grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ik snap deze post/discussie niet helemaal,

    Het is een beetje een "de pot verwijt de ketel"-discussie

    DM gebruik
    1. Rene en Simba hebben beide DM gebruikt
    2. Storm heeft DM gebruikt
    Dus hierbij zijn de beide "schuldig", echter maakt het mij niet gek veel uit gezien iemand de servers draaiende moet houden

    Slechte timing/denkwerk:
    1 Rene en Simba hebben geen savety spio gedaan wat ik hieruit bekrijp
    2 Rene en Simba trekken niet terug wanneer er ineens veel vlootpunten bij zijn gekomen --> Wanneer er 1 afwezig is bij inpact is het helemaal slecht
    3. Storm voert een DM ninja uit 5 min voor impact? Hoe dan? normaal werkt dit niet...
    4. Storm savet op puin om zijn ninja te verbergen terwijl de 1e vloot al onder lanx ligt... (beetje doorzichtig)
    5. Storm savet slecht zodat hij onder lanx komt...

    Storm heeft geluk dat ze door zijn gevlogen heeft hij nog wat winst aan over gehouden

    ga zo door en wie weten kunnen anderen de volgende keer ook wat puin mee snoepen :D
  • wauw wauw wauw 400 euri's uitegeven voor een ninja dit gaat echt helemaal nergens meer over ?(

    Ik zit na bijna 5 maanden Eridanus op 50 euro! vind ik meer dan genoeg :D

    Maar goed ik zeg altijd maar zo vloot kan je kopen skills niet, en Stormcion weet nog steeds niet al die tijd hoe die moet vertragen dus het gaat vanzelf een keer mis ;)
  • Hetbeest wrote:

    Super mooie ninja Stormcion, of het nu door gebruik van DM is of niet. En de aanvallers zijn wat mij betreft een stel sukkels, als jullie zijn dat je hele vloot zowat wordt gesloopt dan trek je toch terug lijkt mij?? Waarschijnlijk heeft 1 van jullie het gesignaleerd maar kon de andere niet bereiken waarbij je je maat heb gesteund, lief hoor, maar feit blijft dat jullie alles kwijt zijn. En over het verbruik van DM niet te spreken, ook jullie hebben dat gebruikt anders waren jullie niet zo snel gestegen op de ladder. Dus sukkels geluk met de rebuild, en Stormcion geweldig gedaan.

    Groet Hetbeest.
    knip

    ==Yoshi [13-1-2019 00:56] warn (1 totaal) voor offtopic en het bespreken van een ban

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Heren geweldige slag weer, en bedankt voor het weer uitgeven en kopen van al dat DM,
    waardoor ik dit spel nog steeds kan blijven spelen gratis en voor niets. (ja dat betekent gratis al).
    Dus ik zou zo zeggen gewoon blijven doorgaan, ooit komt het wel goed en bereiken jullie de skills om
    zonder DM te spelen xd :P Haha wilde ook gewoon hier even wat posten. :whistling:
  • gambit wrote:

    Heren geweldige slag weer, en bedankt voor het weer uitgeven en kopen van al dat DM,
    waardoor ik dit spel nog steeds kan blijven spelen gratis en voor niets. (ja dat betekent gratis al).
    Dus ik zou zo zeggen gewoon blijven doorgaan, ooit komt het wel goed en bereiken jullie de skills om
    zonder DM te spelen xd :P Haha wilde ook gewoon hier even wat posten. :whistling:
    blij zijn dat andere dm uitgeven, ....ik ben eerder blij dat ik dm kan uitgeven en het niet boeit hoeveel.
    jij moet tijd aan ogame spenderen. ik hoef dat helemaal niet 0,0 raiden is toch niets leuks aan. alleen dag productie omzetten in wat nuttigs.

    prima vulling tijdens werk en andere momenten van vervelling
    en als ik straks vloot heb en ik verveel me kan ik proberen andere vloten te pakken.

    ogame is goed tegen vervelling nu het weer zo slecht is buiten

    en gratis ik hoef helemaal niets gratis alles wat gratis is, is 90% van de tijd troep. alle goede dingen hebben een goede prijs zo werkt de wereld nu eenmaal
    als 24/7 online moet zijn om uberhaupt mee te komen in het spel is toch geen zak aan man
    net of er niets beters te doen is.

    ik bouw deze acount op spendeer er naar verwachting 1000+ euro aan op termijn en dat geef ik hem weg aan de eerste beste die hem wilt.
    en ga ik weer wat anders doen wat mijn interesse heeft gewekt.


    lekker belangrijk gratis. betaal graag meer als het maar het is zoals ik het graag wil. als gratis betekend in de rij staan of slechter product dan betalen we graag~!!!
    geld is een awsome middel zodat je alleen maar hoeft te doen wat je leuk vind en dingen die je niet leuk vind koop je af.
  • Jabba the hut wrote:

    gambit wrote:

    Heren geweldige slag weer, en bedankt voor het weer uitgeven en kopen van al dat DM,
    waardoor ik dit spel nog steeds kan blijven spelen gratis en voor niets. (ja dat betekent gratis al).
    Dus ik zou zo zeggen gewoon blijven doorgaan, ooit komt het wel goed en bereiken jullie de skills om
    zonder DM te spelen xd :P Haha wilde ook gewoon hier even wat posten. :whistling:
    blij zijn dat andere dm uitgeven, ....ik ben eerder blij dat ik dm kan uitgeven en het niet boeit hoeveel.jij moet tijd aan ogame spenderen. ik hoef dat helemaal niet 0,0 raiden is toch niets leuks aan. alleen dag productie omzetten in wat nuttigs.

    prima vulling tijdens werk en andere momenten van vervelling
    en als ik straks vloot heb en ik verveel me kan ik proberen andere vloten te pakken.

    ogame is goed tegen vervelling nu het weer zo slecht is buiten

    en gratis ik hoef helemaal niets gratis alles wat gratis is, is 90% van de tijd troep. alle goede dingen hebben een goede prijs zo werkt de wereld nu eenmaal
    als 24/7 online moet zijn om uberhaupt mee te komen in het spel is toch geen zak aan man
    net of er niets beters te doen is.

    ik bouw deze acount op spendeer er naar verwachting 1000+ euro aan op termijn en dat geef ik hem weg aan de eerste beste die hem wilt.
    en ga ik weer wat anders doen wat mijn interesse heeft gewekt.


    lekker belangrijk gratis. betaal graag meer als het maar het is zoals ik het graag wil. als gratis betekend in de rij staan of slechter product dan betalen we graag~!!!
    geld is een awsome middel zodat je alleen maar hoeft te doen wat je leuk vind en dingen die je niet leuk vind koop je af.


    Deze man is gewoon aan het trollen :rolleyes:
    ~ Veni Vidi Sempi ~


    Zagadra
    Deimos


  • Bolder wrote:

    Jabba the hut wrote:

    alle goede dingen hebben een goede prijs zo werkt de wereld nu eenmaal
    zeker geen verkering???
    8 jaar samen.....maar uhm mensen zijn geen dingen. en je partner koop je niet. naja dat kan wel maar het is veel beter een partner te hebben die zelf genoeg geld verdient. dan weet je zeker dat ze onafhankelijk is. wat heb je aan vrouw/man die niets voor haar zelf kan zorgen.

    ==Yoshi [18-1-2019 16:07] warn voor off topic

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Leuke slag hoor! Zoals de verdediger aangeeft ook slimgebruik gemaakt van kortingsacties, uitzetten onderzoek en mijntje en boosters.Dus ik denk dat de 400 euro wel meevalt. Al met al een slag tussen veel DM vanbeide kanten. Ook mijn dank is groot, ik kan weer even gratis spelen eneindelijk weer is een ouderwetse flamewar. Hoewel door de immer strenge, dochrechtvaardige Yoshi blijft het allemaal nog binnen de perken.
    Go girls, we want more!
  • Jabba the hut wrote:

    Bolder wrote:

    Jabba the hut wrote:

    alle goede dingen hebben een goede prijs zo werkt de wereld nu eenmaal
    zeker geen verkering???
    8 jaar samen.....maar uhm mensen zijn geen dingen. en je partner koop je niet. naja dat kan wel maar het is veel beter een partner te hebben die zelf genoeg geld verdient. dan weet je zeker dat ze onafhankelijk is. wat heb je aan vrouw/man die niets voor haar zelf kan zorgen.
    Nou... hier kunnen we ook nog wel eens een boompje over opzetten, hoor... er zijn voldoende sites te vinden waar je tegen een, al dan niet geringe, vergoeding een (minder) schone Thaise, Oekraïnse of Swahileense partner kunt bestellen...

    OT: Wat is het topic eigenlijk? DM gebruik? Wie het verst kan pissen? Wie het domste is?
    DM hoort tegenwoordig bij het spelletje... hoeveel je uit geeft moet je zelf weten. Alle 3 echt heel dom.

    ==Yoshi [18-1-2019 16:12] warn voor offtopic
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • L.J.E wrote:

    Mooie slag toch, die 400 euro kan die weer lekker in zijn account investeren met die winst. Ik had die 400 euro anders gebruikt, maar dat terzijde.
    Ja, dat denk ik ook wel. Met een paar goede lijntjes, wat pilletjes en eventueel nog wat skunk wiet om de scherpe randjes eraf te halen heb je aan 400 euro nog wel een leuke avond in Amsterdam.




    ==Yoshi [24-1-2019 11:11] warn voor offtopic

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().