Vertrek Wish2Die

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Vertrek Wish2Die

      Beste spelers,

      Na inmiddels meer dan 6 jaar actief te zijn geweest binnen het Ogame.nl team, heb ik besloten om mijn taken naast mij neer te leggen en af te treden als GA/IA. Ik heb geschikte opvolgers gevonden in Minime en Revenge en ben er ook van overtuigd dat zij prima werk zullen verzetten.

      Toen ik hier met Ogame begon was ik nog maar een simpel studentje met aardig wat tijd teveel, maar in de afgelopen jaren is mijn leven ontzettend veranderd. Waar ik het me destijds makkelijk kon veroorloven om een paar uurtjes per dag aan Ogame zoet te zijn, heb ik tegenwoordig veel meer andere verantwoordelijkheden en zaken waar ik mijn tijd en energie liever in wil steken.

      Ik ga er verder geen heel erg dramatisch afscheid van maken, ik heb het werk in al die jaren eigenlijk altijd met veel plezier gedaan. Ik zal vast hier en daar niet altijd perfect gehandeld hebben en niet altijd iedereen tevreden hebben kunnen stellen, maar toch hoop ik in ieder geval een positieve bijdrage te hebben geleverd aan de Ogame.nl community.

      Ik wil dan ook iedereen bedanken voor een gezellige tijd, zowel team als spelers. De komende tijd zullen jullie me waarschijnlijk nog wel even zien rondhangen als admin nog, maar dat is voornamelijk om nog wat dingetjes over te dragen en dat soort zaakjes. Op het moment speel ik eigenlijk ook niet echt meer ergens, maar wie weet gaat het wel weer een keertje jeuken en ga ik weer eens spelen en zo. :P Iedereen weet wel een beetje hoe dat gaat. In ieder geval iedereen nog een ontzettend fijne jaarwisseling gewenst en natuurlijk de beste wensen ook verder voor 2019. :)

      Met vriendelijke groet,
      Wish2Die

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.