Nieuwe SOLO NR 1 [TOT: 1.692.672.000] FLAIR [TNO] vs. Masterchief [BSG75] (A: 329.577.000, V: 1.363.095.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuwe SOLO NR 1 [TOT: 1.692.672.000] FLAIR [TNO] vs. Masterchief [BSG75] (A: 329.577.000, V: 1.363.095.000)

      ~HT @10-10-'19 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10.


      Ik had vandaag al een keer eerder op hem gevlogen vandaag en dat mislukte ruimschoots, ik vloog ook vanaf 22 stelsels afstand.

      Dus kwam ik tot de conclusie dat het wel handig was op mijn ploffer te gebruiken en de vliegtijd wat in te perken :)

      Bovendien kostte het per poging zo'n 11 miljoen deut dus was het beter om mijn kolonisatiebootje te pakken en innerstelsel te gaan liggen :)

      Eenmaal aangekomen op mijn ploffer gewacht tot ik "masterchief" ff off zag gaan en toen gelijk gevlogen(vliegtijd 10 min 40 sec)

      En het was gelijk de eerste poging raak :D mijn timing was achteraf perfect want hij kwam denk ik 2 min na impact online en heeft nog wat puin kunnen rapen, maar dat mag de pret niet drukken



      FLAIR presenteert u wederom een nieuwe SOLO nummero uno :)




      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller FLAIR [TNO]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 15.555
      Licht gevechtsschip 147.845
      Zwaar gevechtsschip 24.120
      Kruiser 22.240
      Slagschip 6.769
      Interceptor 5.291

      _________________________________________

      Verdediger Masterchief [BSG75]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 2.501
      Groot vrachtschip 1.350
      Licht gevechtsschip 73.343
      Zwaar gevechtsschip 2
      Kruiser 10.000
      Slagschip 2.500
      Kolonisatieschip 5
      Recycler 7.600
      Spionagesonde 217
      Bommenwerper 500
      Zonne-energiesatelliet 500
      Vernietiger 600
      Ster des Doods 14
      Interceptor 2.300
      Raketlanceerder 1.316
      Kleine laser 1.000
      Grote laser 250
      Gausskanon 40
      Plasmakanon 10
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller FLAIR [TNO]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 10.570 ( -4.985 )
      Licht gevechtsschip 99.334 ( -48.511 )
      Zwaar gevechtsschip 19.215 ( -4.905 )
      Kruiser 20.963 ( -1.277 )
      Slagschip 6.518 ( -251 )
      Interceptor 5.121 ( -170 )

      _________________________________________

      Verdediger Masterchief [BSG75]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      39.944.925 Metaal, 6.876.804 Kristal en 16.465.283 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 329.577.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.363.095.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 524.280.500 metaal en 264.487.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 63.287.012 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      482.550.500 Metaal en 222.757.500 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 295.627.425
      Kristal: 132.029.304
      Deuterium: 11.361.283
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 439.018.012 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -868.629.925
      Kristal: -440.406.804
      Deuterium: -117.345.283
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.426.382.012 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Mooi volgehouden, goed gespeeld en perfect getimed meer kan ik er niet van zeggen.
      Ik ben de laatste tijd erg slordig dus dit zat er aan te komen. Het is voor mij tijd om te stoppen maar ik heb tocht 112 dagen lol gehad met een leuke alliantie. Bedankt heren.

      bedankt en hopelijk tot in een ander universum.


      ga
    • Mooie slag Flair, lekker winstje ook.

      Jammer dat je stopt Master! succes met de aanstaande veranderingen!

      ~Whoop
      If U Mess With The Best, U Simply Die Like The Rest!


      - Whoop


      Taurus.nl (on hold) / 4x Gevorderde / 0x Expert / 6 RIP-kills
      Eridanus.nl (Active) / 3x Gevorderde / 0x Expert / 1 RIP-kills
    • Poh. Wat een zwaar geweld. Gefeliciteerd flair met de slag.

      Jammer masterchief dat je stopt. Ik wens je succes in het echte leven.


      De server is dus weer een fleeter armer. Zijn we nu dan toch echt onder de 10 actieve fleeters gekomen? ;)






      Ps. 10 minuten is wel pauper snel , kan dus blijkbaar niet eens meer een potje kleien in rust als er iemand innerstelsel ligt
    • wordt tijd dat je TNO gaat verlaten Flair...

      @Koffie, ik proestte m'n bakkie pleur over 't toetsenbord bij het lezen van je laatste zin :thumbup:
      If U Mess With The Best, U Simply Die Like The Rest!


      - Whoop


      Taurus.nl (on hold) / 4x Gevorderde / 0x Expert / 6 RIP-kills
      Eridanus.nl (Active) / 3x Gevorderde / 0x Expert / 1 RIP-kills
    • Kan me de slordigheid wel voorstellen Chief, maar als hij al een poging waagt dan moet je toch iets scherper worden :P
      Netjes gedaan Flair, ouderwets ploffen houd ik wel van :)
      Houdt ons ook scherp ipv dat uurtje gaat wel goed ;)

      TNO verlaten voor wat uitdaging lijkt me ook wel wat.... Beetje sonde voor je targets zo =p
    • Ze vallen als vliegen uit de lucht, stop er eens mee FLAIR :P

      Leuk zo'n sportieve reactie te lezen Masterchief 8)


      Koffienoff wrote:

      Ps. 10 minuten is wel pauper snel , kan dus blijkbaar niet eens meer een potje kleien in rust als er iemand innerstelsel ligt
      Klopt, dat heeft Von Stauffenberg me ook al duidelijk gemaakt ondertussen, het wel 'n leuke uitdaging :P


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • discordia wrote:

      Goku ssb xalynth wrote:

      Waarom zit je eigenlijk in een ally?
      Waren die van TNO bang van je??
      Je bent een ally op je eigen man!
      Mooie slag! Nr 1 in de stand zonder twijfel
      hihihihihihi omdat wij gewoon verdomt gezellig zijn.Maar heb meer het idee dat jullie wat angstig zijn voor een allie met maar 5 man buiten de vmode.
      Ontopic blijft natuurlijk een giga klapper.
      Yay trashtalken!

      Even je bubbel prikken, enige die wat presteerde (publiekelijk) bij tno waren/zijn flair, terra en gier.schijnt ook nog dat zwijn af en toe wat doet, maar totaal incognito.. Rest doet zo weinig dat ik af en toe afvraag of tno nieuwe leden heeft.

      Zijn zelfs mensen die het presteren letterlijk 0 erepunten hebben gefarmd met een van de grotere vloten sinds de gangbang op mij


      Conclusie is dat tno gemaakt wordt door flair, en daar blijft het hij, rest is nu een een beetje karig
    • discordia wrote:

      Mijn conclusie is dat met uitzondering van Flair niemand wat presteerd in deze uni,dus om dan maar uit deze uni te stappen is ook weer onzin.
      En naar ere punten kijken is onzin dat doe je alleen als je er zelf genoeg hebt,sommige doordat ze hun vloot zijn kwijt geraakt :)
      Conclusie is dus wat doet Flair in Tno?
      Terra was ook een fleeter maar die is al een maand in v mode..
      Uiteindelijk zal hij beseffen dat er geen fleeters meer zijn om op te vliegen..
      Het is dpijtig dat de uni zooo dnel is leegelopen.. we zouden nu al een merge moeten hebben eerlijk gezegd..

      Wij nog met 5 actieve leden van de 9?
      Ja idd dat is waar.. ooit 3 maand heleden waren we nog met 18!!!!
      Daar heb je gelijk in.
    • discordia wrote:



      En naar ere punten kijken is onzin dat doe je alleen als je er zelf genoeg hebt,sommige doordat ze hun vloot zijn kwijt geraakt :)
      Volgens mij snap je het niet helemaal. Erepunten is daadwerkelijk een weerspiegeling wat iemand heeft bereikt met zijn eigen vloot (of gesloopt te zijn ;))

      Als iemand meerdere weken/maanden is het rood staat. Zonder dat die naar boven komt.. Dat is een weerspiegeling van een falende fleeter die niets doet, ongeveer de rest van tno :)


      Tno is en blijft een grap als alliantie.. Enige reden dat die bovenaanstaat is door een twee, misschien drietal spelers die beter zijn dan de rest van de uni.. Die handjevol spelers die wel respect krijgen van de medespelers.
    • Koffienoff wrote:

      discordia wrote:

      En naar ere punten kijken is onzin dat doe je alleen als je er zelf genoeg hebt,sommige doordat ze hun vloot zijn kwijt geraakt :)
      Volgens mij snap je het niet helemaal. Erepunten is daadwerkelijk een weerspiegeling wat iemand heeft bereikt met zijn eigen vloot (of gesloopt te zijn ;))
      Als iemand meerdere weken/maanden is het rood staat. Zonder dat die naar boven komt.. Dat is een weerspiegeling van een falende fleeter die niets doet, ongeveer de rest van tno :)


      Tno is en blijft een grap als alliantie.. Enige reden dat die bovenaanstaat is door een twee, misschien drietal spelers die beter zijn dan de rest van de uni.. Die handjevol spelers die wel respect krijgen van de medespelers.
      Beweren dat discordia het niet helemaal snapt zou ik nu ook weer niet doen :P

      Verder is het misschien interessanter om naar de militaire vernietigd / verloren stats te kijken in plaats van naar eerpunten. Heel dat eerpuntensysteem is vaag en vormt vaker vertekend dan een accuraat beeld.

      OT:
      Prachtige slag Flair, waar zijn de zware bootjes?


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • Koffienoff wrote:

      discordia wrote:

      En naar ere punten kijken is onzin dat doe je alleen als je er zelf genoeg hebt,sommige doordat ze hun vloot zijn kwijt geraakt :)
      Volgens mij snap je het niet helemaal. Erepunten is daadwerkelijk een weerspiegeling wat iemand heeft bereikt met zijn eigen vloot (of gesloopt te zijn ;))
      Als iemand meerdere weken/maanden is het rood staat. Zonder dat die naar boven komt.. Dat is een weerspiegeling van een falende fleeter die niets doet, ongeveer de rest van tno :)


      Tno is en blijft een grap als alliantie.. Enige reden dat die bovenaanstaat is door een twee, misschien drietal spelers die beter zijn dan de rest van de uni.. Die handjevol spelers die wel respect krijgen van de medespelers.
      Hmm. Beter dan de rest? Meer tijd dan de rest. 's Nachts mensen crashen die niet saven heeft niet echt wat met kwaliteiten te maken