Ik koop me er door heen zegt hij naar positie 10! Ik hou van deze man!
Heb je toevallig wat geld over om mijn Golf R te tanken?
Goku ssb xalynth wrote:
Ik koop me er door heen zegt hij naar positie 10! Ik hou van deze man!
discordia wrote:
heb je nu al leden ? en zo ja hoeveel
ik zit er aan te denken om een accountje aan te maken
Sempi wrote:
@Jabba the hut Sowieso het spenden van DM en geld aan een spel.. Is dat wel fair(play)?
discordia wrote:
heb je nu al leden ? en zo ja hoeveel
ik zit er aan te denken om een accountje aan te maken
The post was edited 1 time, last by Yoshi ().
Jabba the hut wrote:
eerder was dat niet eerlijk want je wist niet dat die feature kwam,nu weet je voor het begin van de uni dat je zonder heel veel tijd of beetje geld geen top 10 speler zal zijn.Sempi wrote:
@Jabba the hut Sowieso het spenden van DM en geld aan een spel.. Is dat wel fair(play)?
geld=tijd ik heb niet veel tijd voor ogame maar heb er in ruil wel geld voor over.
Sempi wrote:
Dus dan richt je een alliantie op die gericht is op fairplay..Jabba the hut wrote:
eerder was dat niet eerlijk want je wist niet dat die feature kwam,nu weet je voor het begin van de uni dat je zonder heel veel tijd of beetje geld geen top 10 speler zal zijn.Sempi wrote:
geld=tijd ik heb niet veel tijd voor ogame maar heb er in ruil wel geld voor over.
En je gebruikt een methode (geld, DM) wat ik zie als een extra booster, om top10 te halen. Dat gaat je idee om fair te playen toch volledig voorbij?
Ik denk dat je je niet hoeft te vervelen de komende tijd Jabba
Anuvinda wrote:
Ik denk dat ik ook maar eens ga beginnen in deze uni.
En ik weet al wie ik helemaal kapot ga bashen.
discordia wrote:
Zal er in deze uni dan alleen maar eerlijk gespeeld worden ?
Straks moet je,je eigen planeten nog gaan iprén
Maar is het niet beter om nieuwelingen een beetje wegwijs te gaan maken in dit spel,een spel dat je begrijpt hou je langer vol en je word niet meer gelijk gecrasht als je uit de noobbescherming komt.
The post was edited 1 time, last by Yoshi ().
Jabba the hut wrote:
iedereen kan die booster aanzetten en niemand is verplicht, en als je dan zegt ja sommige hebben geen geld, ik en andere dm gebruikers hebben geen tijd om zoveel te raiden.dus ik ben wel blij met de oplossingSempi wrote:
Dus dan richt je een alliantie op die gericht is op fairplay..En je gebruikt een methode (geld, DM) wat ik zie als een extra booster, om top10 te halen. Dat gaat je idee om fair te playen toch volledig voorbij?Jabba the hut wrote:
Sempi wrote:
Mijn vraag was: gaat het spenden van DM en geld het idee van 'Fairplay' niet voorbij?Jabba the hut wrote:
iedereen kan die booster aanzetten en niemand is verplicht, en als je dan zegt ja sommige hebben geen geld, ik en andere dm gebruikers hebben geen tijd om zoveel te raiden.dus ik ben wel blij met de oplossingSempi wrote:
Dus dan richt je een alliantie op die gericht is op fairplay..En je gebruikt een methode (geld, DM) wat ik zie als een extra booster, om top10 te halen. Dat gaat je idee om fair te playen toch volledig voorbij?Jabba the hut wrote:
eerder was dat niet eerlijk want je wist niet dat die feature kwam,nu weet je voor het begin van de uni dat je zonder heel veel tijd of beetje geld geen top 10 speler zal zijn.geld=tijd ik heb niet veel tijd voor ogame maar heb er in ruil wel geld voor over.Sempi wrote:
Mijn reactie op jou:
Ik weet dat iedereen die booster aan kan zetten.
Ik weet dat niemand verplicht is om dat te doen.
Waar haal je vandaan dat anderen geen geld hebben?
Je quote berichten zonder antwoord te geven op de vragen die gesteld worden.
Ben benieuwd wat jouw alliantie anders maakt dan een andere alliantie. Als er al een verandering is, je reacties doen vermoeden van wel. Maar iets met een koude kermis en thuiskomen
4 Guests