Nieuwe SOLO NR 1 [TOT: 1.692.672.000] FLAIR [TNO] vs. Masterchief [BSG75] (A: 329.577.000, V: 1.363.095.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • TNO doet het wel schattig

      n00dles is by far de beste alliantie (uiteraard)

      rest van het universum stelt niks voor. Stel je eens voor hoe hoog wij allemaal zouden staan als we niet de hele tijd gecrasht worden :D

      def gl@rl

      fleeten in je eentje is ook maar zo alleen, dus ik snap Flair wel. (als je je best doet mag je misschien bij ons)

      xoxox

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Ik heb de eerste maanden in deze uni bewust solo gespeeld omdat het spelersaantal per uni anno 2019 nou eenmaal niet bepaald te wensen overlaat.

      Op een gegeven ben ik bij een alliantie gegaan omdat ik wat motivatieproblemen kreeg en gezelligheid miste. Ik had in die tijd al contact met Terra dus TNO was de eerste optie.
      Bovendien zaten/zitten er ervaren spelers in waarvan ik dacht dat ik er nog wel wat aan kon hebben, en dat is ook gebleken :)

      Ik heb voor Eridanus dit spel in jaren niet gespeeld. Alle basisskills had ik nog wel dat verleer je niet! Maar er zijn ook de nodige dingen verandert zoals ronde melkwegen bijvoorbeeld, als ik daar vragen over had kon ik bij hun terecht.

      Het is jammer dat we bij TNO nu in principe nog maar met 4 actieve spelers over zijn, maar het is zoals het is. Overigens zijn we met zijn 4en wel een hecht clubje en blijven we elkaar motiveren ondanks dat het af en toe toch wel redelijk saai is.

      Het is echt onzin als mensen zeggen dat ik alleen TNO ben, ik ben de enige die ervoor kiest om zijn slagen hier op het forum te posten maar dat betekent niet dat ik ook de enige ben die ze maakt ;)
      Zwijn, Discordia en Anonymus kiezen ervoor dat niet te doen en dat is hun goed recht, ik kan ze daar moeilijk toe verplichten

      Dan voor de rest heb ik een aantal mensen nog wel wat te zeggen:


      @Spacefighter bedankt voor de uitnodiging maar ik zit op de juiste plek bij TNO :D

      N00dles de alliantie die ooit pretendeerde het nieuwe opleidingsinstituut te zijn voor beginnende spelers, blijkt uiteindelijk alleen maar een grote sponsor van Gameforge. Ik heb sterk de indruk dat er je daar weinig basisskills worden bijgebracht zoals vertragen :P Het eerste en enige wat je bij N00dles wordt geleerd is hoe je zo efficiënt mogelijk met DM moet omgaan :D


      @zjweele13 Misschien moet jij eerst eens leren het respect op te brengen om iemand gewoon te feliciteren met een slag, daarna mag je van mij alle onzin uitkramen die je wilt, we leven tenslotte in een vrij land ;) Dan ten tweede het spelen in de nacht! Buiten het feit dat ik niet goed snap wat hier mis mee is, komt dit echt misschien hooguit 1x per week voor ofzo. Vaak na een uitgelopen online pokersessie bijv en ik wil nog ff wat ontspannen.

      1 nacht kan ik me overigens nog goed herinneren. Dat was de nacht dat Terra en ik een hit hadden geplanned op een speler genaamd "kuikentje" er waren nadat er om 3 uur opnieuw ingelogd moest worden toen 3 mensen online. En dat waren Terra, ik en ene ZJweele. De eerste 2 waren druk bezig met hun plannen van wat toen destijds een nummer 1 was, en laatstgenoemde was druk bezig met het raiden van i-tjes :rolleyes:


      Ik heb gezegd wat ik te zeggen had nog een fijne zondag iedereen

      gr. FLAIR

      The post was edited 1 time, last by Flairrr ().