Hitsugaya Toushiro wrote:
Wanneer de Admin online komt, dan zal er in het nieuwspost een bericht komen met de winnaar en een board pm naar deze speler toe met de couponcode.Robbendinho wrote:
Ik neem aan dat ik niet gewonnen heb? Mobiel zie je namelijk geen logo...
Kerstlogo discussietopic
-
-
Dit ziet er toch niet uitIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Kunnen we een poll openen voor de spelers om te stemmen of we dit kerstlogo moeten vervangen door het normale logo?
-
Treinrek wrote:
Kunnen we een poll openen voor de spelers om te stemmen of we dit kerstlogo moeten vervangen door het normale logo?
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Een coupon krijgen voor het afzichtelijk maken van het board
Tussen de regels door kun je ook mooi lezen hoeveel .nl gameforge boeit. -
Treinrek wrote:
Al die moeite voor niks
Nee idd ze hadden hem wel iets mooier erin mogen zetten -
Misschien moeten we een coupon aanbieden aan diegene die dat ding er weer afhaaltIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
-
Treinrek wrote:
graag gedaan boys!! kostte me letterlijk 16 uur, maar dan heb je ook wat. Deze mogen overigens niet gebruikt worden, anders komen er waarschijnlijk boze mensen.
-
Helaas te laat om nog mee te doen voor 2018, Treinrek.
De winnaar van 2018 is bekend; Kerstlogo forum 2018, winnaar
De contest is, zoals HT al aanhaalde in de aankondiging, behoorlijk last minute goedgekeurd. Ik heb vervolgens gekeken naar alle eisen die ik kon vinden waar het logo aan moest voldoen. Helaas is de manier waarop het uiteindelijke logo geplaatst zou worden daar geen onderdeel van geweest. Mijn hoop was dat, aangezien personen met meer toegang dan ik dit moesten doen, dit iets beter zou inpassen in de verdere lay-out. Laten we zeggen dat we voor 2019 daar iets van hebben geleerd.
Anders dan dat, ik heb gisteravond de aanvraag voor het plaatsen van het winnende logo ingestuurd en vandaag staat deze er al op. Ook in Duitsland is het vandaag de maandag tussen weekend en Kerst, dus ik ben stiekem al een beetje blij dat we zo snel resultaat hebben.
Met de kennis van nu, zullen we volgend jaar eerder zijn met het uitschrijven van de contest en kunnen we hopelijk opnieuw geweldige inzendingen tegemoet zien.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Waarom alleen met kerst? Waarom niet iedere maand een nieuw thema?
-
wat een hoop scrol werk zeg kon dat plaatje niet kleiner ??
vind die van treinhek veel mooier met die sleetjes dan dit lompe dingSrG
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0