grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Heren heren toch

    Valt me toch een beetje tegen van jullie dit gezannik achteraf :)

    @Jillian
    er was op oudjaarsdag een actie van 50% waarvan ik een hoop over had ook hiernaast had ik behoorlijk wat grondstoffen aangezien ikzelf me onderzoek stop zetten en een mijn die aan het lopen was. Door middel van een beetje extra erin te stoppen en me versnellers ook gebruikt te hebben viel het dus allemaal wel mee.

    @Simba
    Als je goed terug rekent ( wat blijkbaar moeilijk is ) zijn er van mij kant, zoals eerder genoemd, 4224 recs vol aan puin opgehaald. reken maar uit hoeveel grondstoffen dit zijn. Het feit dat je en ik citeer ''ballen heb omdat je door vliegt'' zie ik als een domme actie maar laat vooral dat vaker voor komen daar word ik wel gelukkig van. De talk daarvoor was om jullie te laten geloven dat jullie me hadden in die tussentijd had ik al uitgerekend wat ik nodig had. De safe op puin was inderdaad niet zo slim dat geef ik toe.

    Ik stop voor de rest met posten het heeft geen zin om jullie veder dingen uit te leggen. In ieder geval bedankt voor de grondstoffen en we zullen vast elkaar weer ontmoeten op Ogame.

    Stormcion
  • wat maak het uit er is DM gebruikt van beide kanten!

    simba sprak jou in het begin van het spel had je 200 euro uit gegeven aan een paar K Punten is ook je eigen keus geweest kan het bericht zo posten ma lijkt me niet nodig

    maak je niet zo druk er om als je zelf waarschijnlijk meer geld heb uitgegeven ?(

    of het was natuurlijk groot spraak van je wie weet het 8o
  • Mwa voor ogame begrippen is ''400'' euro wellicht veel geld, maar ik vind het maar een slechte kerstbonus.
    Grote spelers tegen Grote spelers fairplay lijkt me.
    sommige hebben zeeen van tijd en andere zwemmen in een zee van geld.
    buiten dat weet ik niet echt wat ik er van moet vinden
    zeker gezien de save slecht was, de aanval slecht was en dit allemaal voorkomen had kunnen worden door beide partijen.
    valt voor niemand echt enige inspiratie dan wel genoegdoening uit te halen denk ik.
  • Jabba the hut wrote:

    Mwa voor ogame begrippen is ''400'' euro wellicht veel geld, maar ik vind het maar een slechte kerstbonus.
    Grote spelers tegen Grote spelers fairplay lijkt me.
    sommige hebben zeeen van tijd en andere zwemmen in een zee van geld.
    buiten dat weet ik niet echt wat ik er van moet vinden
    zeker gezien de save slecht was, de aanval slecht was en dit allemaal voorkomen had kunnen worden door beide partijen.
    valt voor niemand echt enige inspiratie dan wel genoegdoening uit te halen denk ik.
    idd voor 400 euro winstdeling doe ik het niet.....

    Stormcion wrote:

    @Simba
    Als je goed terug rekent ( wat blijkbaar moeilijk is ) zijn er van mij kant, zoals eerder genoemd, 4224 recs vol aan puin opgehaald. reken maar uit hoeveel grondstoffen dit zijn. Het feit dat je en ik citeer ''ballen heb omdat je door vliegt'' zie ik als een domme actie maar laat vooral dat vaker voor komen daar word ik wel gelukkig van. De talk daarvoor was om jullie te laten geloven dat jullie me hadden in die tussentijd had ik al uitgerekend wat ik nodig had. De safe op puin was inderdaad niet zo slim dat geef ik toe.

    Ik stop voor de rest met posten het heeft geen zin om jullie veder dingen uit te leggen. In ieder geval bedankt voor de grondstoffen en we zullen vast elkaar weer ontmoeten op Ogame.
    Dat zeker je bent prio nummer een eens kijken of we je nog wat geld afhandig kunnen maken. Oh ja dat gezanik? jij bent er mee begonnen om bullshit verhaaltjes de wereld in te helpen dont blame me when im correcting you.

    ==Yoshi 5-1-2019 19:03 Post samengevoegd i.v.m. dubbelposten

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Hey dat is gek, Rene zit in Playbook in deze uni. In zaga kwam hij random uit V en meteen had HT hem gecrashed :O en toen zei HT dat ie alles onder de top 10 niet meer post.
    Kweenie, wat vind jij ervan @Knigge

    ==Yoshi 5-1-2019 18:55 Hmm, volgensmij hoor je dat hier niet te bespreken (op het board) maar dan in een pm, irc contact of een mailtje met de SGO

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Doornroosje wrote:

    Hij heeft met de dm uitgave niet alleen die winst behaald, maar ook z'n vloot (deels) gered. En nu mond houden over het dm gebruik. Jullie doen het allemaal, dus wat boeit het of iemand iets meer dan de andere uitgeeft?
    Het doet me goed om te zien dat hij DM gebruikt, dat boeit me totaal niet zoals gezegd hadden we ook kunnen pullen maar daar niet voor gekozen. Het leedvermaak is alleen al genoeg voldoening! HEERLIJK OM IEMAND TE DWINGEN 400 EURIES TE LATEN GEBRUIKEN!!! MWHAAHHAHA
  • Simba wrote:

    Doornroosje wrote:

    Hij heeft met de dm uitgave niet alleen die winst behaald, maar ook z'n vloot (deels) gered. En nu mond houden over het dm gebruik. Jullie doen het allemaal, dus wat boeit het of iemand iets meer dan de andere uitgeeft?
    Het doet me goed om te zien dat hij DM gebruikt, dat boeit me totaal niet zoals gezegd hadden we ook kunnen pullen maar daar niet voor gekozen. Het leedvermaak is alleen al genoeg voldoening! HEERLIJK OM IEMAND TE DWINGEN 400 EURIES TE LATEN GEBRUIKEN!!! MWHAAHHAHA
    ik heb niet het idee dat hij er erg mee zit, als je 400 euro kan uitgeven zonder blikken of blozen in een browserspel dan heeft geld niet zo heel veel betekenis in je leven. en geld is zo waardeloos als de pest als je eenmaal genoeg hebt. lijkt mij sterk dat hij net zijn uitkering gehalveerd heeft
  • Alpatsjino wrote:

    Ach, 400 euro uitgeven en nog steeds falen is inderdaad zeer vermakelijk
    Heerlijke slag slag aanvallers, snap het maar al te goed, gewoon nog een paar keer langsgaan :thumbsup:

    dat de save slecht was mag duidelijk zijn. dus hij heeft gefaald om goed te saven.
    maar als hij nu voor 1 euro zijn vloot grotendeels heeft gered dan is denk ik. hij degene die het laatst lacht.
    misschien is voor jou 400euro veel geld, maar zijn genoeg mensen voor wie 400 euro niet meer als een fooi is
    en de gehele top heeft minstens 1 euro uit geven aan dm.......
    dus wellicht denk hij nu wel djees wat een schooiers dat ze zich zo druk maken om beetje fooi
  • Simba wrote:

    Doornroosje wrote:

    Hij heeft met de dm uitgave niet alleen die winst behaald, maar ook z'n vloot (deels) gered. En nu mond houden over het dm gebruik. Jullie doen het allemaal, dus wat boeit het of iemand iets meer dan de andere uitgeeft?
    Het doet me goed om te zien dat hij DM gebruikt, dat boeit me totaal niet zoals gezegd hadden we ook kunnen pullen maar daar niet voor gekozen. Het leedvermaak is alleen al genoeg voldoening! HEERLIJK OM IEMAND TE DWINGEN 400 EURIES TE LATEN GEBRUIKEN!!! MWHAAHHAHA
    Of je bent niet heel slim, of je hebt gewoon een slordige aanval gedaan en niet goed opgelet. Of je nou gepulled had of niet, die 400 euro was al uitgeven. Dat je jouw vloot kapot laat gaan verandert daar niks aan.
  • Super mooie ninja Stormcion, of het nu door gebruik van DM is of niet. En de aanvallers zijn wat mij betreft een stel sukkels, als jullie zijn dat je hele vloot zowat wordt gesloopt dan trek je toch terug lijkt mij?? Waarschijnlijk heeft 1 van jullie het gesignaleerd maar kon de andere niet bereiken waarbij je je maat heb gesteund, lief hoor, maar feit blijft dat jullie alles kwijt zijn. En over het verbruik van DM niet te spreken, ook jullie hebben dat gebruikt anders waren jullie niet zo snel gestegen op de ladder. Dus sukkels geluk met de rebuild, en Stormcion geweldig gedaan.

    Groet Hetbeest.
    Hetbeest was here.