ook niks met maantjes proberen op te blazen te maken. En aangezien jullie de grootste vloten hebben, lijkt het me niet meer dan logisch dat we wel hulp zoeken bij elkaar als dat nodig is. Maar dat was voor de merge niet anders, dus je hoeft je zeker niet speciaal behandeld te voelen.
      10 AGS top 10 - Zagrada
      2 Solo top 10 - Zagrada
    • GeneralDuke wrote:

      Hmmja ik vind het ergens wel ironisch dat wij van “lucky ogame” worden beschuldigd door een alliantie die bijna alle slagen aan lucky ogame te danken heeft. Alleen James’ slag op Plofs vernietigers getuigt van enige skills.

      OT: Ik kan nog écht ontopic reageren want ik heb nog niet gedaan. Mooi gedaan wessel, heerlijk om te lezen. Geniet van de winst en James GLRB :)
      hahahah Lucky? ik vind de discussie wel grappig, volgens mij heb ik ook nog een aardige hit gemaakt op Fire Rain op de counter.. daarnaast heb ik echt wel laten zien dat ik niet bang ben om te vliegen, activiteit of niet XD

      Takeoff wrote:

      Hoezo niet nadenken, hier zijn de redenen waarom je m'n maan kon slopen met een uitleg waarom het kdom is

      - Je was bang dat ik op Black zou vliegen, ik kan een mw over vliegen
      - Je wilde mijn lanx weghalen, er zijn meerdere lanxen in bereik van dat gebied
      - Je dacht dat ik er iets mee te maken had en plofte als wraak m'n maan, gewoon nutteloos want die word wel herbouwd van jouw gs
      - Je dacht m'n vloot te pakken, blijkbaar denk je dat ik dom ben maar dat zeg je alleen omdat je salty bent omdat ik door vlieg als je on bent wanneer je weer een of andere vage actie hebt gedaan

      Enige wat Playbook bij mij heeft gedaan is nu 1 maan blazen en van 2 planeten werf gesloopt, ik heb met Bro Klapstoeltje gesloopt. Zonder DM ook nog. En je hebt je planeet niet herplaatst met gratis DM, je hebt een maan neergezet en met DM een spronger erop gedaan

      En dat ik niet zulke assumptions doe normaal is omdat er meerdere mogelijkheden zijn waarom iemand iets doet. Ik krijg regelmatig van Playbook te horen (of mensen van Bro krijgen het te horen) dat we niet moeten idlen op een kolo of andere assumptions met wat wij aan het doen zijn terwijl dat niet eens onze bedoeling is, dus wie is er dan dom
      Ja, hè hè dat was ook niet zo moeilijk... als ik gewoon even met RL dingen bezig ben en geen oog heb voor ogame op dat moment XD was idd een mooie hit, maar erg speciaal? niet echt. Dan had je me full fleet moeten pakken voordat ik alles omzette. Overigens word er ook geroepen dat ik weken lang niet gesaved heb... ik heb idd een paar dagen niet gesaved, toen kwam de ags en de counter op fire rain. daarna eigenlijk altijd wel.

      Ik snap ook niet echt waar al die haat vandaan komt tussen Bro en Playbook... ja er word hier en daar wat heen en weer geraid, gebashed en opgeblazen.. maar dat is het spel, ik vind het niet waard om voor 5 a 6 mil winst te gaan vliegen op iemands planeetje, iemand anders daarin wel en dat is zijn goed recht.

      Laten we nou eerlijk zijn, het is en blijft een oorlogspelletje, maar heb wel respect voor je medespelers... ik ben dat bekvechten een beetje zat aan het worden.
      Als jullie allemaal nou eens gaan jagen en slopen ipv elkaar berichtjes gaan lopen sturen omdat er weer een maan opgeblazen of een planeetje gebashed is... dat hoort gewoon bij het spel. Niet vergeten dat er spelregels opgesteld zijn om oneerlijke praktijken tegen te gaan.

      Hoe oud zijn jullie nou... gedraag je dan ook een beetje volwassen ipv de bloed onder elkaars nagels vandaan halen als een stel bescheten peuters.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:


      hahahah Lucky? ik vind de discussie wel grappig, volgens mij heb ik ook nog een aardige hit gemaakt op Fire Rain op de counter.. daarnaast heb ik echt wel laten zien dat ik niet bang ben om te vliegen, activiteit of niet XD
      Je hebt gelijk, ik heb niet lang genoeg nagedacht. Jouw counter op fire rain was ook geen simpele sleep, spot, sim, fly. My bad ^^

      OT: Net als die hit is dit een prachtslag :thumbsup:
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167
    • Ik was ook niet met ogame bezig maar met rl toen James mij pakte en jullie noemen mij constant noob ;(

      Overigens toch ik nog vloot had ben ik de enige die hier een puintime niet op eigen puin heeft getimed en een terug getrokken plaatsing + met mijn minivloot meerdere topvloten heeft weten neer te halen door moord en brand te schreeuwen bij de top, maar dat wordt weg gezet als dat je het solo niet kan ofzo :P

      Wat is skill in dit spel... iedereen snapt de theorie van alles wat je mogelijk kunt timen ook wel. Uitvoeren is een tweede, vaak hangt het ook van tijd af die je eraan te besteden hebt. Normaal zeg ik niet van 'oh kijk mij pro zijn', maar als je voortdurend zegt dat onder andere ik een noob ben dan vraag ik mij af wat ik nog moet doen dat meer pro is.

      Mijn prioriteit met investeren van winst heeft meestal bij mijntjes gelegen, mijn vloot bouw ik langzaam op. De laatste 10 mil punten die ik in mines heb gestoken had ik ook in vloot kunnen steken en had ik ook een topvloot gehad, maar goed heb daar niet perse de behoefte aan of de tijd voor om er echt waarde uit te halen :P

      Gewoon lekker door noodlen dus 8) volgens mij zijn jullie toch allemaal noobs, als ik mn best ging doen dan zou het pas gevaarlijk worden hier... :saint:

      Zo ben ook weer klaar met mn ego boosten, wou graag even mee doen met het wedstrijdje ver pissen :thumbsup:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Ik was ook niet met ogame bezig maar met rl toen James mij pakte en jullie noemen mij constant noob ;(

      Overigens toch ik nog vloot had ben ik de enige die hier een puintime niet op eigen puin heeft getimed en een terug getrokken plaatsing + met mijn minivloot meerdere topvloten heeft weten neer te halen door moord en brand te schreeuwen bij de top, maar dat wordt weg gezet als dat je het solo niet kan ofzo :P

      Wat is skill in dit spel... iedereen snapt de theorie van alles wat je mogelijk kunt timen ook wel. Uitvoeren is een tweede, vaak hangt het ook van tijd af die je eraan te besteden hebt. Normaal zeg ik niet van 'oh kijk mij pro zijn', maar als je voortdurend zegt dat onder andere ik een noob ben dan vraag ik mij af wat ik nog moet doen dat meer pro is.

      Mijn prioriteit met investeren van winst heeft meestal bij mijntjes gelegen, mijn vloot bouw ik langzaam op. De laatste 10 mil punten die ik in mines heb gestoken had ik ook in vloot kunnen steken en had ik ook een topvloot gehad, maar goed heb daar niet perse de behoefte aan of de tijd voor om er echt waarde uit te halen :P

      Gewoon lekker door noodlen dus 8) volgens mij zijn jullie toch allemaal noobs, als ik mn best ging doen dan zou het pas gevaarlijk worden hier... :saint:

      Zo ben ook weer klaar met mn ego boosten, wou graag even mee doen met het wedstrijdje ver pissen :thumbsup:
      hahaha true, ik had ook als van ouds alles in vloot kunnen blijven steken om vervolgens geen tijd meer te hebben en 0,0 basis te hebben xD maar swami, wij van de oude garde blijven altijd noobs, dat weet je toch xD jij hebt een reputatie van rebuilden en ik ook xD weet wel dat als jij weer serieus gaat doen ik dat ook ga doen :D
      -Niets Interessants te melden-
    • Ik wil even melden dat ik ook nooit zomaar iemand uitscheld ofzo. Het begon namelijk op Discord. Een heleboel krijgen dat niet mee maar HT zit, sinds de merge, niks anders te doen dan ons te kleineren, ons conjo's te noemen en weet ik veel wat nog meer. Daar komt mijn haat weg.

      Verder heb ik aan niemand een hekel bij Playbook. Het manen blazen enzo is niet mijn speelstijl maar daarom respecteer ik het nog wel. Maar de vernederende manier waarop HT tegen ons praat vind ik echt niet kunnen. Ik geef ook eerlijk toe dat ik ook flink heb terug gescholden, maar wel met nadruk dat het een reactie was.

      En als er een vloot van Bro gepakt wordt dan is het jammer maar hoort erbij, dan zie je mij ook niet schelden. Maar zodra HT met zijn enorme arrogantie stoer gaat doen is het voor mij snel klaar. En hij is dan misschien mod en alles hier maar het is grof schandalig wat hij achter de schermen allemaal probeert (ik ben prima op de hoogte, ik noem alleen niks want het is me in vertrouwen verteld allemaal).

      En wat betreft skills, dat hebben we allemaal. De een heeft iets meer achter z'n naam staan dan de ander maar we snappen heus het spel wel.

      Ik hoop dat dat ook een beetje opheldering geeft van mijn kant (voor wie het wat boeit :P). Ik neem zelf in ieder geval een pauze voor onbepaalde tijd ivm drukte in real life.
    • Sowieso moeten we hierop gewoon reageren, want ik zie mijn naam voorbij komen.
      Wat begon als een dolletje tussen 2 grootmachten ( zie 2 actieve allianties ) is uitgelopen tot onnodig gehaat om niks. Er is her en der veel naar elkaar toegegooid en ook wel van mijn kant, waaronder ik dat van mij juist weer zag als reactie naar eerdere shizzles. Als 1 van ons neergehaald wordt, dan lach ik ze ook gewoon uit. Als iemand mij zou crashen, eenieder wie, dan zou ik ze ook feliciteren, want dan raak ik misschien gemotiveerd om te gaan minen.
      Wat mij tegenviel was het koude welkom vanaf dag 1 dat we in de uni kwamen en dat steeds weer een onderwerp moet zijn in berichten. Ik heb met meerdere spelers van Bro gewoon normaal contact, maar ik mag me zeker wel verdedigen in de shit die over me verteld wordt dat hoogstwaarschijnlijk niet eens waar is, maar daar zijn er teveel alpha's voor in beide groepen.

      Je hebt mij ook niet zien reageren in slagen als:

      [TOT: 63.600.000] Swami_dude [Bro] vs. Villain [Playbook] (A: 7.824.000, V: 55.776.000)
      [TOT: 98.237.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 4.877.000, V: 93.360.000)
      [TOT: 20.881.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 375.000, D: 20.506.000)
      [TOT: 78.444.000] Gambit [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 6.339.000, V: 72.105.000)
      [TOT: 895.339.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 24.214.000, V: 871.125.000)


      Sowieso zitten er aan beide kanten genoeg skills. Bij andere spelers zitten ze er ook wel. Vaak is het het gebrek aan tijd, motivatie e.d. wat de inactiviteit maakt bij een speler en het makkelijker wordt om iemand te knakken.
      Lichte arrogantie is er wel ja. Niet om het spel of de skills, want dat maakt mij echt niet uit of ik meer plezier in het spel heb of niet. Meer om de manier hoe wij neergehaald werden vanaf dag 1 in de uni, puur en alleen omdat een groter account dan de toenmalige nr1 naar de uni kwam en daarmee direct een slag plaatsvond.

      Het zal toch niet uitmaken van wat ik zeg, want er is al een soort van vooroordeel en een andere manier van lezen. Neemt niet weg dat ik wel een verhaal kwijt mag.

      P.s. ben benieuwd wat ik allemaal van horen zeggen door een derde, vierde partij, achter de schermen probeer?
    • Je was wel weken voor de merge al aan het roepen op discord dat je Trucker naar Zagadra te halen om ons te slopen :P

      Verder ben ik niet heel actief op #ogame.nl sinds dat dit speelt, gewoon omdat ik eigenlijk weinig zin heb in ogame drama :) Volgens mij is er zeker wel een zekere houding geweest van 'we gaan die noobs eens leren ogame'n' dus ik snap dat dit sommige in het verkeerde keelgat schiet. Ik heb verder eigenlijk niet zo heel veel zin in die hele ruzie, 't is daarom dat ik mij over het algemeen nogal afzijdig heb gehouden en eigenlijk met name met Gambit, James en Klapstoeltje contact heb gehad die er ook niet zo aan mee doen :P

      Naar dat ik begrepen heb zijn namelijk voornamelijk HT, Blackhawk, Takeoff en Plofkop elkaar op een gegeven moment overal gaan bashen, maar toen was ik al semi miner (door james :whistling: ) en m'n vloot constant aan het saven 8)

      Haalt niet weg dat ik je nog steeds neer wil halen HT :D Heb alleen geen vloot en tijd meer :(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Ik heb niemand gebashed tho. 1 keer gingen BH en ik voor de grap bij Plofkop inner liggen, toen ging ie in vmode. We hadden geen plannen niks...
      Bij Takeoff alleen van de week maan geknakt om te kijken of hij dirty savet om later op BH te vliegen. Verder alleen van hem aanvallen mogen ontvangen als ik een maan van Lurtz heb geprobeerd te knakken, waarbij dan half Bro bij mij langskwam. Daar heb ik verder ook niks mee gedaan. Ben ook al afk as shit.
      Verder was de merge een week van tevoren aangekondigd. Heb alleen gemeld dat ik Trucker meegevraagd had, omdat wij als nieuwste uni bij een groep met spelers komen waarvan er 30 spelers sowieso al hoger staan dan onze hoogste spelers ( give or take ) en dat ik me moet kunnen indekken. Dat er dan dingen verdraaid worden is niet echt mijn schuld?
    • Ja mij maakt het verder niet zoveel uit, hou mij er liever buiten, komt de sfeer niet echt ten goede en ik ben eigenlijk al sinds een paar weken langzaam m'n motivatie aan het verliezen o.a. met de wat negatieve sfeer die er soms hangt...

      Ik ben gaan terug lezen in dit topic en ik vind dat je zelf ook best wel erin vliegt met je opmerking over lucky ogame, volgens mij hapte daar de meeste mensen op, terwijl je zelf eigenlijk al weken roulette speelt met manen en gokt dat daar een vlootje gesaved is ofzo, dus is dat niet meer lucky ogame? :P Je plaatst jezelf daarbij wel boven het gepeupel om het zo te noemen en tja als je gaat rond lopen verkondigen hoe geweldig je bent is het niet gek dat sommige daar aanstoot aan nemen :/

      Dus ik zie het slachtoffer zijn van dat wij allemaal tegen je zijn nu ook weer niet op die manier... Playbook heeft ook wel eens uitgelokt, misschien voor de fun of om te trollen, maja dan denk ik wie de bal kaatst... Harde woorden worden ook niet altijd geschuwd van jullie kant.

      Verder ga ik er niet op in, ik zelf ben sowieso niet bezig met een vete oid, ik krijg alleen af en toe dingen mee op discord en ik heb ook wel eens PM's met 'officiele waarschuwingen' gehad voor normale raidjes. Verder heb ik eigenlijk alleen gelegenheidsnaps en is de enige buiten Bro die nog actief is volgens mij een Playbooker genaamd Gambit :D Zoals gezegd heeft Wessel zelfs m'n werfproductie nog weg gesnoept laatst. Lijkt me wel logisch dat als je een grotere speler wilt pakken je ook buiten je alliantie kijken af en toe. Dat wil nog niet zeggen dat je voor de rest altijd samen werkt. Voor jullie komst vloog ik ook met Psy en met Gambit en met Rob, dus tja 't is een beetje de gelegenheid die zich voor doet.

      Lijkt me handig als gewoon iedereen wat minder fel reageert en als je niets goeds te zeggen hebt zeg dan gewoon niets :thumbup: ofja van mij mag iedereen nog wel z'n mening geven hoor, fuck it wat boeit het mij ook, ik ben gewoon te oud om hier nog dagen mee door te gaan zoals vroeger toen we nog echt aan drama deden hier op het forum :P Dit topic brengt mij wel terug naar de good old days :love:

      Overigens ga ik niet de onschuld zelve spelen, ik heb ook wel eens even gebotst met James over sats bashen enzo, nu heeft die geluk dat ik daar geen tijd meer voor heb :saint: . Met jou HT denk ik minder, behalve dat je mijn maan opblies voor de fun helemaal in het begin, maar daar hebben we denk ik geen woorden over gewisseld... Maakt ook niet uit, ik ken veel in playbook nog van vroeger, dus voor mij was het toch meer ingame rivaliteit in het begin dan wat anders. Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd, jullie mascotte willie helpt ook niet echt mee met zijn getrol de hele tijd. Probleem is met name dat er wordt gedaan of dat we complete noobs zijn, dat stuit de één wat meer tegen de borst als de ander denk ik en dan worden er dingen terug gezegd. Naja de boel escaleert met elk stapje weer wat meer lijkt het ^^

      Ik ga me er denk ik weer gewoon buiten houden verder, beviel mij eigenlijk ook wel prima :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~

      The post was edited 4 times, last by swami_dude ().